Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies 'huumata' naisen pelkällä intiimikosketuksella?

Vierailija
10.02.2024 |

Elokuvissa ja populaarikulttuurissa on usein esillä tilanteita, missä nainen päättää viettelevänsä miehen nyt ja vie käden etumukselle tai elehtii jotenkin vihjailevasti. Nainen voi tuolla tavalla esim. päästä jostain pälkähästä tai saada jotain etua. 

Ajatellaan tilannetta toisinpäin, jos meillä olisi kaksi suurinpiirtein yhtä hyvännäköistä ja samanikäistä miestä ja naista. Kesken iloisen keskustelun mies vie käden reidelle, hymyilee ja sitten vie käden hävyn päälle. Voiko tämä päättyä hyvin? Onko kokemuksia?

Tämä ei ole yllytys mihinkään laittomaan, vaan vuorovaikutuksen ja sielunelämän teoriaan liittyvä kysymys. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se riippuu siitä onko kemiaa kyseisen miehen kanssa. Mun vakipano saa kyllä koskea mua noin. Toki meidän tapaamisten tarkoitus on yleensä pelkkä seksi ja mua himottaa jo ennen kuin mies koskee muhun.

Kemiaa.. lauloi laulussa joku myös. ( mystistä .. sitä taianomaistajotain.. ) Se on kyllä vaikea rasti, tai kun:  i l m a n ..mitään, fyysistä edes. ..onnistuu?

Vierailija
22/32 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne silmätipat tai alkoholi ole tehokkaampia ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihminen, joka on intohimoinen erilaisista seksitoiminnoista ja seksikokemuksista, joita oma seksielämä tarjoaa.

Jo pienestä pitäen löysin rakkauteni penikseen ja penetraatioon, löysin ainutlaatuisen seksuaalisenilmaisumuodon, jossa voin tuoda seksuaalisenluovuuteni, seksissä leikin ja keholla touhuessani oman persoonani hyvin esiin. Tämä oma tähänastinen seksiurani ja seksuaalisten elämänkokemusteni ansiosta persoonallisuuteni on omassa seksissä loistanut kirkkaammin kuin ikinä ja koskaan olisin edes kuvitellut, koska pidän itseäni seksissä aina ulospäinsuuntautuvana, iloisena ja rakastavana ihmisenä. Olen täällä elämässä, koska olen valmis sijoittamaan omaan intohimooni aikaa ja vaivaa sekä todella hyvän, kestävän seksuaali-identiteetin aion rakentamaan tietenkin itselleni.

Olen ihminen, joka rakastaa intohimoisesti - seksiä.

Vierailija
24/32 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain moukka mies koskee suoraan pilluun. Lääpiötä on maailma täynnä. 

Nykyisin tilanne on helpottunut. Naisilla on niin monta kumpua etupuolella, että jos alkaa pläräämään nenästä alaspäin, tulee ensin leuka+kolme muuta leukaa. Sitten pitäisi olla tissit, mutta nekin 30cm eri korkeudella nännien perusteella toisistaan. Moni ei edes huomaa, että tissithän lötköttää eukon kainaloissa ja jantteri hamuaa aivan turhaan nänniä, kun koittaa purra naisen isoa syylää valtavassa vatsakumpareessa. Väkevän ammoniakin haju saattaa olla ohjenuorana kohti häpykumpua, mutta matkalla on vielä monta makkaraa ja poimua, joten on aika kohtuutonta puhua, että yksikään mies löytäisi suoraan lähellekään tonttia, missä lemmenkeidas normaalisti sijaitsee.

Vierailija
25/32 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Itse suutelin kysymättä nykyistä vaimoani tavatessamme suoraan suulle ennen kuin ehdin sanoa sanaakaan. Hän vastasi tulisella suudelmalla ja peli oli selvä. Molemmat jäimme koukkuun. 

Jälkeenpäin olen ymmärtänyt, että vaimoni on syttynyt siitä, että mies on määrätietoinen ja aloitteellinen seksissä. Siten vaistomainen avaukseni oli paras mahdollinen. 

Oho, rohkea veto! Ite en uskaltais. Aina kysyn suutelemiseen lupaa useiden treffienki jälkeen.

Vierailija
26/32 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävin ja imartelevin tapaus on ollut, että monien viikkojen kestävän eroottissävytteisen juttelun jälkeen lopulta pelkkä erittäin hellä suukko ensimmäisellä tapaamisella ilman muuta fyysistä kosketusta sai toisen laukeamaan rajusti ja valahtamaan lattialle. Kaikki on mahdollista, kun osapuolet ovat oikeassa mielentilassa ja tarpeeksi herkistyneinä. 

Vierailija
27/32 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. Itse suutelin kysymättä nykyistä vaimoani tavatessamme suoraan suulle ennen kuin ehdin sanoa sanaakaan. Hän vastasi tulisella suudelmalla ja peli oli selvä. Molemmat jäimme koukkuun. 

Jälkeenpäin olen ymmärtänyt, että vaimoni on syttynyt siitä, että mies on määrätietoinen ja aloitteellinen seksissä. Siten vaistomainen avaukseni oli paras mahdollinen. 

Kiitos vastauksesta.

Parasta tarkentaa kysymystä tarkoittamaan sellaisia tapauksia, joissa mies käy suoraan pilluun kiinni katseella tai kosketuksella ilman mitään kokoperheen romantiikkaa kuten noita suudelmia. 

Miehet vähä niin kuin pilasivat tämän homman tekemällä tuota väkisin ja väkivalloin muutaman tuhat vuotta ja sen takia naisilla on sukupolvien ajan selkäy

Mutta mikä selittää sen että nuori nainen on (yleensä) avoimempi kumppaninsa kanssa antamaan tehdä tuollaista yllätyskoskettelua? Koodaus unohtuu?

Kai toi on myös kiinni persoonista ja niiden yhteensopivuudesta. Muistan hyvin ekan suudelman. Oli ollut silmäpeliä tytön kaa jo kauan ja oletin että molemminpuolista ihastumista. Meillä oli tutustumisleikki salissa seiskaluokalla ja satuttiin sopivasti kohdakkain vähän sivummalla salissa muista. Suutelin häntä heti, tein nopeasti aloitteen ja siitä asti on oltu yhdessä. Hän on aina tykännyt mun suorista aloitteista, kosketuksista, suukoista. Nuoria ollaan ettei sit tiedä mitä tulevaisuus tuo tossa asiassa, mutta meillä on kemiat pelanneet jo vuosia. MN18

Vierailija
28/32 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.

Parasta tarkentaa kysymystä tarkoittamaan sellaisia tapauksia, joissa mies käy suoraan pilluun kiinni katseella tai kosketuksella ilman mitään kokoperheen romantiikkaa kuten noita suudelmia. 

Miehet vähä niin kuin pilasivat tämän homman tekemällä tuota väkisin ja väkivalloin muutaman tuhat vuot

Mutta mikä selittää sen että nuori nainen on (yleensä) avoimempi kumppaninsa kanssa antamaan tehdä tuollaista yllätyskoskettelua? Koodaus unohtuu?

Kai toi on myös kiinni persoonista ja niiden yhteensopivuudesta. Muistan hyvin ekan suudelman. Oli ollut silmäpeliä tytön kaa jo kauan ja oletin että molemminpuolista ihastumista. Meillä oli tutustumisleikki salissa seiskaluokalla ja satuttiin sopivasti kohdakkain vähän sivummalla salissa muista. Suutelin häntä heti, tein nopeasti aloitteen ja siitä asti on oltu yhdessä. Hän on aina tykännyt mun suorista aloitteista, kosketuksista, suukoista. Nuoria ollaan ettei sit tiedä mitä tulevaisuus tuo tossa asiassa, mutta meillä on kemiat pelanneet jo vuosia. MN18

Mä haastaisin tuota että vain nuori nainen on tuossa yleensä herkkä ja suostuvainen. Itse olen yhdessä 15 vuotta mua vanhemman naisen kanssa ja hän suorastaan värisi jo ennen kuin käteni edes ehti perille asti ja kosketti reittään. Yhä edelleen hengittää raskaasti ja pää taipuu taakse. Niin seksikästä! Kemioista se on kiinni.

