Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Minusta on vain hienoa että joku kertoo julkisesti olevansa
12.01.2007 |
uskossa. Tulee jotenkin hyvä olo :)
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyviä ajatuksia.
http: //www. leegio. vuodatus. net/blog/archive?m=01&y=2007
Alue: Aihe vapaa
Tuomitsevat, nälvivät selän takana ja pitävät kirjaa ihmisten tekemisistä ja pyhittävät itse itsensä. Hyi helvetti.