Miksi teet koko ajan storyja arjestasi instagramiin?
Kiinnostaisi tietää kun itsellä ei sellaista tarvetta ole.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen myös. Yksi kaveri tarinoi päivittäin salilla käymisestään. Kiitos, on tullut selväksi että treenaat, voit nyt lopettaa.
Pakottaako joku sinut katsomaan niitä stooreja? Istuttaa ja sitoo sinut tuoliin ja pitää silmiäsi auki ja laittaa stoorit pyörimään?
Ihan ensimmäisenä pitäisi tietää mikä se Instagram oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki haluaa olla influenssefeitä ja some vaikuttajia. Osa jopa luulee olevansa vaikka ketään ei kiinnosta
Postaa "somevaikuttaja" Jenna Julian peräreikävideo
Kukaan ei halua miettiä rehellistä syytään siihen miksi niitä tekee?
Vierailija kirjoitti:
Varsinaisia vastauksia kysymykseen ei ole vielä tullut.
Minä en osaa vastata, koska minulla ei edes ole instagramia, enkä siten näe stooreja. Kiinnostaa kyllä silti miksi laittavat, mutta veikkaan, etteivät he osaa tarkastella asiaa syvemmin.
Joskus muinoin, kun Facebook tuli, niin tavalliset tyypät laitteli kaikista päivän asioistaan kuvia ja päivityksiä. Kai se on jotain sellaista elämän jakamista ja halua olla olemassa toisille. Sit moneen kertaan kytätään tuliko tykkäyksiä. Siihenkin taitaa jäädä jotkut koukkuun. Saavat mielihyvähormoonia. En tiedä mikä tilanne nyt on, kun poistin myös oman Facebookin. Oletan, että sama logiikka on myös instan päivyksissä, että huomiota sitä vain itselleen halutaan.
Suosittelen noiden sovellusten poistamista kaikille. Insta ja face on aikarosvoja. Vapaudut elämään elämää kun et enää käytä noita.
En postaa päivittäin storeja, mutta aina välillä. Tunnen kaikki seuraajani, ovat vähintään niin tuttuja, että kadulla kohdatessa moikataan. Koska minusta on mukavaa seurata heidän kuulumisiaan, oletan, että he katsovat storejani samasta syystä. Koska kenenkään ig:n tai minkään muunkaan somen seuraamiseen ei pakoteta niin miten ois, jos kaikki sais omalla tilillään jakaa just mitä haluaa niin kauan, kun sisältö on soveliasta (ei riko lakia, ei loukkaa ketään jne).
Saan kuvitella olevani joku. Niinku julkkis jota seurataan ja ihaillaan. Kattokaa mua!
N20