Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Windows95man voitto UMK:n. On Euroviisuedustajamme.

Vierailija
11.02.2024 |

Hyvä Windowsman

Kommentit (557)

Vierailija
481/557 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ja kuulostaa Putous-hahmoilta koko esitys.

Vierailija
482/557 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, nytkö niillä viisukarsinnan voittajilla jo meni pupu pöksyyn. En katsonut, kun tiedän että siellä ei taatusti ole mun mieleistä musaa. Jossain uutisissa sitten näin että voittaja oli kaksi sälliä, toisella lyhyet shortsit ja toisella tarkka-ampujapuku. Musa just mitä mä arvasin, ei mun makuun. Mutta parempi tässä vaiheessa tunnustaa että jänskättää liikaa kun voi vielä vaihtaa, olisi se vähä myöhäistä sitten pelipaikalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/557 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000010231111.html

Onko jossain tietoa millaiset menestysmahdollisuudet olisi tällä Sara Siipolan kappaleella euroviisuissa? Että mikä sijoitus tulisi,jos olisi edustamassa suomea? Kun windows95manin sija olisi tällä hetkellä 10 tai 15.

Vierailija
484/557 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä kuinka innostunut itse olisit lähtemään viisuihin kun kaikenmaailman hullut ja häiriköt alkaisi vainoamaan ja uhkailemaan kun yllättäen voititkin. Luulen että jos jättäytyvät pois kisoista niin Israelin osallistuminen ei todellakaan ole ainut syy vaan nämä sekä kotimaiset että ulkomaiset pipipäät.

Vierailija
485/557 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella järkky koko esitys/kappale, asusteista/lavasteita. Niin on alta riman, että on äänestäjien ollut pakko äänestää ihan vaan huvin vuoksi. Menihän käärijä-kielennäyttäjäkin läpi. Aivan järkky oli sekin esitys ja on edelleen. 

Tämä törky kuulosti jopa paljon käärijän kappaleilta. Kappaleilta tosiaan, silläkin ne kappaleet on sitä yhtä ja samaa ja kielennnäyttöä perään. yäk.

Mikä ihmeen musiikkisuuntaus tällainen on? Kaikkiko muu on jo nähty? Munaton mies puuter- pikkareissa ja kieltä näyttävä gorillaako (?) matkiva pelle bolerossa?

Vierailija
486/557 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta että Käärijä oli hauska mutta myös hyvä. Tämä on tyhmän hauska ja mauton joka jää semeihin.

Mitähän hauskaa Käärijässä oli? Ei ole avautunut vielä minulle. Kappalekin oli karsea eikä lainkaan sellainen mitä suomalaiset yleensäkään kuuntelee. Itse en pysty vieläkään sitä kuuntelemaan.

No ainakin jotain paljon hauskempaa kuin tämänvuotisessa voittajassa. Umk:ssa käärijä sai eniten raatiääniä kuin myös lähes 500 yleisöääntä vs no rules sai vähiten raatiääniä ja 200 yleisöääntä vähemmän myös.

Vierailija
487/557 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000010231111.html

Onko jossain tietoa millaiset menestysmahdollisuudet olisi tällä Sara Siipolan kappaleella euroviisuissa? Että mikä sijoitus tulisi,jos olisi edustamassa suomea? Kun windows95manin sija olisi tällä hetkellä 10 tai 15.

No eihän nuo veikkaukset takaa lopputulosta. Rasmus ja saara aalto olivat vedonlyönneissä noin kymmenennellä sijalla ja päätyivät finaalin hännille

Vierailija
488/557 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yksi ja sama tyyppi sen kun jaksaa kommentoida ja haukkua UMK voittajaa tässäkin ketjussa. Niin väsynyttä, mutta näkee selkeesti läpi. Varmaan sama kaveri, joka tuuttaa sontaa myös muualla somessa. Yhden asian tiedän näistä kavereista varmasti. He eivät ole onnellisia ihmisiä ja se tuottaa suurta tuskaa heille itselleenkin. 

Vierailija
489/557 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä kuinka innostunut itse olisit lähtemään viisuihin kun kaikenmaailman hullut ja häiriköt alkaisi vainoamaan ja uhkailemaan kun yllättäen voititkin. Luulen että jos jättäytyvät pois kisoista niin Israelin osallistuminen ei todellakaan ole ainut syy vaan nämä sekä kotimaiset että ulkomaiset pipipäät.

Olen luullut että UMK:oon osallistuvat haluaisivat todella euroviisuihin mutta nämä voittajat näyttävät siltä etteivät tienneet mistä edes kisaavat.

Vierailija
490/557 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielumin Sara sinne. Vois vaikka pärjätä.

Vierailija
491/557 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni pitäisi jo ennen osallistumista UMK:hon punnita, onko kiinnostusta/voimavaroja/intoa/mahdollisuuksia lähteä Euroviisuihin. Outoa, että voiton jälkeen on ulostulo, jossa ihmetellään voittoa ja aletaan epäilemään osallistumista Euroviisuihin. Windows95Man taitaa muutenkin olla enemmän herkkä taiteilijasielu, perheellinenkin. Miten oli etukäteen ajatellut selviytyä siitä ryöpytyksestä? Niin, eipä tainnut ajatella kuin itseään, kun mä haluun nyt vähän kokeilla miltä tuntuu

Vierailija
492/557 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ei todellakaan. Ne kappaleethan käännetään englanniksi. Mieti kun siellä kansainvälisissä ruuduissa on jotain Im shitted -settiä ja pökäleeen värinen asu, joka ei meinaa pysyä päällä, sekä nakkihuulet

Vierailija
493/557 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako päivää jaksatte jauhaa tästä samasta asiasta? Tuntuu olevan jotain terapiaa teille, vai oletteko vaan yksinäisiä ja on pulaa juttuseurasta?

Vierailija
494/557 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi lähettää Lordi uudestaan. Viimeksi nousivat pirunsiivet, nyt räjähtää koko ukko.

Vierailija
495/557 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisellä edustajalla ei ollut paitaa, tällä ei ole housuja :(

Vierailija
496/557 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no ei todellakaan. Ne kappaleethan käännetään englanniksi. Mieti kun siellä kansainvälisissä ruuduissa on jotain Im shitted -settiä ja pökäleeen värinen asu, joka ei meinaa pysyä päällä, sekä nakkihuulet

Kyllähän ne tekstitykset englanniksi on jo niissä UMK:n esittelyvideoissa, sen kun käyt lukemassa. En ole nähnyt yhdenkään ulkomaalaisen arvostelevan kappaleen tekstejä.

Vierailija
497/557 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut katsoa koko kisaa. Jos nuori nainen laulaa paskasta, tyyli ei voi olla kovin korkea.

Vierailija
498/557 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne tekstitykset englanniksi on jo niissä UMK:n esittelyvideoissa, sen kun käyt lukemassa. En ole nähnyt yhdenkään ulkomaalaisen arvostelevan kappaleen tekstejä.

En puhunut mistään arvostelevasta raadista, vaan miljoonista ulkomaalaisista katsojista, jotka katsovat esityksiä vasta itse viisuissa. Samaan kastiin menee Iittala-uudistuksen kanssa, samaa peetä eri paketissa ja Suomi maailmankartalle peen lähettiläänä. Kyllä WintoosaUkko on pare

Vierailija
499/557 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas vihaajat demonstroimassa suomalaista perisyntiä eli häpeää. Voi voi mitä muut nyt ajattelee "meistä kansana" (lue:minusta) jos tälläinen esitys meitä edustaa? Ihan oikeasti, hoitakaa mielenterveysongelmanne ja itsetuntonne kuntoon niin ei tarvitse aina olla häpeämässä kaikkea mikä ei edes suoraan liity juuri sinuun henk.kohtaisesti. Ei ole tervepäisen ihmisen touhua haukkua ja häiriköidä artisteja koska panikoitte heidän pilaavan TEIDÄN maineenne, todella outo ja narsistinen ajatus. Ketä v**ttua kiinnostaa? Kyseessä kuitenkin vain Euroviisut. 

Vierailija
500/557 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Persmanin täytyy viisuihin päästä. Liian paljon vaan keskittyy showssaan munaan kun jutun clou voisi nimenomaan olla takapuolessa. Sukunimi kun on jenkkislangilla ahteri ja kun itsekin on fiksoitunut tuohon juttuun niin siitä vaan kehittelemään.

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/windows95man-on-myos-kuvataiteilij…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi