Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muiden ympärillä tällaista?

Vierailija
11.02.2024 |

Kaikki vaikuttavat jotenkin masentuneilta ja tympääntyneiltä. Ei jakseta edes puhua toisille ihmisille ja huokaillaan vaan. Tällaista esim. minun perheeni ja sisarusteni yms. kanssa. Itsekin olen jotenkin jumissa tässä ilmapiirissä ja sitten kun joku positiivinen ihminen sattuu eteen niin ei sitäkään meinaa jaksaa kuunnella kun olen jo niin syvällä tässä ankeuden sopassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, energiat ja ilmapiiri on todella huono nykyisin Suomessa. Johtunee mustasta magiasta millä on luotu sellanen negatiivinen valheiden verkko meidän ympärille median kautta. Kaikkien pitäis lopettaa IP lehtien lukeminen

Vierailija
2/6 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeuttajat iski heti alapeukkuineen, kyllä tätä on havaittavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, energiat ja ilmapiiri on todella huono nykyisin Suomessa. Johtunee mustasta magiasta millä on luotu sellanen negatiivinen valheiden verkko meidän ympärille median kautta. Kaikkien pitäis lopettaa IP lehtien lukeminen

Persuilta pitäisi estää internet. Muuta ei tarvita, loppuu se tollouden oksentelu Suomen kansan päälle siihen.

Ja hallitus kumoon. Lakko jatkukoon vaikka vuoden jos ei Orpo ja Purra muuten taivu. Kellään ei ole enää menetettävää, paitsi kaikkein rikkaimmilla, joten isketään niiden kukkaroon. Se on demokratiaa, jota Orpo, Purra et co. pilkkaavat.

Vierailija
4/6 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Lapset ovat iloisia ja mukavasti juttelevat kaikenlaista. Aikuisetkin pysyvät hyväntuulisina. Ulkonakin mitä kaunein pakkaspäivä.

Vierailija
5/6 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston nainen makaa kyljellään vieressäni krapsuttaen pillukarojaan..

Itse kirjoittelen sählöposteja ja tänne muutamia kommentteja.

Olen itseki alasti ja välillä runkkaan munaani, joka onkin jo aika jylhässä mitassa.

Taidan suorittaa miehen työn..

t. dipl.ins. Espoo

Vierailija
6/6 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonani on vaan uskovia, joten meillä on aina pohjalla hyvä fiilis. Silloinkin vaikka kaikki ei menis putkeen. 

Tämä maailmanaika on loppumassa ja Jeesus Kristus perustaa Isänsä kanssa Kuningaskuntansa tänne maan päälle.😇

Sitä ennen Taivaalliset häät, joten pelkkää juhlaa tiedossa!!😄👏