1979 vuonna syntynyt
Jos perheesi valitsi äitiyspakkauksen, millainen makuupussi siinä oli ?
Meillä on saman vuotisen serkkuni kanssa ollut makuupussi, mistä muut tuttumme väittävät ettei ollut sen vuotinen. Joten kiinnostaa ovatko vanhempanne ehkä saaneet makuupussit tutuiltaan vai mikä valemuisto lie. Vai onko vaan ollut todella moni vaihtoehtoa
Kommentit (22)
Ruskea pohjaväri ja valkoisia pilkkuja koristeena.
Se oli keltaruskea. Veljeni syntyi syksyllä 1979.
Vierailija kirjoitti:
En osaa vastata, mutta mistä hitosta teille on jäänyt pyörimään 45 vuotta vanhoja makuupusseja? Eikö ne ole jo kuluneet puhki?
Ei ole puhki. Kai silloin ja sitä ennen tehtiin asiat hyvin. Ja minun jälkeeni ei kukaan muu kuin nukkeni käyttänyt pussia. Veljelläni oli omansa. Joten ei kulunut.
En voi vastata koska olen syntynyt 1978 just ennen kuin vaihtuu 1979. Korostan että vain 1979 voi vastata aloittajan kysymykseen. :) Mulla ei ole tietoa edes makuupusseista.
Siihen aikaan ei vaihtunut kuosit vuosittain, vaan aina sitä mukaa kun joku tilattu erä tuotetta loppui, tuli uusi.
Vierailija kirjoitti:
Niin oli ainakin keväällä 79 syntyneen pussissa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä kaikki sanoivat. Mihin aikaan vuodesta synnyit ?
Vierailija kirjoitti:
En osaa vastata, mutta mistä hitosta teille on jäänyt pyörimään 45 vuotta vanhoja makuupusseja? Eikö ne ole jo kuluneet puhki?
Tuohon aikaan kaikki tavarat tehtiin kestämään. Mulla on edelleen 80-luvun alun sähkökäyttöinen saksalainen käsivatkain ja vispilä. Kaikki uudemmat hajosi aikoja sitten.
Ei mitään käsitystä.
T. Syksyllä 1979 syntynyt
Vierailija kirjoitti:
On tämä käsittämätön väriyhdistelmä. XD
Ruskea pohjaväri ja valkoisia pilkkuja. Sisko -78 ja hänellä ruskea jossa keltaisia/oransseja nalleja.
Mä oon syntynyt 1978 ja meidän vuoden makuupussi on valittu kaikkein kauneimmaksi, siinä on ruskealla pohjalla keltaisia ja punaisia nalleja!
Vierailija kirjoitti:
Keltaoranssit nallet
1978 oli. Ei 1979.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuule googlamalla näkee.
En löytänyt tietoa miksi minulla ja serkullani on eri makuupussi mitä se googlesi näyttää
Vierailija kirjoitti:
Ruskea pohjaväri ja valkoisia pilkkuja. Sisko -78 ja hänellä ruskea jossa keltaisia/oransseja nalleja.
Missä kuussa siskosi syntyi ?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon syntynyt 1978 ja meidän vuoden makuupussi on valittu kaikkein kauneimmaksi, siinä on ruskealla pohjalla keltaisia ja punaisia nalleja!
Kyllä! Kesällä -78 oli nämä keltaiset nallet ruskealla pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
se taisi olla toisiksi kaunein. Kukilla paras
Mikä syntymäkuukautesi on ?