Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasaravarpaat

Vierailija
10.02.2024 |

Täällä lienee sen ikäistä porukkaa, että voisi saada vertaistukea... mikä oikaisu apuväline on sinulla toiminut parhaiten? Selasin valikoimaa ja tarjontaa oli hurjasti...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttärelläni oli ihan lapsesta saakka. Ei sille mitään voinut. 

Teetettiin tukipohjallisia, jotka tukee pitkittäiskaarta, muttei siitä apua ollut. 

Oli lastenortopedin hoidossa ja seurannassa. Ei hyötyä. 

Vierailija
2/6 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetettiin tukipohjallisia, jotka tukee pitkittäiskaarta, muttei siitä apua ollut. 

Mullakin on ollut lapsesta tai nuoresta asti. Vasta nyt yli 50 vuotiaana alkoi tulla kipua vasemman päkiän alle. Kaikki pottuvarvasta lukuunottamatta on kieroja. Vasen jalka pahempi kuin oikea. Muistan että jossakin vaiheessa en luopunut lempikengistäni, vaikkei ne kunnolla mahtuneet. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on ollut lapsesta tai nuoresta asti. Vasta nyt yli 50 vuotiaana alkoi tulla kipua vasemman päkiän alle. Kaikki pottuvarvasta lukuunottamatta on kieroja. Vasen jalka pahempi kuin oikea. Muistan että jossakin vaiheessa en luopunut lempikengistäni, vaikkei ne kunnolla mahtuneet. Ap

Kipu vasemman päkiän alla, Mortonin sairaus.Helposti eikattavaissa ja hyvä lopputulos. 

Vierailija
4/6 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kipu vasemman päkiän alla, Mortonin sairaus.Helposti eikattavaissa ja hyvä lopputulos. 

Eiku mulla kipu tulee vasaravarpaan johdosta. Just siinä vasemmassa jalassa varpaat ovat vielä kierommat kuin oikeassa ja akkavarpaan eka nivel on noussut koukkuun. Oikeassa jalassa ei ole tätä koukkuniveltä ja siinä ei ole päkiäkipua. Nivelet on vielä pehmeät, eli niitä saa suoritettua kun suoristaa. Tässä vaiheessa olisi siis vielä jotain tehtävissä. Ap

Vierailija
5/6 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltä leikattu varpaa nivelet kolme kertaa ja pahemmaksi vaan muuttunut.Nyt kävin ortopediteknikolla ja sain IHANAT jalan muotoiset pohjalliset jotka vaikuttaa auttavan. Mitä muuta tehdä.Hän sanoi että jos ei pohjallisten avulla häivy Mortonin kipu on leikattava.Tuttava on leikannutt ja parantui hyvin. 

Mene hyvälle ortopedille. 

Vierailija
6/6 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä perintö on pahin. Kipeät jalat rajoittaa koko elämää.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän