Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Latvia: Presidentin homoudesta ei käyty sen suurempaa keskustelua

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis Haavistoa pitää äänestää vain siksi, että muut ajattelisivat meistä, että ollaan trendikkäitä. Tämä selvä.

Vierailija
22/52 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka olisi arvannut, että suomalaiset TOIMITTAJAT keksivät käyttää Haaviston homoutta keinona uhriuttaa ja luoda vastakkainasettelua vuonna 2024? Vielä viime keväänä kukaan ei puhunut aiheesta.

Haavisto on ollut ehdolla presidentiksi ja toisella kierroksella ennenkin. Vasta tänä vuonna joku taustapir u keksi että tehdäänpä tästä nyt ISSUE. Nämä vaalikampanjoinnit alkavat käydä todella rasittaviksi nykyään, kun media koittaa samalla manipuloida ja vaikuttaa ihmisten äänestämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen homouden pitäisi olla syy äänestämiseen tai äänesämättä jättämiseen. Itse äänestän ihan muun pätevyyden ja mielipiteiden takia kuin sukupuolielämän.

Täytyykö pyytää vallilautakunnalta todistus liberaaliudestaan, että on NIIN suvaitsevainen ihminen, että äänestän homoa vaikka ei hyväksyisi hänen asennettaan esim. ulkopolitiikkaan?

Aika naurettavaksi on mennyt, jos homous on tärkein asia presidentissä. Ei se tietenkään ole mikään estekään jos muuten on ehdokas mieluinen.

Vierailija
24/52 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olisi keskusteltu, kun hän esiintyy aina yksinään. Ei ole puolisoa.

Vierailija
25/52 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä itsekään olisi uskonut että 2024 Suomessakaan tästä pitää keskustella. Baltiaa olen pitänyt huomattavasti konservatiisempana näissä asioissa mutta näköjään ovat meitä tässäkin jo edellä. 

Siis tämänhän veti esiin suomalainen suvaitsevainen media. 

Kyse on käänteispsykologiasta, jolla on tehty Haavistosta uhria ja yritetty saada ns. hyvisten myötätuntoa ja ääniä. Täysin naurettavaa, ehdokkaan homous ei ole ollut ongelma koskaan ennen, ja maailma sentään on muuttunut vuosi vuodelta vapaamielisemmäksi.

Vierailija
26/52 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis Haavistoa pitää äänestää vain siksi, että muut ajattelisivat meistä, että ollaan trendikkäitä. Tämä selvä.

Sinä olet ymmärtänyt asian ytimen. Tähän pyrkii mm. YLE jankuttamalla aiheesta ja homo-muka-vihasta, joka on erittäin harvinaista nykyään.

Vierailija
27/52 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen homouden pitäisi olla syy äänestämiseen tai äänesämättä jättämiseen. Itse äänestän ihan muun pätevyyden ja mielipiteiden takia kuin sukupuolielämän.

Täytyykö pyytää vallilautakunnalta todistus liberaaliudestaan, että on NIIN suvaitsevainen ihminen, että äänestän homoa vaikka ei hyväksyisi hänen asennettaan esim. ulkopolitiikkaan?

Aika naurettavaksi on mennyt, jos homous on tärkein asia presidentissä. Ei se tietenkään ole mikään estekään jos muuten on ehdokas mieluinen.

Sinuna en sanoisi naurettavuudesta mitään, jos katsotaan vähän, miten käsittämättömän naurettavaksi on Suomikin muuttunut tässä reilun kymmenen viime vuoden aikana.

Vierailija
28/52 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä itsekään olisi uskonut että 2024 Suomessakaan tästä pitää keskustella. Baltiaa olen pitänyt huomattavasti konservatiisempana näissä asioissa mutta näköjään ovat meitä tässäkin jo edellä. 

Nykyinen hallitus vie ilmapiiriä vielä vuosikymmenillä taaksepäin ja taas askeleen lähemmäksi venäjää.

Vierailija
29/52 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämänhän veti esiin suomalainen suvaitsevainen media. 

Kyse on käänteispsykologiasta, jolla on tehty Haavistosta uhria ja yritetty saada ns. hyvisten myötätuntoa ja ääniä. Täysin naurettavaa, ehdokkaan homous ei ole ollut ongelma koskaan ennen, ja maailma sentään on muuttunut vuosi vuodelta vapaamielisemmäksi.

Miksi Stubbin äänestäjät yrittävät tehdä Pekasta uhria? Heistä 40 % on kertonut äänestäneensä Alexia Pekan homouden takia.

Vierailija
30/52 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa tiedetään miten sairasta se homous on. Siinähän se selitys on. Jos homouteen olisi jo kehitetty lääke niin sittenhän ongelmaa ei olisi.

Jos joku on sairas niin sinä, olet ahdasmielinen ääliö.

Vierailija
31/52 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää mitään rakettitiedettä ole. Homoa presidenttiä ei paljon kiinnosta perinteisten heteroperheellisten asiat. Joten minua ei taas vastaavasti kiinnosta äänestää homoa presidenttiä.

Presidentille ei kuulu perhepolitiikka.

Vierailija
32/52 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
33/52 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halosen aika opetti. Äänestettiin seta naista ja sitä ei olis voinut vähempää naisten, lasten ja perheiden asiat kiinnostaa. Toista kertaa sitä virhettä ei tehdä.

Edelleenkään presidentille ei kuulu perheasiat.

Vierailija
34/52 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää mitään rakettitiedettä ole. Homoa presidenttiä ei paljon kiinnosta perinteisten heteroperheellisten asiat. Joten minua ei taas vastaavasti kiinnosta äänestää homoa presidenttiä.

Minä olen lapseton heteromies ja uskoisin Haavistoa kiinnostavan huomattavasti enemmän teidän asiat kuin minua.

Vierailija
35/52 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän meilläkään käyty, ennen kuin YLE nosti sen keskusteluun.

Vierailija
36/52 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa tiedetään miten sairasta se homous on. Siinähän se selitys on. Jos homouteen olisi jo kehitetty lääke niin sittenhän ongelmaa ei olisi.

Juurikin näin, ihan sairasta ottaa parrua peppuun ja sitten nuolla se puhtaaksi paskasta ja lopuksi vielä spermat kurkkuun. Sairasta!

Noinhan monet heteroparitkin tekevät. kaikki homot taas eivät.

Vierailija
37/52 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halosen aika opetti. Äänestettiin seta naista ja sitä ei olis voinut vähempää naisten, lasten ja perheiden asiat kiinnostaa. Toista kertaa sitä virhettä ei tehdä.

Edelleenkään presidentille ei kuulu perheasiat.

Ei niin, mutta ulko- ja turvallisuuspolitiikkaa voi ajaa täysin perheiden eduista välittämättä.

Vierailija
38/52 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetero ei halua kuulla h-miehistä. Yöök.

Vierailija
39/52 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin myönteisempi mutta tämän pressakisan myötä on olkanut voimaan pahoin kun asia on tullut enemmän esille.

Siksi äänestin Stubbia.

Vierailija
40/52 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbin vaimo on käyttänyt huumeita,, mutta sehän ei ole niin suuri juttu kuin homous.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi