Pekka Haaviston (vihr) taustajoukoissa halveksitaan perussuomalaisia
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
En voi käsittää Stubbin suosiota. Ylimielinen, tavallisen kansalaisen elämästä mitään tietämätön snobi hän on. Saa vielä hävetä hänen ylimielisyyttään ja äkkipikaisuuttaan presidentin virassa.
Suomen presidentin virka ei ole nykyään mitään muuta, kuin näyttelijän pesti ja sekin keinotekoisesella suosiolla "saavutettu". Mikä vitsi!
Vierailija kirjoitti:
"Oletko koskaan rumikkipunikki huomannut että teidän puheenne ovat täysin ristiriitaisia? Välillä syytätte persuja ylimielisiksi ja välillä alemmuudentuntoisiksi. Välillä persut ovat köyhiä sortavia porvareita ja välillä taas työttömiä juoppoja. Ette osaa muuta kuin paskaa jauhaa, mutta sehän on vihervasemmistolaisten aatesuuntausten kantava voima."
Sitenhän se alemmuudentunto oireilee. Itse olen yhteiskuntatieteilijä. En nyt rumimmasta päästä ainakaan lasten mielestä.
Että yhteiskuntatieteilijä se punatrolli on tänään. Se onkin ihan uusi ammattinimike. Tähän mennessä olet ollut ainakin lakimies, lääkäri ja poliisi. Oletko huomenna kenties paavi?
Nykyajan valtakulttuuria hallitseva eksistentiaalinen tyhjiö, jota pyritään täyttämään kuluttamalla, kertakäyttöviihteellä, seksuaalisella hillittömyydellä, lööppijournalismilla, eläytymiskulttuurilla, poliittisilla ideologioilla, uususkonnollisuudella ilmentää sekä ihmisen luontaista kaipuuta transsendenssiin että modernin länsimaalaisuuden kyvyttömyyttä täyttää kristinuskon jättämää henkistä tyhjiötä.
"Että yhteiskuntatieteilijä se punatrolli on tänään. Se onkin ihan uusi ammattinimike. Tähän mennessä olet ollut ainakin lakimies, lääkäri ja poliisi. Oletko huomenna kenties paavi?"
Olen myös kristitty, äiti ja feministi. Myös ex-yrittäjä. Haavistoa äänestin, ei kahta sanaa siitä. Koska natovastuussa pressa, niin en halua olla edistämässä Stubbin pääsyä siihen rooliin. Hän on impulsiivinen ja sinisilmäinen suhteessa Kiinaan. En myöskään usko hänen viihtyvän pressan roolissa, se kun edellyttää sellaista vähän hillitympää orientaatiota.
Tässä ovat kaikki toisen kierroksen Leijonat ja lampaat Haavisto kiilasi Stubbin ohi
Iltalehden Leijonat ja lampaat -arvioiden mukaan Pekka Haavisto onnistui hieman paremmin isoissa vaalitenteissä toisella kierroksella.
Pekka Haavisto (valitsijayhdistys, vihreät): 28 leijonaa ja kaksi lammasta
Alexander Stubb (kokoomus): 25 leijonaa, kolme lammasta
Stubbille menee ääni huomenna. Perussuomalaisena en voi äänestää vihervasemmistolaista Pekka Haavistoa. Arvomme ovat kuin yö ja päivä. Minulle Suomi ja suomalaiset ovat aina ykkösiä.
Olen itse persuihin kallellaan ja äänestän Haavistoa. Syynä on se, että minulle on tärkeää itsenäinen Suomi. Ajattelen vain ja ainoastaan siltä kannalta. Stubbi on puheillaan näyttänyt olevansa liian helposti höynäytettävissä ja sotauhoilu tai muiden maiden johtajien haastaminen ei nyt vain ole järkevää tässä ajassa.
..meidän ei tarvitse olla aina sama henkilö kaikkien kanssa.
on tilanteita ja on ihmisiä, jotka ansaitsevat nähdä kauniin puolemme ja on ihmisiä, jotka eivät..
-
oletko samaa mieltä kanssani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oletko koskaan rumikkipunikki huomannut että teidän puheenne ovat täysin ristiriitaisia? Välillä syytätte persuja ylimielisiksi ja välillä alemmuudentuntoisiksi. Välillä persut ovat köyhiä sortavia porvareita ja välillä taas työttömiä juoppoja. Ette osaa muuta kuin paskaa jauhaa, mutta sehän on vihervasemmistolaisten aatesuuntausten kantava voima."
Sitenhän se alemmuudentunto oireilee. Itse olen yhteiskuntatieteilijä. En nyt rumimmasta päästä ainakaan lasten mielestä.Että yhteiskuntatieteilijä se punatrolli on tänään. Se onkin ihan uusi ammattinimike. Tähän mennessä olet ollut ainakin lakimies, lääkäri ja poliisi. Oletko huomenna kenties paavi?
Onko paavi ja yhteiskuntatieteilijä yhtä eksoottisia olentoja sinulle? Taidan olla otettu. Terveisin toinen. Nuo veripunajutut ovat kyllä aika hämmentäviä minusta, taitavat olla nekin sinun?
