Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että pelkään parisuhteissa että toinen ihminen alkaa vaikuttamaan liikaa omiin ajatuksiini?

Vierailija
10.02.2024 |

Olen mieltynyt omaan sisäiseen maailmaani, olen avarakatseinen ja kiinnostunut ympäröivästä maailmasta, sen kautta myös valmis jatkuvasti muuttamaan ajatuksiani ja mielipiteitäni. Nyt kun olen vuosien jälkeen tiiviissä suhteessa miehen kanssa, tuntuu välillä että olemme liian "yhtä". Vietämme aikaa paljon yhdessä ja tietenkin myös keskustelemme milloin mistäkin. Joskus pelkään että en erota enää omia ajatuksiani miehen ajatuksista. Lisäksi hän on paljon rajottuneempi ja yksioikoisempi mielipiteissään sekä kiinnostuksenaiheissaan, kuin mitä se minulla on.

Onko muilla tälläistä? Ja olemme 40+ jos sillä merkitystä on.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala käydä treffeillä itsesi kanssa. Vietä tarkoituksella laatuaikaa yksin. Puhelin kiinni.

Täh?

Vierailija
22/26 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon yhdessä aikaa viettävät ihmiset alkavat muistuttaa toisiaan. Stubbikin alkoi kuulostaa ihan Haavistolta kampanjan loppua kohden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon yhdessä aikaa viettävät ihmiset alkavat muistuttaa toisiaan. Stubbikin alkoi kuulostaa ihan Haavistolta kampanjan loppua kohden.

"Me Pexin kanssa ollaan samaa mieltä" 🤣

Vierailija
24/26 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatte tarpeeksi erillisyyden tunnetta? Ahdistaa!

Vierailija
25/26 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up yöksi.

Vierailija
26/26 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saatte tarpeeksi erillisyyden tunnetta? Ahdistaa!

Oletko ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä