Kerro nainen mistä syystä et rakastele tai lopetit..
..seksin harrastamisen?
Voisin löytää tähän kenties joitain mahdollisia, tai nähdä niiden ainakin vaikuttavan vähentävästi siihen:
- partnerinkuolema(fyysinen/henkinen)
- ikänegatiivisuus(mieli toimisi, fysiikka ei jaksa)
- jonkinlainensairaus(henkinen/fyysinen este)
- omapäätös(selibaattitoive/aseksuaalisuus)
Kerro ikäsi ja mistä syystä et rakastele tai lopetit sen seksin harrastamisen/masturboinninkin?
Kommentit (33)
Naiset tietävät oman valtansa seksissä ja käyttävät pihtaamista hyväkseen. Se on parisuhteessa varsin tuskallista miehelle, mutta ei naiset viitsi millään tavoin auttaa miestään seksissä. Olen lopettanut masturboinninkin parikymmentä vuotta sitten. Ei minulla ole arvoa, naisella on. Minulla on vain lompakko, joka kelpaa. Enkä ole ainoa.
Rakastelu/seksi loppui kokonaan, mies ei ole kertonut syytä. Olen kysynyt a) eikö halua, b) eikö halua minun kanssani, c) eikö pysty. Eikä vastausta ole tullut ,seksiä ei ole ollut reilu kahteen vuoteen ja sitä aiemminkin oli todella tikkuista, kerjäämään joutui. Kyllästyin jatkuviin ei nyt, ei ole aikaa, ei jaksa, telkkarista alkaa just tärkeä ohjelma jne. kaikki muu meni seksin edelle , ei siitä saanut muuta kuin pahan mielen, tunteen ettei kelpaa, ettei viehätä toista, ettei ole haluttu. .. joten suhde päättyy. En elä missään kaverisuhteessa, elämä on liian lyhyt ollakseni suhteessa mistä puuttuu seksi.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran monta vuosikymmentä olen miesten kanssa rakastellut, että vihdoin suostuin hyväksymään, että sooloseksi voittaa rakastelun miehen kanssa nautinnollisuudessaan mennen tullen, enkä enää saa rakastelun seurauksena tulevia alapäätulehduksia, jotka laskevat rajusti elämänlaatua.
You're doing it wrong.
Minä häpeäisin jos lopettaisin seksin kaikkine olomuotoineen. No 62 V.
Vierailija kirjoitti:
Minä häpeäisin jos lopettaisin seksin kaikkine olomuotoineen. No 62 V.
Niin varmaan, varmasti niin.
" Elämässä on ihmisiä, jotka ansaitsevat meistä parasta, samoin kuin muutamia, jotka eivät ansaitse mitään .. en tiedä milloin sä ymmärrät, että 'jonkun loukkaamisen' jälkeen ei ole paluuta, eikö niin?
..Väärin.
Varjelkoon, luin että "Mistä syystä et enää ratsastele" XD Sorry, my bad!
Vierailija kirjoitti:
Varjelkoon, luin että "Mistä syystä et enää ratsastele" XD Sorry, my bad!
..ei kauroja, huonolaatuista heinää?
( MAKE Luv, not war.. ridin';)))
Tuostahan puuttuu ihan oleelliset vaihtoehdot, esim jos mies ei tee orgasmia naiselle, niin tottakai rakastelu loppuu ennemmin tai myöhemmin.
Tykkään sidontaleikeistä seksissä ja olen siis sub-henkinen. En oikein saa muutoin edes orgasmia ellen ole alistettuna ja tällaisen kumppanin löytäminen on vaikeaa, joten eron jälkeen olen ollut ns. pakko selibaatissa, sillä itsetyydyttäminenkään ei tuo minulle orgasmia, ellen sitten harrasta "self-bondagea". Se taas on hankalaa ja haastavaa.
Olen siis nainen ja 32v., aivan normaali työssäkäyvä ja hyväkuntoinenkin (puolimaraton ja maraton juostu viime vuonna).
Vierailija kirjoitti:
Tuostahan puuttuu ihan oleelliset vaihtoehdot, esim jos mies ei tee orgasmia naiselle, niin tottakai rakastelu loppuu ennemmin tai myöhemmin.
Josjos.. jos 'ne lehmät lentäs' aina vaa? Tai..josse
" Pessimisti valittaa tuulesta niin optimisti toivoo sen muuttuvan ja realisti säätää purjeita.. "
mutta ei ikinä Josjos-nainen?
Elämässä tuli kriisejä, masennuin ja lihoin. Nyt henkinen puoli alkaa olla kunnossa ja seksi kiinnostaisi, mutta olen niin läski, etten halua kenenkään kenenkään koskevan tähän kroppaan. Soolohommilla siis mennään ehkä koko loppuikä.
Kyllä kaiken kokoisille naisille löytyy ottajia. Itse olen 43v nainen. Netissä kun olen etsinyt seksiseuraa, niin olen useammankin kerran saanut rukkaset, koska olen hoikka ja urheilullinen. Monet miehet nääs haluaa rehevän naisen. Kyllä mullekin ottajia löytyy helposti, mutta ei kyllä kaikki miehet tykkää.
Ikä nyt ei ole mikään ongelma, nelikymppisiä haluaa miehet kakskymppisistä kuuskymppisiin.