Varatkaa, vihervassarit, oikein kunnolla Nessuja huomista tulosiltaa varten, kun Pekka häviää :D
Haluan itsenäisen Suomen, joten en voi äänestää Pekkaa. Sivarit luovuttavat mieluummin maan valloittajalle kuin sotivat itsenäisyyden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Stubbille menee ääni huomenna. Perussuomalaisena en voi äänestää vihervasemmistolaista Pekka Haavistoa. Arvomme ovat kuin yö ja päivä. Minulle Suomi ja suomalaiset ovat aina ykkösiä.
Eivät ole, jos jäät tuijottamaan tuollaista asiaa, ja sen takia et pysty miettimään kokonaisuutta. Stubbin Suomi ensin ei ole hänelle mikään arvo. Hän vain sanoo myyviä asioita, hyvin kevyesti koska ne eivät hänelle mitään merkitse. Hänen arvonsa on oma ego. Ja näinhän sinullekin silloin kävi, joten sinänsä valintasi osui oikeaan. Teillä on jotain yhteistä.
Haavisto ei sanonut, että hänelle jonkin toisen maan etu tulisi ensin. Hän yritti selittää, miksi ei välttämättä ole järkevää myydä omaa isoäitiään, vaikka saisikin hyvän summan ja se siksi olisi välitön etu. Kokonaisetu voi silti olla jokin toinen.
Pekka Haavisto on herrasmies eikä halua edistää vastakkainasettelua. Haaviston ja Stubbin kampanja on ollut vapaa kieroilusta, paitsi että eduskunnan huonosti tehtävissään pärjännyt puhemies katsoi arvonsa mukaiseksi kiukutella ja suositella Stubbia - ja osoitti samalla olevansa täysin sopimaton puhemieheksi.
Siksi piirretään tänään äänestyslippuun ei yksi, vaan KAKSI NUMEROA.
Haavisto ei ainakaan anna sellaisen näkyä.
Mutta suurin osa kansasta salaa halveksuu niitä. Onhan persut aika halveksuttavia. Luuletko että ne edes kokoomukselle on muuta kuin hyödyllisiä hölmöjä? Luuletko että sivistynyt, koulutettu ja kansainvälinen stubb tuntisi minkäänlaista arvostusta niitä kohtaan? Äänet kelpaa, mielipiteet ei.
Jos on kaksi aika tasaväkistä ehdokasta mutta toista syrjitään homouden vuoksi, niin todellakin äänestän sitä homoa.
Onneksi jussi ei ole enää mukana!
Vierailija kirjoitti:
Isä, veli ja miun mies on persuja. Mie, 2 siskoo ja eno vihreitä. Äiti ei paljasta mikä on. Eipä halveksita toisiamme, eikä muitakaan.
Meillä on koko perhe ja lähisuku vihreitä. Kaikkien kantaa en toki tiedä.
Kaupunkimme persut ovat stereotyyppsen tyhmiä junttipersuja, joita kaikki muut ylenkatsovat. Totta kai ymmärrän, ettei kaikki persut ole samanlaisia. Meille on vain syntynyt tällainen kasauma. Ehkä ovat sukulaisia keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kaksi aika tasaväkistä ehdokasta mutta toista syrjitään homouden vuoksi, niin todellakin äänestän sitä homoa.
Onneksi jussi ei ole enää mukana!
Sitä ei äänestetä Al-holin vuoksi. Haluatko sinä tänne lisää isisläisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole, jos jäät tuijottamaan tuollaista asiaa, ja sen takia et pysty miettimään kokonaisuutta. Stubbin Suomi ensin ei ole hänelle mikään arvo. Hän vain sanoo myyviä asioita, hyvin kevyesti koska ne eivät hänelle mitään merkitse. Hänen arvonsa on oma ego. Ja näinhän sinullekin silloin kävi, joten sinänsä valintasi osui oikeaan. Teillä on jotain yhteistä.
Haavisto ei sanonut, että hänelle jonkin toisen maan etu tulisi ensin. Hän yritti selittää, miksi ei välttämättä ole järkevää myydä omaa isoäitiään, vaikka saisikin hyvän summan ja se siksi olisi välitön etu. Kokonaisetu voi silti olla jokin toinen.
Ja Haavistokin pitää tytöistä. Ja seuraavaksi lentävät lehmät. Kun vaalit ohi, pinnan alta paljastuu punavihreä pinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät on menettäneet kannatustaan ihan globaalitasolla. Mikä lienee kannatus nyt mm saksassa? Siellä oli kymmeniä vuosi sitten aikamoinen buumi ja nousu.
Lähtivät kohkaamaan asioista mitkä on sittemmin jo todettu valheiksi, kuten vihreä siirtymä, ilmastonmuutos, kannabis, jne. Meni uskottavuus, kato.
Tämä on vasta alussa. Tulevat vielä saamaan paljon jäävettä niskaansa.
Sitenhän se alemmuudentunto oireilee. Itse olen yhteiskuntatieteilijä. En nyt rumimmasta päästä ainakaan lasten mielestä.