Myin sieluni
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset säästänyt sitä?
Pakotettiin myymään se.
Silloin se on laiton kauppa ja karma korjaa.
Vierailija kirjoitti:
Menitkö ÄLY-keskukseen töihin?
Arvaan, että hän on käynyt äänestämässä.
Tämä 2024 ei ollut kaikille helppo ja selvä valinta kummallakaan kierroksella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle? Saitko hyvän hinnan?
Valtiolle. Hinnan saan tietää vasta myöhemmin.
Venäjän valtiolle? Hinta voi olla henkesi, jos tulet katumapäälle.
Eikun Suomen. Hain Runebergin torttuja lohdutukseksi, mutta ei auta.
Kukin saa uskoa mihin lystää, en ala asiasta saarnaamaan. Ehkä olen liikaa luonnossa elävä. Kerron kuitenkin vähän ajatusteni taustaa.
Eläimet, kasvit, kaikki elävä/kasvava on osa luonnon suurta kiertokulkua. Luonnon materiaalista, lähinnä vedestä me kaikki koostumme, kasvamme emon/äidin hellässä huomassa. Itsenäistymme, pariudumme, parittelemme ja kasvatamme omat jälkeläisemme. Ihan kuin kaikki muutkin nisäkkäät. Ihminen on eläin, ei yhtään enempää eikä vähempää. Luonnossa on omia tunnelmia, fiiliksiä ja "aavistuksia" tulevasta, ne ovat osa energiakenttiä, jotka liikkuvat elävien olentojen ympärillä.
Kieltäydyn uskomasta mihinkään taruun jostain menneisyydestä. Ne ovat ihmisen keksintöä, täällä vallalla oleva kirja eli Raamattu, sekin on ihmisten kirjoittama ja sensuroima, on paljon tekstejä, joita jätettiin raamatusta pois. Eli raamattu on ajassa uudistuva vallan käytön väline. Sillä ei ole mitään tekemistä sielun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kukin saa uskoa mihin lystää, en ala asiasta saarnaamaan. Ehkä olen liikaa luonnossa elävä. Kerron kuitenkin vähän ajatusteni taustaa.
Eläimet, kasvit, kaikki elävä/kasvava on osa luonnon suurta kiertokulkua. Luonnon materiaalista, lähinnä vedestä me kaikki koostumme, kasvamme emon/äidin hellässä huomassa. Itsenäistymme, pariudumme, parittelemme ja kasvatamme omat jälkeläisemme. Ihan kuin kaikki muutkin nisäkkäät. Ihminen on eläin, ei yhtään enempää eikä vähempää. Luonnossa on omia tunnelmia, fiiliksiä ja "aavistuksia" tulevasta, ne ovat osa energiakenttiä, jotka liikkuvat elävien olentojen ympärillä.
Kieltäydyn uskomasta mihinkään taruun jostain menneisyydestä. Ne ovat ihmisen keksintöä, täällä vallalla oleva kirja eli Raamattu, sekin on ihmisten kirjoittama ja sensuroima, on paljon tekstejä, joita jätettiin raamatusta pois. Eli raamattu on ajassa uudistuva vallan käytön väline. Sillä ei ole mitään tekemistä
Kiitos romaanista, mutta mitä tekemistä tällä on sen kanssa, että menetin sieluni tänään?
Voi Riikka, Riikka. Petteri kyllä kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Voi Riikka, Riikka. Petteri kyllä kertoo.
Miten he nyt liittyvät minun traagiseen päivääni? En minä sieluani heille myynyt.
Et sinä menettänyt sieluasi, kun sinulla ei ole sellaista. Eli jatka elämääsi ja tutustu elämän nautintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko kotimyyntisopimus tehtyä, että voit perua
Eikun nyt on toisen ihmisen menneet ja tulevat pahat teot myös minun vastuullani 🙁
Olen samassa veneessä kanssasi. Kyllähän se ahdistaa, mutta emme voi liiaksi ottaa vastuuta toisen teoista. Teit parhaan näkemyksesi mukaan, kuten minäkin. Jos hyvin käy niin ehkä sielumme palautetaan ehjänä kuuden vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä menettänyt sieluasi, kun sinulla ei ole sellaista. Eli jatka elämääsi ja tutustu elämän nautintoihin.
On minulla ja nyt tuntuu, että olen tehnyt todella tyhmästi. Sotinut omia arvojani vastaan.
Se on ap ihan sama sinun ja muiden suomalaisten arjen kannalta kumpi ne vaalit voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On minulla ja nyt tuntuu, että olen tehnyt todella tyhmästi. Sotinut omia arvojani vastaan.
Sitten en voi auttaa, en ala ajatusta sieluttomuudesta levittämään, kukin uskoo mihin haluaa, vaikka kiveen tai kantoon tai vanhaan satuun. Kaikkea hyvää elämääsi.
Ai samalla tavalla kuin Crossroads - Blues jätkät elokuvassa?
Niin, uskooko stubbin ja rahan voimaan vai Niinistöön ja luonnon kaikkivoipaisuuteen sieluineen kaikkineen... Siinä se ongelma.
AP myi sielunsa, siis äänesti rahavaltaa. Tervetuloa vakuutuskapitalismi suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten en voi auttaa, en ala ajatusta sieluttomuudesta levittämään, kukin uskoo mihin haluaa, vaikka kiveen tai kantoon tai vanhaan satuun. Kaikkea hyvää elämääsi.
Olen tosiaan ateisti, mutta uskon, että elämämme ajan meillä on sielu, jossa mm. tunnemme hyvän ja pahan, kun kuolemme se sielu sitten sammuu. Tuntuu vain tosi pahalta toimia itseäni vastaan. Sieluni kärsii siitä ja on inhottavaa antaa osa sieluani pahan käyttöön.
Mutta anyway, kiitos ja kaikkea hyvää myös sinulle.
Sielua ei ole kenelläkään, täyttä puppua!
Vierailija kirjoitti:
Ai samalla tavalla kuin Crossroads - Blues jätkät elokuvassa?
En muista olenko nähnyt tätä elokuvaa, joten en eos.
Venäjän valtiolle? Hinta voi olla henkesi, jos tulet katumapäälle.