Transnaiset dominoivat lentopallossa Kanadassa! Tällaistako naisten urheilu tulee olemaan?
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/d5ff836b-86bf-440c-83fa-1f49b9311c…
Surullista luettavaa. Yksi nainen sai jopa pallosta naamaan niin, että joutui lasarettiin.
Kommentit (555)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa. Eikös tuossa toisessa viestiketjussa käsitelty sitä, että kummat sukupuolista ovat niitä kaikista liberaalimpia ja ketkä konservatiivisimpia?
Asiat ja käsitteet ovat jatkuvassa muutoksessa. Nyt alkaa vaikuttaa siltä, että liberaali on kohta synonyymi kananaivolle ja konservatiivi normaaliälyiselle.
Eikö olekin hauskaa miten miehet syyttävät naisia asepalveluksesta, rai*kauksista, maa*anmuu*osta, tran*ihmisistä, ihan kaikesta. Miesten omat keksinnötkin kuten asepalvelus on ilkeiden naisten vika.
Ihan jäätävän naurettavaa luoda uhkakuvia MINIMAALISEN, täysin marginaalisen vähemmistön maailmanvalloituksesta. Laskekaapa paljonko tran*naisia on ja kuinkako moni heistä urheilee. Aivan. Miehethän ne pilkkaa naisten urheilua, esineellistää naisen kehoa, syyttää rai*kauksesta uhria väkivallan tuomitsemisen sijaan. Ja mitä tekee heteronainen? Pyllistää, luovuttaa nimensä ja kehuu miten miehet ovat inhimillisiä ja rakastavia yksilöitä!
Ette te koskaan miehiä kyseenalaista. Hehän teitä ovat sortaneet tuhansia vuosia jokaisessa maassa. Te kon*ervatiivithan itse vihaatte naisia, toivotte ainoastaan poikia ja pilkkaatte kaikkea naisellista. Ja silti leimaatte reilusti alle prosentin vähemmistöstä jotain vallankumousta. Taattua heteroogiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätellen vaikka viime keväisestä Kellie Jay Keen-Minshullin (alias ' i never lose' "Posie Parkerin ") Uuden Seelannin &Australian vihasaarnamatkasta ym. kaikesta sen saamasta huomiosta ja siihen liittyneestä ,lopulta ihan kaaokseen päättyneestä ja fiaskoksi menneestä kiertueesta ei se trans-vihan lietsominen nyt mediassa ainakaan 'ihan marginaalissa' uutisarvoltaan tainnut olla.
Sinä siis oikein ylpeilet sillä, että transkoljatti vetää eläkeläisnaista turpiin?
En hyväksy väkivaltaa missään muodossa , enkä varsinkaan vanhuksiin kohdistuvaa, mutta mitä jossain mellakaksi yltyneessä tapahtumassa sattuu tai tapahtuu ei ole minun vastuullani.
Ilman Kellie Jay Keen-Minshullin (pseudonyymiltään alias "Posie Parkerin" )agitaatiokiertuetta Australiaan ei kyllä tuotakaan väkivallantekoa olisi sattunut.
Se tomaattikeittojuttu oli kyllä mielestäni ihan sopiva näpsäytys sille arvon puhuja-ladylle , jopa hilpeyttä herättävää ja huvittavaa.
(näin maapallon toiselta puolelta käsin nettiruudun äärestä seurattuna ja sen perusteella arvioituna)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätellen vaikka viime keväisestä Kellie Jay Keen-Minshullin (alias ' i never lose' "Posie Parkerin ") Uuden Seelannin &Australian vihasaarnamatkasta ym. kaikesta sen saamasta huomiosta ja siihen liittyneestä ,lopulta ihan kaaokseen päättyneestä ja fiaskoksi menneestä kiertueesta ei se trans-vihan lietsominen nyt mediassa ainakaan 'ihan marginaalissa' uutisarvoltaan tainnut olla.
Sinä siis oikein ylpeilet sillä, että transkoljatti vetää eläkeläisnaista turpiin?
En hyväksy väkivaltaa missään muodossa , enkä varsinkaan vanhuksiin kohdistuvaa, mutta mitä jossain mellakaksi yltyneessä tapahtumassa sattuu tai tapahtuu ei ole minun vastuullani.
Ilman Kellie Jay Keen-Minshullin (pseudonyymiltään alias "Posie Parkerin" )agitaatiokiertuetta Australiaan ei kyllä tuota
Sellaiset misogyniat päätit turauttaa ilmoille. Ei ole fresh syyttää uhria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman Kellie Jay Keen-Minshullin (pseudonyymiltään alias "Posie Parker
Mitä sinusta kertoo se, että "Let Women Speak" on sinusta vihasaarnaa? Kanadan, Uuden Seelannin ja Australian tilanne on todella järkyttävä. Naisten perusoikeudet poljetaan transliikleen jalkoihin suvatsuvaisuuden nimissä. Tämä on kaikkea muuta kuin progressiivista, vaikka se on siksi naamioitu.