Vierailija
29/32 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, rohkea veto! Ite en uskaltais. Aina kysyn suutelemiseen lupaa useiden treffienki jälkeen.

Olen aina kunnioittanut toisten ja varsinkin naisten koskemattomutta. Nuorena miehenä olin vielä ujo. Vaimoni istui tanssipaikan katsomossa kaverinsa kanssa ja menin hänen luokseen oman kaverini kanssa. Istuin viereen ja ennen kuin tajusin mitään, olin suudellut vaimoani suulle. Hän kun hän vastasi intohimoisesti ja tulisesti takaisin räjäytti tämä pääni ja kroppani. Suutelimme ja taisi olla kielareitakin todella kauan, ajantaju katosi. Ei jäänyt mitään mielikuvaa. Kielaritkin oli mulle ihan uutta silloin. Yrittänyt monesti vaimolta kysyä, että miten siinä oikein kävi, muttei hänelläkään ole muistikuvaa. Yhä vielä suudelma saa aivoissa kohinaa aikaiseksi. Olisiko tuossa ollut se kuuluisa naisen tuoksu syypäänä, koska yhä edelleen maailman  rauhoittuu ja katoaa ympäriltä  vaimon kyljellä ollessa. Olen aina ollut loogisesti ja laskelmoivasti ajatteleva, mutta ne ajatukset katoaa aina kuin pieru saharaan vaimon vierellä. Jotain mitä en ole pystynyt järjellä selittämään, eikä tarvis.

Vierailija
30/32 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhossa tulin tyttöystävni taakse hänen ollessa tilaamassa juomia tiskiltä, ja suutelin häntä niskaan. Ainut vaan, että olin erehtynyt henkilöstä, ja olinkin suudellut jotain ihan tuntematonta naista. Joka tapauksessa nainen kääntyi paikoilaan, laittoi kätensä ympärilleni, painai vartalonsa mua vasten ja yritti suudella. Siinä vaiheessa kun kerroin tyttöystävälleni että "arvaa mitä just tapahtui", se ei ollutkaan hänen mielestä niin hauska juttu kuin omasta mielestäni oli ollut.

Vierailija
31/32 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain moukka mies koskee suoraan pilluun. Lääpiötä on maailma täynnä. 

Nykyisin tilanne on helpottunut. Naisilla on niin monta kumpua etupuolella, että jos alkaa pläräämään nenästä alaspäin, tulee ensin leuka+kolme muuta leukaa. Sitten pitäisi olla tissit, mutta nekin 30cm eri korkeudella nännien perusteella toisistaan. Moni ei edes huomaa, että tissithän lötköttää eukon kainaloissa ja jantteri hamuaa aivan turhaan nänniä, kun koittaa purra naisen isoa syylää valtavassa vatsakumpareessa. Väkevän ammoniakin haju saattaa olla ohjenuorana kohti häpykumpua, mutta matkalla on vielä monta makkaraa ja poimua, joten on aika kohtuutonta puhua, että yksikään mies löytäisi suoraan lähellekään tonttia, missä lemmenkeidas normaalisti sijaitsee.

Suutuitko sanasta moukka ja/tai lääpiö (liekö tällä tarkoitettu lääppijää?) kun oikein piti tällainen turautus tänne kirjoittaa?

Vierailija
32/32 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei tule ikinä tapahtumaan ainakaan mulla tollein.

Kun itselläni vain älypuhelin toimii vaikka sen näytön joutuu pesemään ja putsaamaan ihan päivittäin..;)

'Digitaa-alista-seX'

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä