Menisittekö töihin kun lämpöä 37,4?
Kommentit (39)
En menisi. Ei sillä ole merkitystä, kauanko lämpöily kestää. Se kestää sen, minkä kestää, eikä noudata työnantajan tai terveydenhuollon raameja. Jos olo on tukkoinen ja muutenkin huono, miksi lähteä tartuttamaan muita, tai hankkimaan jälkitautia?
no jotain on menossa tai tulossa
Orpo haluaa että menet
Tuohan on ihan normaalin ruumiinlämmön puitteissa.
Voiko ripulisena mennä töihin keittiöön?
En menisi. Vanhuksielle voi tartunta olla vaaraksi.
Vierailija kirjoitti:
En menisi. Vanhuksielle voi tartunta olla vaaraksi.
Mikä ei tapa, vahvistaa.
Aivan käsittämätöntä, että hoitoalalla oleva kysyy tällaista. Teidänhän niitä eksperttejä pitäisi olla ja tietää hyvin, miten toimitaan. Todella toivon, ettet mene töihin ja sairastuta niitä vanhuksia.
Oliko perseestä siis perselämpö?
Ehkä Håkan on syyllinen pariin pykälään.
Normaalia silti.
Töihin.
Käsittämätöntä ettei porukka tajua ap:n olevan provo.
nykyhallituksen lakiuudistusten mukaan PS suunnittelee että Tavio (taliaivo) ja Orpo (vaille jäänyt) ovat lyöneet päänsä yhteen. Siitä ei paljon iloa ollut sillä ajateltiin että mitä ennemmin kuolee niin sitä enemmän on pyöräntelineitä. Säästyy luonnovaroja kun laitetaan polvet pystyyn. Jotai positiivista sentään ja lunnovaroja säästävää.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä ettei porukka tajua ap:n olevan provo.
Voi kuule, tällä palstalla on kysytty tosissaan vielä tyhmempiäkin asioita.
Itellä tossa jo sen verran kuumetta etten olisi työkykyinen.
Minulla oli 37, 42152. Olo normaali ja hyvä palkka. Revi siitä
En menny, torkahtelin koko päivän 😴 Edellisenä päivänä olin töis, ku kesken päivän nousi 37,8 asteen kuume. Ei sieltä voinu kesken lähteä pois, ku ei olisi ollu ketään tilalle 🤒 Loppupäivän nukuin, ku pääsin kotiin.
En menisi vaikka olen etätöissä. Ehkä jos on jotain tärkeitä kokouksia tms niin niihin voihin osallistua jos pakko. Itse olen pienessäkin kuumeessa niin huonovointinen, että ihan turha itseään kiduttaa jos ei ole pakko.
Koronaa on edelleen ja vanhuksia kuolee ihan urakalla. Kylmäkontteja sairaaloiden pihoilla ja nekin täynnä.