Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalaa jos tän kylmän talven jälkeen tulee kylmä ja sateinen kesä. Valitusta talvesta.

Vierailija
09.02.2024 |

Tää kylmyys on jotain niin inhottavaa että en kestä😭 Rahaa palaa lämmitykseen, vaatetta saa vetää päälleen monta kerrosta että tarkenee ulkona, kaikinpuolin ällöttävä vuodenaika. Taas saatana yli 20 astetta pakkasta. Ja sitten vielä jos tulee kolea ja sateinen +15 asteinen kesä niin en kyllä tiedä mistä tässä rankaistaan

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossakin ennustettiin kahdeksaa kylmää vuotta mutta vain meille tänne Suomeen.

Ja suomi niin pieni ettei vaikuta kokonaislämpötilaan mitenkään. Jännä että suomi on toisaalta niin iso että voidaan pelastaa maailma ilmastonmuutokselta!

Vierailija
82/93 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan normaalisti talvea. Mitä kylmempää ja lumisempaa sen parempi. Ulkoilin päivittäin säässä kuin säässä, eikä tuntunut olevan sellaista pakkasta, että en olisi tarjennut. Tai niin huonoa keliä, että en olisi lähtenyt ulos. Ja sen huonossa säässä ulkoilun jälkeen olo oli suorastaan euforinen. 

Tänä talvena mieli on ollut tosi pahasti maassa, varmaan pientä masennustakin. Jämähdin jo syksyllä sisälle, ulos ei huvittanut lähteä, ja se normaali pikkuhiljaa kylmeneviin keleihin tottuminen jäi tapahtumatta, kun nyhjäsin aina vain sisällä. Nyt uloslähtö tuntuu vieläkin epämiellyttävämmältä. Pakotan silti itseni, koska en enää jaksa tätä, ja tuntuu ettei mikään vaatemäärä riitä, vaikka ihan normaalit talvipakkaset on ollut. Palelen myös sisällä, mitä en normaalisti tee. Kunto on romahtanut tästä liikkumatt

Niitä viruksia ja bakteereita on kaikkialla. En voi sille mitään, että mun nenän limakalvot hajoaa kylmästä ja pöpöt pääsee iskemään. Siihen ei auta mitkään suolistobakteerit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mulla päinvastoin. Sais kevät ja kesä skipata tän vuoden kokonaan. Aistiherkkänä kärsin niistä todella paljon. Nyt jo näinä ensimmäisinä tosi aurinkoisina päivinä mielenterveys on romahtanut ja olen itkenyt joka päivä. Kiva pitää aurinkolaseja puoli vuotta 24/7.

Olkaa iloisia te, jotka osaatte auringosta ja lämmöstä nauttia eikä koko ajan ole olo, että onko tässä ajautumassa psykoosiin vai meneekö tää fiilis vielä epätoivoisena raivo tunteena 

Sussa on joku vika. Sulla on epävakaa persoonallisuushäiriö kun tällä tavalla reagoit. Mene hoitoon!!

Vierailija
84/93 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mulla päinvastoin. Sais kevät ja kesä skipata tän vuoden kokonaan. Aistiherkkänä kärsin niistä todella paljon. Nyt jo näinä ensimmäisinä tosi aurinkoisina päivinä mielenterveys on romahtanut ja olen itkenyt joka päivä. Kiva pitää aurinkolaseja puoli vuotta 24/7.

Olkaa iloisia te, jotka osaatte auringosta ja lämmöstä nauttia eikä koko ajan ole olo, että onko tässä ajautumassa psykoosiin vai meneekö tää fiilis vielä epätoivoisena raivo tunteena 

Jos rakastaa pimeää ja vihaa valoa, sun sisällä on joku demoni. Koita häätää se pois. 

Vierailija
85/93 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen siitä suomalainen tykkää, valittelijoiden pitää muuttaa etelään BRICS-maahan.

EU:ssa ja Natossa on kylmää ja yhä kylmempää kyytiä tulee.

Vierailija
86/93 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan tätä. Vihaan sitä, että olen sattunut syntymään asumaan tänne paskaan, enkä johonkin lämpöiseen kivaan maahan 

Vihaan myös kylmää sateista lyhyttä kesää hyttysineen.

Filippiinit taitaa olla sulle sopiva, euroopan ja lähialueella on yöllä ja talvella tosi kylmää.

Vierailija
87/93 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempiin havaintoihini perustuen kylmää pakkastelvea on ain aseurannut kuuma kesä ja suuri lumen määrä tarkoitaa kuivaa kesää :)

Vierailija
88/93 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ihmiset ei tunnu tajuavan että ilmastonmuutos vaikuttaa eritavalla täällä pohjosessa. Golfvirta häiriöityy niin Suomen leveysasteilla se vaikuttaa juuri näin. Meidän on oikeasti totuttava täällä Suomessa todella jäätäviin pakkasiin. Ja kesät muuttuu vaatimattomammaksi. Se huomattiin ja viime kesänä kun kesäkuun ekalla viikolla vielä pakkasta suurimmassa osassa maata. Ja tämä sama kehitys on ollu nähtävillä jo useamman vuoden. Voidaa unohtaa ne haaveet että Suomi lämpenisi. Päinvastoin siinä tapahtuu :DDD Valitettava fakta

josta pääsemme kysymykseen että miksi täällä valehdellaan että talvet loppuu, ei lapset etelässä enää näe lunta? Puhuisivat totta eikä keksittyä:

Vierailija
89/93 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä!

Vierailija
90/93 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Aina samat vaatteet päällä.

Vierailija
91/93 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mjaa, eikös se Siperian ilmasto mennyt sillä tavoin, että mitä kylmempi talvi sitä kuumempi kesä. 

Vierailija
92/93 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesä oli ihanan viileä, ei ollut montaa hellepäivää että sisällä ois pitänyt olla. Hanskat kädessä sai pyöräillä  ja kalvotakki päällä.  Kerrankin me  sydänpotilaatkin jaksoimme olla ulkona, en muistakaan milloin ois jokapäivä kesällä jaksanut ulkoilla..  Tämän päivän lehdessä oli just ilmaston lämpenemisestä, suomi kylmenee entisestään talvellakin sekä kesällä.. 

Vierailija
93/93 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan tätä. Vihaan sitä, että olen sattunut syntymään asumaan tänne paskaan, enkä johonkin lämpöiseen kivaan maahan 

Vihaan myös kylmää sateista lyhyttä kesää hyttysineen.

Muuta sit muualle marisemaan mis on hyvä. Ootko joku mutsku vai mikä etelän pelle