Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuun oikeasti hulluksi- Elohiiret!

Vierailija
08.02.2024 |

En oikeasti enää tiedä mitä ihmettä teen. 9 kuukautta sitten alkoi elohiiret hyppimään ympäri kroppaa ihan joka ikinen päivä. Neurologilla käyty eikä hänen tekemisiään tutkimuksissaan ollut mitään poikkeavaa. Hermoratatutkimuksiin ei suostunut lähettämään. Ei hirveästi ollut kiinnostunut vaivastani. Yritin kysellä mistä vaiva voisi johtua, mutta kierteli ja kaarteli, eikä osannut vastata, eikä oikeastaan edes halunnut vastata.Kumminkin sanoi, ettei ole normaalia.Hän ei epäillyt mitään vakavaa, jonka seurauksena ei ilmeisesti enää ollut kiinnostunut vaivastani. Ihmeellisen ristiriitaista.

Onko täällä muita, joilla olisi kyseistä vaivaa? Löytyikö mitään syytä? Pääsitkö hermoratatutkimuksiin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit nyt?

minulla alkoi kanssa nää samat oireet kuukausi sitten. 24/7 

Vierailija
22/25 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

B1  vitamiinin puute on kuulemma yleistynyt. Itse käytän benfotiamiinia siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MS-taudin yleisin ensioire. Tuosta seuraa näkökenttähäiriöt ja lihassäryt. 

T: Tuntematon 

Vierailija
24/25 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Luulin jo päässeeni niistä eroon, niin eikö jo viime viikolla iskenyt, juuri kun olin nukahtamassa.

Mg:ia syön, banaanejakin.... Ilmeisesti se "jouluahdistus/stressi".  Taikka sitten se, "Talvipäivän seisaus".

Nyt kyllä ei ole ollut migreeniä/kohtausta, niinkuin monesti oli.

(vanhemmat kuolleet, ei ole enää sitä "joulustressiä").

- m59

Vierailija
25/25 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ms poissuljettu pään magneettikuvilla, eivätkä oireet muutenkaan täsmää. 

jatkuvat elohiiret vaivaa mieltä todella paljon. Vaikea rauhoittua kun joka puolella kuplii ja nykii.