Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uunimallinen air fryer? Kokemuksia?

Vierailija
08.02.2024 |

Vihdoin ja viimein olen ostamassa air fryeria, joka tuntuu olevan jo jokaisella. Mutta mun silmiin se normaali pönttömalli näyttää tosi epäkäytännölliseltä, ja siksipä olenkin miettinyt sitä uunimallia. Oisko kokemuksia siitä? Ja muutenkin onko se pönttö yhtä pönttö miltä näyttää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on uunimallinen, siinä uunissa voi paistaa myös normaalisti, eli monikäyttösempi. Tosin mulla ei ole kokemusta pönttömallista.

Vierailija
2/5 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kieroilmauuni ja ostin powerin 20€ maksavan pienen pönttö fyerin.  Mulle sopiva ja toimiva yhteen annokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi airfryerin ja yllätyin miten helppo ja nopea laite on. Olen tehnyt pihvejä, kalafileitä, pizzaa, kasviksia ym. Käytän grillipaistoa ja tulee ihanan rapeaa.  Suosittelen todellakin.

Vierailija
4/5 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kahden hengen perhe, olisko se perus pönttömalli sopiva? Siis pikauunin korvikkeena, mikron sijasta?

Vierailija
5/5 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon miettinyt, että korvaisko se mikron. Siis se uunimalli, jossa on monta eri toimintoa air fryerin lisäksi. Meillä mikro alkais olemaan valmis kierrätykseen, niin voisin sen sijaan ostaa tuon air fryerin jos samalla lailla onnistuu ruokien nopea lämmitys ja sulatus siinä. Muuhun en mikroa käytäkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi