Uskaltaisitko jättää 14 ja 16- vuotiaat pojat
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Minä en omiani jättäisi.
Helikopterimatka. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
200 hlön kotibileet heti kåynnissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa niille lauma hoitotätejä, niin viihtyvät kotona. Jääkaappi täyteen jugurttia, ettei pojat kuivu rusinoiksi.
Ai jugurttia? Sitä sokerilitkua? Miten terveellistä
No piimää tai jotain muuta valkuaispitoista nesteytystä.
Spermaa?
Oma lapseni muutti ulkomaille 16-vuotiaana.
Jos luotat lapsiisi, heidät voi jättää keskenään.
Jos jompi kumpi kertoo yhdellekään kaverille, siellä on pika pikaa bileet pystyssä. Eikä tuon ikäiset osaa juhlia toisen kodissa varsinkaan, kun porukkaa kertyy.
Nehän saattaa alkaa homostelemaan keskenään kun tuo Homo Pekka näyttää jatkuvasti paasaavan televisiossa homouden ihanuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Nehän saattaa alkaa homostelemaan keskenään kun tuo Homo Pekka näyttää jatkuvasti paasaavan televisiossa homouden ihanuudesta.
Eipä tuo mitään haittaa, kun raskauden riskiäkään ei ole.
Meillä jäi 17-vuotias esikoinen muutamaksi päiväksi viime kesänä. Kuopusta en välttämättä jättäisi edes siinä iässä.
Ei me voida sun lapsia ja teidän elinympäristöä tuntea. Itse pitää tämmöset asiat osata miettiä.
Mun tytär oli 15-vuotiaana viikon yksin kissa- ja kotivahtina, kun me vanhemmat lähdimme Kreikkaan. Hienosti meni. Asunto oli puhdas, kissat hienosti hoidettu ja itse kokkaillut ruokansa koko viikon. Eikä mitään bileitäkään ollut pidetty. Kaksi tyttökaveria oli ollut yhden yön kylässä, mutta siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Mun tytär oli 15-vuotiaana viikon yksin kissa- ja kotivahtina, kun me vanhemmat lähdimme Kreikkaan. Hienosti meni. Asunto oli puhdas, kissat hienosti hoidettu ja itse kokkaillut ruokansa koko viikon. Eikä mitään bileitäkään ollut pidetty. Kaksi tyttökaveria oli ollut yhden yön kylässä, mutta siinä se.
Niin, ehkä ap:n pojillakin olisi kaksi tyttökaveria kummallakin. Yhden yön tai vaikka useamman.
Riippuu ihan niistä lapsista, omat 16-vuotiaat oli viikon kaksin ja hyvin meni. Toki oli isovanhemmat lähellä ja naapurit tiesivät että lapset ovat keskenään ja oli sovittuna että miten toimitaan mahdollisissa ongelmatilanteissa.
16-vuotiaana reissasin Interraililla ympäri Eurooppaa saman ikäisen kaverini kanssa, joten olisin
ollut ihmeissäni, jos vanhempani eivät olisi uskaltaneet jättää minua muutamaksi päiväksi kotiin.
Mihin vanhemmat ovat noin pitkäksi aikaa menossa? Ottakaa pojat lomalle mukaan, niin kunnon perheet tekee.
En. Riippuu kai olisiko kyseessä kaksi kilttipoikaa vai puolikriminaalit juopot joilla on kotibileet mielessä. Haluaisin ainakin varmistaa pihakameroilla ettei tule bileporukkaa.
Paketti After Eightejä ja viisi pakettia After Ninejä.