No jos nyt jaksat kuunnella ja katsoa tämän (näytteiden pohjalta kootun) dokumentin hänestä ja hänen toiminnastaan niin sen perusteella ja sen pohjalta voisi olla jotain aihetta edes keskustella siitä millainen "naisten oikeuksien puolestapuhuja" tämä (feikkinimellä esiintyvä) "Posie" itse asiassa onkaan ja mikä hänen todellinen pyrkimyksensä (kaiken sen takana on) .
Voisit ehkä myös googlettaa esille WPUK (Womans Place UK) sivuston ( =englantilainen feministijärjestön blogi) josta voit itse lukea heidän kirjelmänsä siitä miksi he ovat virallisesti järjestönä sanoutuneet irti kaikesta yhteistyöstä Kellie Jay Keen- Minshullin kanssa (jota he yhden kerran jopa puolustivat) .
Niitä hänen kanssaan yhteistyöstä irtisanoutuneita tahoja Britanniassa on muuten hyvin monia muitakin.
Sen verran tuosta hänen kiertuekohteestaan ,Uudesta Seelannista, voi sanoa että se on erittäin demokraattinen maa joka suhteessa ja oli muuten ensimmäinen valtio maailmassa jossa naisten äänioikeus toteutettiin ja tunnustettiin .
(...että se siitä hänen "This is the worst place for women I've ever seen"-lausahduksestaan .
Huomion arvoista on sekin, että ketään vastaavaa trans-ihmisten ihmisoikeuksista ympäri maailmaa kiertelevää,julkisilla paikoilla,toreilla ja aukioilla esiintyvää puhujaa EIKÄ liioin vastaavasti esiintyvää naisten oikeuksista puhuvaa feministiä ei maailmassa ole.
Merkillepantavaa on sekin että hän on jo monta kertaa ITSEKIN toistanut sen että hän EI OLE feministi ja että hän on valmis raivaamaan tieltään kaikki feministit ja naiset jotka asettuvat poikkiteloin hänen pyrkimystensä tielle.
Vierailija kirjoitti:
No jos nyt jaksat kuunnella ja katsoa tämän (näytteiden pohjalta kootun) dokumentin hänestä ja hänen toiminnastaan niin sen perusteella ja sen pohjalta voisi olla jotain aihetta edes keskustella siitä millainen "naisten oikeuksien puolestapuhuja" tämä (feikkinimellä esiintyvä) "Posie" itse asiassa onkaan ja mikä hänen todellinen pyrkimyksensä (kaiken sen takana on) .
Voisit ehkä myös googlettaa esille WPUK (Womans Place UK) sivuston ( =englantilainen feministijärjestön blogi) josta voit itse lukea heidän kirjelmänsä siitä miksi he ovat virallisesti järjestönä sanoutuneet irti kaikesta yhteistyöstä Kellie Jay Keen- Minshullin kanssa (jota he yhden kerran jopa puolustivat) .
Niitä hänen kanssaan yhteistyöstä irtisanoutuneita tahoja Britanniassa on muuten hyvin monia muitakin.
Sen verran tuosta hänen ki
Jos feminismistä on tullut/tehty läpeensä korruptoitunutta PSEUDOliberaalia dehumanisoivaa ihmistä alentavaa sekoilua, niin miksi KUKAAN täysjärkinen haluaa kutsua itseään enää feministiksi ainakaan ilman tarkentavaa etumäärettä?
Minuakin naisena koko feminismi-sana inhottaa. Sehän ei tarkoita enää mitään mihin pystyn uskomaan. Kaikenlaista kaksinaamaista vääryyttä ja teeskentelyä, johon naiseus jotenkin pakotetusti ympätään. Hirveää! Missä unessa täytyy kulkea ettei tuota jo tajua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa. Eikös tuossa toisessa viestiketjussa käsitelty sitä, että kummat sukupuolista ovat niitä kaikista liberaalimpia ja ketkä konservatiivisimpia?
Asiat ja käsitteet ovat jatkuvassa muutoksessa. Nyt alkaa vaikuttaa siltä, että liberaali on kohta synonyymi kananaivolle ja konservatiivi normaaliälyiselle.
Eikö olekin hauskaa miten miehet syyttävät naisia asepalveluksesta, rai*kauksista, maa*anmuu*osta, tran*ihmisistä, ihan kaikesta. Miesten omat keksinnötkin kuten asepalvelus on ilkeiden naisten vika.
Ihan jäätävän naurettavaa luoda uhkakuvia MINIMAALISEN, täysin marginaalisen vähemmistön maailmanvalloituksesta. Laskekaapa paljonko tran*naisia on ja kuinkako moni heistä urheilee. Aivan. Miehethän ne pilkkaa naisten urheilua, esineellistää naisen kehoa, syyttää rai*kauksest
Ei mitään ongelmaa, kun transihmiset järkkäävät omat sarjansa, pukkarinsa, klubinsa, vertaistukensa ja vaikkapa bisneksensä. Ikiomat just heidän mieleisensä palvelut. MUtta kun eihän se jumaliste heille sovi, ja TÄMÄ on se ongelma. Ei se että heitä on vaan se, mitä he vaativat muita olemaan, puhumaan, käyttäytymään. Se on se todellinen ongelma tässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos yksikin nazzi kulkueessa tekee kaikki osallistuja nazzeiksi, niin entä sellaiseen kulkueeseen osallistuminen, jossa Hamas-symppaajat vaativat Israelin hävittämistä kartalta tai jossa ehdotetaan päiden leikkaamista demokraattisesti valitun hallituksen poliitikoilta? Nyt siis hyväksytkin koosteet, vaikka aiemmin väitit transien tappo- ja raiskausuhkauksista tehtyä koostetta terffien deep fakeksi. Kaksilla rattailla ajelu ei ole sinulta mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jäätävän naurettavaa luoda uhkakuvia MINIMAALISEN, täysin marginaalisen vähemmistön maailmanvalloituksesta. Laskekaapa paljonko tran*naisia on ja kuinkako moni heistä urheilee. Aivan. Miehethän ne pilkkaa naisten urheilua,
On hämmentävää seurata, miten noin marginaalisella porukalla on huomattavasti kokoaan suurempi yhteiskunnallinen vaikutusvalta ja saatte esittää tieteenvastaisia turautuksianne mediassa kritiikittä. Olette ajaneet homoseksuaalit ulos järjestöistään, vieneet resurssit ja kokoontumispaikat, kohdistaneet huomion itseenne, vääristelleet homohistorian ja määritelmät. Jauhatte paskaa tyttödikkiä rakastavista lesboista ja raskaana olevista homomiehistä. Olette ujuttaneet sukupuolen moninaisuushutun opetussuunnitelmiin ja oppimateriaaleihin. Satuilette lapsille pimppipojista, aikuisena naiseksi kasvavista pojista ja raskaana olevista miehistä. Manipuloitte nuoret autismikirjon naiset kastroimaan itsensä, amputoimaan terveet rintansa ja pilaamaan kroppansa testosteronilla. Ylläpidätte ummehtuneita sukupuolistereotyyppejä ja haluatte kemiallisen kastraation väärillä leluilla leikkiville lapsille. Runnoitte läpi itsemäärittelylain, joka pilaa naisten ja tyttöjen elämää monella tavalla. Sellainen minimaalinen marginaaliporukka meillä.
"Ei mitään ongelmaa, kun transihmiset järkkäävät omat sarjansa, pukkarinsa, klubinsa, vertaistukensa ja vaikkapa bisneksensä. Ikiomat just heidän mieleisensä palvelut. MUtta kun eihän se jumaliste heille sovi, ja TÄMÄ on se ongelma. Ei se että heitä on vaan se, mitä he vaativat muita olemaan, puhumaan, käyttäytymään. Se on se todellinen ongelma tässä."
Juuri näin. Transit voisivat lopettaa lokkeilun muiden ryhmien saavutuksilla, resursseilla ja määritelmillä. Muiden ihmisten pakottaminen valehtelemaan ei ole ihmisoikeus. Pojalla ei ole pimppiä, penis ei ole naisen sukupuolielin eikä mies voi menstruoida tai olla raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jäätävän naurettavaa luoda uhkakuvia MINIMAALISEN, täysin marginaalisen vähemmistön maailmanvalloituksesta. Laskekaapa paljonko tran*naisia on ja kuinkako moni heistä urhei
Käsittämätöntä, kuinka päättäjät sulkevat silmänsä t ransliikkeen haittavaikutuksilta poliittisen korrektiuden nimissä. Sitä aidosti ihmettelen, kuinka t ransideologia on saatu brändättyä progressiiviseksi, kun se on todellisuudessa kaikkea muuta ja vahvistaa vanhanaikaisia sukupuoli stereotypioita. Eikö olisi ihan kiva, jos naismaiset pojat ja miehekkäät tytöt voisivat olla ihan omia itsejään leikkelemättä sukupuolielimiään. Etenkin kun näitä katujia ja detransitioitujiakin tuntuu olevan jo vaikka kuinka paljon...
Aika kummalliselta minusta tuntuu kokea ongelmaa transsukupuolisten ihmisten olemassaolosta .
Itse olen tavannut heistä koko elämäni aikana vain kaksi ja heidätkin vain ollessani työssä mielenterveystyön yksikössä
(ns. klubitalo jonne he olivat itse hakeutuneet ).
Hyvin ongelmaisia ja ahdistuneita nuoria ihmisiä olivat molemmat ja todella tuen tarpeessa .
Hyvin kiitollisia vain kaikesta avusta ja ymmärryksestä, jota me heille siellä (toivottavasti) pystyimme tarjoamaan ja antamaan.
N,36
Oikaisu 9.2. kello 11.37. Otsikkoa, ingressiä, kuvatekstiä ja leipätekstiä korjattu kauttaaltaan. Alkuperäisessä versiossa lentopallo-ottelun tapahtumia kuvailtiin Daily Mailin artikkelia lähteenä käyttäen ilman, että lähteytystä oli käsitelty riittävän kriittisesti jutussa. Esimerkiksi väitteelle peleissä aiheutuneista vammoista ei löydy katetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä hänen kanssaan yhteistyöstä irtisanoutuneita tahoja Britanniassa on muuten hyvin m
Ei sallita feminismin kaappaamista! Olen aina ollut feministi ja aion olla jatkossakin, vaikka olen täysin eri leirissä kun valtaosa nykypäivänä itseään feministeiksi kutsuvista.
Vierailija kirjoitti:
Aika kummalliselta minusta tuntuu kokea ongelmaa transsukupuolisten ihmisten olemassaolosta .
Itse olen tavannut heistä koko elämäni aikana vain kaksi ja heidätkin vain ollessani työssä mielenterveystyön yksikössä
Hyvin ongelmaisia ja ahdistuneita nuoria ihmisiä olivat molemmat ja todella tuen tarpeessa .
Hyvin kiitollisia vain kaikesta avusta ja ymmärryksestä, jota me heille siellä (toivottavasti) pystyimme tarjoamaan ja antamaan.
N,36
En itse usko oikein koko käsitteeseen. Tunsin "transpojan", josta tuli ensin muunsukupuolinen ja sitten taas oman sukupuolensa edustaja, kun kasvoi aikuiseksi. Itsekin olisin varmaan pitänyt itseäni transina esimurrosiässä, jos silloin olisi tätä ideologiaa tuputettu. Ymmärsin tosin jo lapsena, että sukupuolta ei voi vaihtaa eikä sen yrittäminen olisi siten johtanut ainakaan parempaan lopputulokseen kuin omanlaisekseni naiseksi kasvaminen. Nykyään olen ihan tyytyväinen nainen, tosin tasa-arvo on vielä toteuttumaton haave. Mutta pidän esim. kropastani, toisin kuin nuorena, jolloin jotenkin halveksin naiseutta, joka näyttäytyi minulle sosiaalisesti alempana asemansa kuin miehuus.
Vierailija kirjoitti:
N,36
Kyllä esim. naisten urheiluun tunkevat mieskehoiset naiset ovat todellinen ongelma. Et ehkä ymmärrä, että joillekin urheilu on esim. elinkeino, johon on panostettu koko lapsuus ja nuoruus!?
Vierailija kirjoitti:
N,36
Kukaan ei ole kokenut ongelmaa transien olemassaolosta. Ongelma on opportunismin ja pervoilun mahdollistava itsemäärittely. Itsemäärittely mahdollistaa ei-transit heteromiehet naisten ja tyttöjen tiloihin, ryhmiin, kiintiöihin ja urheilusarjoihin. Ihan turha yrittää spinnata tuota vilunkipeliä joksikin transvihaksi. Transeilla oli jo vuosikymmenet oikeus vaihtaa juridinen sukupuolitietonsa, käyttää juridisen sukupuolensa tiloja ja elää muutenkin näköistään elämää. Kukaan ei piitannut transeista, ennen kuin aloitte rääkymään sadoista sukupuolista, manipuloimaan lapsia ja nuoria transjunaan ja ulvomaan pakkosterilaatiota itsevalituista transhoidoista.
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö naisten oikeuksien puolustaminen nazziksi, vai mikä sun pointti oikein on? Joku omituinen guilty by association -viritelmä taas. "Hitler oli taidemaalari, joten kaikki taidemaalarit ovat nazzeja ja vegaaneja!!!!" "Koska nazzit heilasivat Posie Parkerin miekkarin liepeillä, niin Posie Parker ja naisten oikeuksien puolustajat ovat nazzeja! Kräähh!!!" Ainoastaan sinä mainostat Posie Parkeria täällä. No, fetissinsä kullakin.
Transihmiset tuskin elävät kovin vanhaksi. Luulen, että voi olla tosi haitallista nuo vieraat hormonit kehossa.