Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu yhteiseen Face-profiiliin

Vierailija
09.02.2024 |

Molemmat pitäisimme omat profiilit, mutta että olisi yhteinen Team "Sukunimi"

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairas idea. En ymmärrä ihmisiä, jotka kontrolloivat puolisoitaan ja vielä vähemmän ymmärrän niitä, jotka sitä kestävät.

Vierailija
2/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se rauhaan ja söpöile muulla tavalla. tai hankkikaa samanlaiset tuulipuvut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää. Jätä se sika.

Vierailija
4/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tarvitaan sähköpostiosoite tyyppiä

millajoonas @ kaikkionyhteista.fi

Vierailija
5/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myyntimies? Ei halua yhteistä tiliä koska reikää pitää saada joka kohteessa. Narsisti, juokse.

Vierailija
6/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi minäkään, eikä todellakaan kiinnostaisi seurata mitään Team Lahtiset -profiilia. Jos haluat tuoda teitä yhdessä esiin facessa, riittää kun tägäät hänet (luvalla toki) yhteisiin päivityksiin. Mutta ei sitten niitäkään koko ajan, mutta sellaisissa päivityksissä, jotka oletettavasti kiinnostavat teidän molempien facekavereita.

Vierailija
7/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi minäkään moiseen pelleilyyn eikä myöskään mieheni. Jos et ilman miestä noin tiiviisti kiinni itsessäsi kykene olemaan edes olemassa niin senkun lakkaat olemasta. 

Vierailija
8/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. Mä deletoin oman face tilini jo aikoja sitten. Mulla ei ole omalla naamalla + nimelläni yhtään mitään somea. En ikinä suostuis tollaseen, ymmärrän miestäsi.

Vierailija
9/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole facebookkia tai muitakaan someja. Olen miettinyt, että jos tässä sinkuksi jostain syystä jäisi niin olisin varmaan pulassa sinkkumarkkinoilla.

M38

Vierailija
10/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole facebookkia tai muitakaan someja. Olen miettinyt, että jos tässä sinkuksi jostain syystä jäisi niin olisin varmaan pulassa sinkkumarkkinoilla.

M38

Joo, baarissa ei vaihdeta enää numeroita vaan instatilit.

Vierailija
11/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksinkertaiset idiootit pyörii jossain lärvikirjassa.

Vierailija
12/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Vain yksinkertaiset idiootit pyörii jossain lärvikirjassa.

No emt. Vaimolla on face, mutta ei ole julkinen. Kai se tietyssä määrin on ihan kätevä.

Vierailija
13/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Vain yksinkertaiset idiootit pyörii jossain lärvikirjassa.

No emt. Vaimolla on face, mutta ei ole julkinen. Kai se tietyssä määrin on ihan kätevä.

Mutta sinulla ei ole koska olet mies ja täten omistat aivot.

Vierailija
14/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hempeetä, kun jotkut ottavat niitä pariselfieitö jne...

Mut jos tuollainen on joku kovin tärkeäkin asia parisuhteen kannalta niin naurattaa ajatusmaailma.

Mulla ei ole ollut mitään sometilejä vuosiin. Miehellä on, mutta ei nähdäkseni postaa sinne paljon mitään henkilökohtaisia. Lukee tai katsoo niitä muiden lähettämiä "hauskoja" videoita.

No kukin tyylillään ja en usko että kumpilqan on kokenut tuota ongelmaksi tai yhteisen Facebook sivun pitäminen ei ole tullut puheeksi kummankaan puolelta.

Vierailija
15/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan ryhmä, sivu tms. voisi toimia. Sitten pitäisi miettiä, mikä yritys tai vastaava pariskunta olisi.

Urheiluryhmä? 

Kumpi päivittäisi profiilia? Olisiko tarkoituksena, että joku saisi päivityksiä ilman vaivaa?

Puolison näkeminen toisen jatkeena ei ole tervettä.

Vierailija
16/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan vaimoa joten en halua mitään yhteistä sometiliä.

Vierailija
17/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan vaimoa joten en halua mitään yhteistä sometiliä.

Minä kanssa vihaan miestäni - paljon! Mulla on oma yksityinen elämä, ja tuo pölleri ei sitä sekoita, se on jämpti! Mitään yhteistä ei tehdä, ei omisteta, eikä ainakaan jaeta! Saatana että vihaankin miestäni! 

Vierailija
18/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta riittäis ihan ne omat profiilit, eiköhän siinä oo tarpeeks facebookkia elämään :). Niitä ainoastaan yhteisiä profiileja en ymmärrä, missä vielä profiilikuvana yhteiskuva parista :). Vaikuttaa heti siltä, että mies kontrolloi vahvasti puolisoaan. 

Vierailija
19/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä käsittänyt noita yhteisia face-tilejä. Mikä niiden funktio on? Varsinkin jos ap:n tapauksessa kummallakin olisi myös ne omat tilit.

Vierailija
20/25 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä käsittänyt noita yhteisia face-tilejä. Mikä niiden funktio on? Varsinkin jos ap:n tapauksessa kummallakin olisi myös ne omat tilit.

Ymmärrän ton ylimääräisen tilin, jos se kertoo vaikka kodin rakennusprojektista tai urheiluharrastuksesta, mutta eikös omasta perhe-elämästä pysty kertomaan ihan siellä omalla tilillä tägäämällä kumppani juttuihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä