Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja huonoin kokeilemasi päihde?

Vierailija
08.02.2024 |

Saa myös kertoa perustelut.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras: rakkaus

Huonoin: suklaa  ( lihottaa)

Vierailija
42/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vaikee ränkätä mutta 5-meo-dmt on sellanen mikä ei kyllä unohu ikinä. On useempi vuosi siitä kun sitä kokeilin ja edelleen tulee säännöllisesti mietittyä sen ansiosta et mitä ihmettä tää elämä ees on. Hyvässä mielessä toki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin aikoinaan piristä. Kirjoitin graduni sen voimalla, joten en tosin käyttänyt viihde- ja päihtymstarkoituksessa.

Sama täällä. Graduni käsitteli piristävien lääkeaineiden positiivisia vaikutuksia opiskelussa.

Vierailija
44/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en huomannut kokkelissa juuri mitään vaikutuksia

Sitten se ei ollut kokaiinia. Tai oli samalla tavalla kuin alkoholiton kotikalja on olutta.

Vierailija
45/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokaiini paras, koska siitä tuli mahtava olo.Jätin kokeilun kahteen kertaan enkä koskaan palannut aiheeseen. Vaikutti pelottavasti siltä, että niin hyvä myrkky, että tulisin jäämään koukkuun. Onneksi kokeiluvaihe ulkomailla ja pääsin irtautumaan ympäristöstä ja ihmisistä muuttamalla asuinpaikkaa. Viina huonoin. Siitä tulee yököttävä olo ja aika huonot nousut vanhemmiten. Sekin on jäänyt.

Vierailija
46/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras, subu

Subutex ja crack ovat parhaat. Ei kannata kokeilla.

Vierailija
47/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras: LSD. Parannuin masennuksesta kahden pienen ja yhden isomman tripin ja loistavan trippivahdin ansiosta. Tästä on aikaa jo yli 10 vuotta eikä masennus ole uusiutunut. LSD:n ansiosta kehitin töihin yhden patentin, josta olen yhä iloinen.

Huonoin: Alkoholi. En ole koskaan saanut alkoholista mitään irti. 

Mitään muita päihteitä en ole käyttänyt enkä käytä jatkossa mitään. En tarvitse. Silti voisin joskus tulevaisuudessa ottaa LSD:tä uudestaan. LSD on kaunein asia, jonka olen ikinä kokenut.

Vierailija
48/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Liian vaikee ränkätä mutta 5-meo-dmt on sellanen mikä ei kyllä unohu ikinä. On useempi vuosi siitä kun sitä kokeilin ja edelleen tulee säännöllisesti mietittyä sen ansiosta et mitä ihmettä tää elämä ees on. Hyvässä mielessä toki

Mä en oo vielä uskaltanu kokeilla 5meoo mut tismalleen samat vaikutukset itelle on tullu ayahuascasta. Tulee edelleen aina välillä sellasii keloja et miten käsittämättömän ihmeellistä koko tää elämä on. Yks aya-trippi vastaa useempia vuosia terapiaa. En kyl sanois sitä parhaaks koska se on vaan mun makuun liian intensiivistä eikä sitä sen takii pysty käyttää kovin usein et ehkä paras ois sit joku perus mdma

Vierailija
49/54 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityisen kokenut eri päihteiden kanssa, mutta sen yhden kerran kun kokeilin psilosybiinisieniä niin olihan se todella tajunnanräjäyttävää. Kiinnostuin sen avulla itseni kehittämisestä ja aloitinkin mm säännöllisen meditoinnin sen jälkeen. Muita päihteitä ei ole sittemmin tehnyt mieli, mutta voisihan sitä sieniä vielä joskus kokeilla jos tilaisuus tarjoutuisi.

Vierailija
50/54 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on amfetamiini ja huonoin viina. Amfe ennemminkin selventää eikä tule tule huonoja oloja. Viina sitten päinvastoin.

En tykkää olla sekaisin kuin hyvin harvoin. En ole muutamaan vuoteen ottanut niin paljon etten olisi ajokunnossa.

Vierailija
51/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle määrättiin oksikodiinia, kävin ne hakemassa, mutta en uskalla käyttää. Täytyy vaan heittää kaikki pois,

Vierailija
52/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LSD paras, pilvi huonoin, ei sovi minulle yhtään.

Vierailija
53/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat: opioidit, amfetamiini ja sen johdannaiset, sienet

Paskimmat: kannabis, alkoholi

Sitten on asia erikseen mikä on vaarallisin ja haitallisin.

Vierailija
54/54 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-vitamiini on parasta ja viina huonointa. Enää en voi käyttää mitään niin sanon tupakka huonointa ja kahvi parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän