Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tämä enää olla sattumaa? Vatsa kipeäksi todella monta kertaa sen jälkeen, kun olen asioinut lähikaupassa

Vierailija
09.02.2024 |

Onkohan siellä kylmäketjussa, tai jossain hygieniassa jotain vikaa? En käy siellä usein, mutta muutaman kerran vuodessa tulee asioitua ja olen huomannut, että jos olen illalla syönyt sieltä ostettua vaikka juustoa ja leipää, on seuraavana päivänä vatsa kipeä. Näin ei tapahdu, kun teen samat ostokset isommassa marketissa ja ostan sieltä suunilleen samat tuotteet. Niissä ei pitäisi siis olla mitään semmoista, johon reagoin.

Olen huomannut, että siellä kylmätuotteet seisoo rullakoissa purettavina, samalla kuin sama myyjä, joka purkaa kuormaa palvelee asiakkaita. Kerran yksi juusto, ei homejuusto, jossa oli muka päiväys kunnossa, oli aivan pilalla jo ostettaessa. Sain siitä välittömästi rahat takaisin, kun jo pakkauksen läpi näki, että se on aivan pilalla.

Pitäisiköhän kauppojen kumminkin hoitaa varsinkin kylmätuotteiden purkaminen omalla työvoimalla ja pitää toista myyjää kassalla, vaikka se vähäsen enemmän varmasti maksaa palkkakuluina?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarmo lähikauppias ei pese käsiään...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän