Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, jotka eivät auta apua pyytäviä vaimojaan

Vierailija
09.02.2024 |

Olen keskustellut useamman naisen kanssa tästä ja monella on tällainen tilanne kotonaan. Naiset ovat eri-ikäisiä, ongelmaa on niin kolmekymppisillä kuin +50 v iässä olevilla.

Nainen pyytää miehen apua johonkin asiaan. Esimerkiksi kotityöhön, johon naisella ei riitä fyysiset voimat tai joku kotityö pitäisi muuten saada hoidetuksi. Mies ei hoida asiaa, vaikka tietää asian olevan naiselle tärkeä. Sen sijaan mies keskittyy omiin harrastuksiinsa, on kyse sitten videopeleistä, moottoripyörän rassaamisesta tai frisbeegolfista.

Miehet ovat perheen ulkopuolisille mukavia, auttavat apua pyytäviä kavereitaan/työkavereitaan, mutta kotona ei laiteta rikkaa ristiin vaimon vuoksi. Miksi? Eikö puolison pitäisi olla se ihminen, jota juuri haluttaisiin auttaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat valinneet komean miehen ja komean ei tarvii auttaa naistaan. Mies on naiselle vain sängynlämmittäjä ja jos nainen jättää miehen niin mies saa helposti uuden naisen. Se on vähän huono asia naisille tietysti mutta naisille on se ulkonäkö tärkeintä. Ei sillä miehen hyvällä ulkonäöllä aa hyvää auttavaa kumppania.

Vierailija
2/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat valinneet komean miehen ja komean ei tarvii auttaa naistaan. Mies on naiselle vain sängynlämmittäjä ja jos nainen jättää miehen niin mies saa helposti uuden naisen. Se on vähän huono asia naisille tietysti mutta naisille on se ulkonäkö tärkeintä. Ei sillä miehen hyvällä ulkonäöllä aa hyvää auttavaa kumppania.

Ei nämä miehet kyllä mitään komistuksia ole, ihan tavallisia. Eivätkä ole rikkaita, kun sitä joku kommentoi seuraavaksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä, että miten apua pyytää. Minuakin naisena ärsyttää se jos joku pyytää apua (eikä tilanne ole akuutti), ja sitten vaaditaan että pitäisi muuten tapahtua justhetinyt.

Vierailija
4/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli köyhä ja objektiivisesti ottaen ei kovin kummoisen näköinen. Niinpä vain sekin oli suurista puheista huolimatta juuri sellainen perusitsekäs, joita on paljon. Eksä tietenkin.

Vierailija
5/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ne siat

Vierailija
6/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille täytyy olla kusipäitä. Ellei ole niin nainen etsii uuden miehen.

Vierailija
7/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän siitä, että miten apua pyytää. Minuakin naisena ärsyttää se jos joku pyytää apua (eikä tilanne ole akuutti), ja sitten vaaditaan että pitäisi muuten tapahtua justhetinyt.

Tämä on todennäköinen tilanne. Käskytys ja nalkutus toimii erittäin huonosti aikuiseen ihmiseen.

Vierailija
8/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies ei osaa ja on pieni lihas, joka kipeytyy, kuten naisillakin.

Vierailija
9/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua saa rahalla ja mies tietty pesee vaatteensa ja tekee ruokansa sekä siivoaa puolet, joten no problem. 

Vierailija
10/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaamatkustajia. 

Vierailija
11/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet vihaavat vaimojaan. Naisten on vaikea ymmärtää, miten mies voisi olla sellaisen ihmisen kanssa jota vihaa, mutta miesten aivot toimivat eri tavalla kuin naisten. Niin kauan, kuin he saavat suhteesta tiettyjä hyötyjä, pysyvät he siinä vaikka vihaisivatkin kyseenomaista naista. 

Vierailija
12/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia miehiä ei kiinnosta auttaa vaimoja, koska he eivät itse hyödy siitä mitään. Ne harrastukset taas tuo miehelle iloa.

Itseä eniten ärsyttää se, että miehestä ei voi aluksi päätellä tätä asiaa. Moni mies on pitkään huomaavainen ja sitten myöhemmin into lakkaakin.

Vierailija
13/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä jätti mut 40-asteen kuumeessa hoitamaan kahta kipeää pikkulasta ja lähti auttamaan vanhempiaan jossain askareessa. Avioliitto päättyi aikalailla siihen.

Vierailija
14/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tiskipöydän takaa silikoni rikki ja olen pyytänyt miestä useaan kertaan laittamaan siihen uuden silikonin. Mitään ei ole vielä tapahtunut tämän 26 vuoden aikana. Pitänee tilata joku, joka osaa korjata sen.

Vierailija
15/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tiskipöydän takaa silikoni rikki ja olen pyytänyt miestä useaan kertaan laittamaan siihen uuden silikonin. Mitään ei ole vielä tapahtunut tämän 26 vuoden aikana. Pitänee tilata joku, joka osaa korjata sen.

Miksi et korjaa itse? Tai sitten tämä on vain provo ja olen naiivi :D 

Vierailija
16/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on todella komea miesystävä ja hän auttaa aina mielellään. On pitkä ja vahva mies. Minä taas aika pieni. Tykkää auttaa, vaikka ei edes asu täällä. Makkarissakin tykkää tästä meidän asetelmasta ja ottaa minut. Ihan parasta seksiä hänen kanssaan. Kohtelee muutenkin hyvin. Mutta hän ei olekaan suomalainen mies. Euroopasta kuitenkin. Jotenkin huvittavia nämä suomipullukkamiesten itkut komeista miehistä. 

Vierailija
17/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia miehiä ei kiinnosta auttaa vaimoja, koska he eivät itse hyödy siitä mitään. Ne harrastukset taas tuo miehelle iloa.

Itseä eniten ärsyttää se, että miehestä ei voi aluksi päätellä tätä asiaa. Moni mies on pitkään huomaavainen ja sitten myöhemmin into lakkaakin.

Tämä on kyllä ihan totta. Suhteen alussa, kun ei vielä asuttu yhdessä, eksä huolissaan matkusti katsomaan minua, kun olin kuumeessa. Myöhemmin sain sitten kovassa kuumeessa käydä ruokakaupat, kun herralla oli harrastushuolia. Kun kerran tulin sairaalasta aika vajaassa kunnossa, otti hän moneksi päiväksi hatkat, eikä kotona ollut mitään syötävää. Tällaiset tempaukset kyllä tappavat rakkauden, ero siitä tuli.

Vierailija
18/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tätini asui maalla yksin. Olen elämässäni aina pitänyt kiinni hänen ohjeestaan: varmista, että voit hoitaa hommat yksin talossa ja pihalla. Näin et joudu turvautumaan muiden apuun.

Vierailija
19/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et korjaa itse? Tai sitten tämä on vain provo ja olen naiivi :D 

Jossakin pitää olla raja minunkin tekemisten suhteen ja se on tuossa. Kyllähän siitä varmasti kosteutta pääsee seinään, mutta teetetään sitten keittiöremontti.

Vierailija
20/22 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet vihaavat vaimojaan. Naisten on vaikea ymmärtää, miten mies voisi olla sellaisen ihmisen kanssa jota vihaa, mutta miesten aivot toimivat eri tavalla kuin naisten. Niin kauan, kuin he saavat suhteesta tiettyjä hyötyjä, pysyvät he siinä vaikka vihaisivatkin kyseenomaista naista. 

Kun palstaa lukee tarpeeksi kauan niin alkaa uskoa etta noin se todella on. Miehet oikeasti vihaavat vaimojaan ja tyttoystaviaan. Tai naisia noin yleisemminkin. Ja samalla he tarvitsevat naisia ja elama ilman heita katkeroittaa lahes miehen kuin miehen. Ja kaikki miehen elamassa pieleen mennyt on tietenkin jonkun naisen syyta.

Suomalaisen miehen nupissa on ilmeisesti joku valtava ristiriita naisten suhteen. Halutaan kylla nainen - kuka tahansa nainen ilmeisesti koska kukaan ei puhu rakastumisestaan tiettyyn naiseen - , ulistaan ja uhriudutaan jos sellaista ei satu olemaan ja ollaan vihaisia kun kukaan nainen ei valitse juuri itsea. Kun sellainen on vihdoin saatu iskettya jostain, niin haukutaan se maan rakoon,ja valitetaan nalkuttamisesta, lompakkoloisimisesta, lihavuudesta, pettamisesta ja mista vaan keksitaan vikaa loytaa. Kehotetaan tovereita hakemaan nainen jostain kehitysmaasta koska ne hymyilevat aina ja niilla on "hyva asenne", mita se sitten tarkoittaakin.

En todellakaan ihmettele syntyvyyden romahtamista. Kuka nainen uskaltaisi tehda lapsia kun kuka tahansa mies ilmeisesti saattaa muuttua tuollaiseksi saatuaan naisen nalkkiin pienten lasten kanssa. Sinkkuna on turvallisempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi