Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri tienaa muka satoja tonneja nvidia osaketta treidaamalla. Voiko tämä olla totta?

Vierailija
10.02.2024 |

Kuulemma kymppitonni päivässä on ihan tavallista.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivätreidaajista tuskin kukaan tekee voittoa. Vastassa tietokoneet, algoritmit, ultralyhyet yhteydet, vasteajat, fyysikot.

miksi treidata jos osakkeen kurssi nousee? Jos on näkemys paljon sen oikea arvo on. Nvidian kupla tulee puhkeamaan, 3t on liikaa mcap.

mahdollista, ei todennäköistä 

Market cap on 3t miljardia. Ei mitään järkeä.  Tällä tekee ison tilin. 

https://www.nordnet.fi/markkinakatsaus/sertifikaatit/18350336-bear-nvid…

Vierailija
42/62 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kutakuinkin täsmälleen samassa asetelmassa kanssasi.

Sellainen reilu tonni sisään kaksi splittiä sitten.

Kaikenlaista sählinkiä ja anemiaa suomen osakkeiden kanssa vuosien varrella mutta Nvidia on se suurin osuma, jolla ei vielä kuitenkaan kuuhun mennä toistaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/62 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on Nvidian osake melkein 500 prossaa plussalla, mutta valitettavasti alkusijoitus oli sen verran pieni, että arvo on vielä nelinumeroinen, odotan että kymppi tulis pian täyteen. Paras sijoitukseni silti tähän mennessä. Joillakin on varaa pelata isoilla panoksilla, itse en kuulu niihin. 

Olen kutakuinkin täsmälleen samassa asetelmassa kanssasi.

Sellainen reilu tonni sisään kaksi splittiä sitten.

Kaikenlaista sählinkiä ja anemiaa suomen osakkeiden kanssa vuosien varrelta mutta Nvidia on se suurin osuma, jolla ei vielä kuitenkaan kuuhun mennä toistaiseksi.

Vierailija
44/62 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis 10 000 € käytettävänä. Mihin kantsis laittaa, että sais nopeesti tulosta?

Vierailija
45/62 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten isolla pääomalla veivaa. Mä tein 5000€ nvidia sijoituksella 800€ voittoa parissa päivässä. Ostin uudestaan kun hinta laski.

Vierailija
46/62 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10% voittoja melko helppo napsia. 

Vierailija
47/62 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolla pääomalla kun veivaa niin aika helppoa tehdä rahaa. 10k€ sisään ja 5% nousulla 500€. Kiva päiväpalkka ja nykyään välityspalkkiot niin pieniä. Osakesäästötilillä verot maksetaan vasta kun ottaa rahaa pois. 

Vierailija
48/62 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutamassa vuodessa Nvidian sijoitus noussut yli 800 prosenttia. En ole treidannut, vain pitänyt. Kyllä se tämän yhtiön kohdalla pätee, jos on tosi isolla rahalla ollut liikkeellä, niin on viime aikoina ollut hyvinkin mahdollisuus tehdä treidaamalla mukavia päivätilejä, jos on oikeana päivänä osunut ostoissa ja myynneissä oikeaan saumaan.

Nousu oli viime viikkona huimaa ja aina niitä laskupäiviä tulee luonnollisesti. Nyt menty vähän alas taas, eli oisko se oston paikka. 

Rohkeat pelaavat, itse olen maltillisempi. 

Vierailija
49/62 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis 10 000 € käytettävänä. Mihin kantsis laittaa, että sais nopeesti tulosta?

Optomed tekee kannettavia silmäkuvauslaitteita terveydenhuoltoon. Osake nyt laskenut mutta vuodessa ole melko varmasti usean tonnin voitolla. 

Vierailija
50/62 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka täällä sanovat NVDA:n osakkeella tienaavansa tuollaisia summia kusettavat. Esimerkiksi viimesen parin viikon aikana tällä osakkeella on ollut todella matala volatiliteetti, joten noin suurin tuottoihin on mahdotonta päästä ellei kyse ole miljoonauokan vaihtosummista

Vierailija
51/62 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupletin juoni on seurata osakekurssin heiluntaa ja saada jonkunlainen käsitys missä hintahaarukassa osake pyörii. Ostat sitten laskussa ja myyt kun noussut 10%. Pääomapitää vain olla tonneja ei satasia. Menneisyys ei toki ole tae tulevasta mutta sika pitää ostaa halvalla jos sen haluaa myydä kalliilla.

Vierailija
52/62 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nvidian näytönohjaimia tarvitaan, kun tekoäly pyörittää suuria datamassoja. Erityisesti kun tekoäly tulkitsee kuvia. Lisäksi junnut pelaa videopelejä ja vasteajan pitää olla olematon. Jollakin pitää laskentateho toteuttaa, ja Nvidia on vastaus.

Mutta eiköhän kilpailijat toteuta pian vastaavia ja kupla puhkeaa.

Vierailija
53/62 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nvidia n osale on tänä vuonna noussut 50-->122 dollaria, mutta 2019 osake maksoi 3,84$ 

Vaihtelu on sahalaitaa. 

Vierailija
54/62 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri nvidialla, voihan sitä tienata millä tahansa osakkeella jonka kurssi heittelee suuresti.

Vierailija
55/62 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on nvidia?

Amerikkalainen yhtiö joka valmistaa näytön ohjaimia tietokoneisiin.

Se on niiden sivubisnes. Rahat tulee tekoäly-piireistä.

Vierailija
56/62 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan realistista odottaa tuplaavansa sijoituksensa vuodessa, jos nyt sijoittaisi nvidiaan 5000€? 

Ylimääräistä olisi toki vaikka 100000, mutta ei viitsisi ihan kaikkea heittää. 

Aloittelija

Vierailija
57/62 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin uudet näytönohjaimet julkistetaan, kesän jälkeen? Silloin ainakin nousee hetkellisesti.

Vierailija
58/62 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Investing.com väitti, että Nancy Pelosi osti 5 miljoonalla Nvidiaa ja saman verran Broadcomia ja oliko kumpaankin vielä miljoonan dollarin optiot, broadcomiin 800 dollaria vuoteen 2025 kesään. Jotain tämmöstä vilahti, mahtaako olla tosi juttu? Meinaan se akka saa sisäpiiritietoa, joten kiinnostaisi.

Vierailija
59/62 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Optomed tekee kannettavia silmäkuvauslaitteita terveydenhuoltoon. Osake nyt laskenut mutta vuodessa ole melko varmasti usean tonnin voitolla. 

Se on Suomalainen. Kyllä jenkit pitää huolen ettei se ikinä menesty.

Vierailija
60/62 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jotka täällä sanovat NVDA:n osakkeella tienaavansa tuollaisia summia kusettavat. Esimerkiksi viimesen parin viikon aikana tällä osakkeella on ollut todella matala volatiliteetti, joten noin suurin tuottoihin on mahdotonta päästä ellei kyse ole miljoonauokan vaihtosummista

Se johtuu splitistä. Viime splitinkin jälkeen makasi monta kuukautta vaakatasossa kunnes pomppasi 135 dollarista 1200 dollariin puolessatoista vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän