Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töihin meno ahdistaa niin paljon, että olen kaatellinen niille, jotka ovat sairaina.

Vierailija
08.02.2024 |

Minäkin haluan sairauslomalle, mutta en epäonnekseni tule koskaan kipeäksi! Viime viikolla olin kipeää ystävääni moikkaamassa, yski aivan taukoamatta, mutta ei en saanut tartuntaa hältäkään. Pitää varmaan nuolla ovenkahvoja tai pudota "vahingossa" portaissa ja nyrjäyttää nilkka. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta tämä nykyajan työelämä. Ja ne ketkä tähän ketjuun tulee vain aukomaan päätään ovat selvästi jossain kivassa helpossa työssä sukulaisella. Tai muuten onnistuneet löytämään harvinaisen paikan jossa ei kuormiteta teettämällä yli 50h viikkoja kauhealla vastuulla. Niin älä tule tänne jos sulla on asiat täydellisesti etkä ymmärrä mitä on kun sairastuu työstään. Sivusta.

Vierailija
22/27 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuksen saa sairasloman  ja lääkeitä.Pelkäätkö työpaikkasi kaatuu ,jos et ole paikalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siellä ahdistaa? 

Minua ainakin ahdistaa ettei työhön tule mitään kunnollista ohjeistusta. Voimat alkavat loppua, jos työ tuntuu loputtomalta harhailulta yksin pimeässä, kun yrittää päivästä toiseen keksiä miten niitä tehtäviä hoidetaan. Kiitokseksi tulee muilta kuittailua.

Vierailija
24/27 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Vierailija
25/27 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules ny!! 

tämä ei ole mitään herkkua olla pois töistä!! 

kipuja ja unettomia öitä. Uusia leikkauksia ja lääkkeitä. 

jos sulla on mahdollisuus töihin niin mene! Kerää rahaa ja saa lisää kokemuksia! 

muo ahdistaa se, että töihin en pääse vaikka tahtoisin. 

vaihtaisin välittömästi nämä sairasloma päivät siihen että eläisin kivuttomasti ja pärjäisin monta tuntia jaloillani.  

Vierailija
26/27 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työpaikkaa!

Tiedän todellakin, mitä on kun työ ahdistaa ja se on p skaa. Kuvittelin jo, että minussa itsessäni on vika, että olen epäkelpo, laiska, tms kun ikävuodet 20-40 vihasin työssäkäyntiä, vaikka tein useampaakin eri työtä, eri aloilla. Kävin siis kyllä töissä, tein työni tunnollisesti, enkä ollut minäkään oikein ikinä kipeänä... Mutta se ahdistus mikä seurasi elämässä, aamuisin ihan kirjaimellisesti itkin työmatkat jne. Töissä toki näyttelin iloista ja hymyilin.

Ainoa aika jolloin elämä tuntui elämisen arvoiselta oli kesälomat. Silloin ehdin irtautumaan hetkeksi siitä ahdistuksesta. 

Nyt olen löytänyt työn, joka on taivaallista. Ihan siis tavis duunarihomma, mutta saan tehdä sitä yksin (sopii luonteelleni), työlle on tarpeeksi aikaa, kukaan ei kyttää niskan takana, ja saan itse suunnitella työjärjestykseni. Palkka on huono, mutta SILLÄ EI OLE VÄLIÄ kun olen päässyt ahdistuksesta!

Eli etsi parempi työ! 

Vierailija
27/27 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda työpaikkaa!

Tiedän todellakin, mitä on kun työ ahdistaa ja se on p skaa. Kuvittelin jo, että minussa itsessäni on vika, että olen epäkelpo, laiska, tms kun ikävuodet 20-40 vihasin työssäkäyntiä, vaikka tein useampaakin eri työtä, eri aloilla. Kävin siis kyllä töissä, tein työni tunnollisesti, enkä ollut minäkään oikein ikinä kipeänä... Mutta se ahdistus mikä seurasi elämässä, aamuisin ihan kirjaimellisesti itkin työmatkat jne. Töissä toki näyttelin iloista ja hymyilin.

Ainoa aika jolloin elämä tuntui elämisen arvoiselta oli kesälomat. Silloin ehdin irtautumaan hetkeksi siitä ahdistuksesta. 

Nyt olen löytänyt työn, joka on taivaallista. Ihan siis tavis duunarihomma, mutta saan tehdä sitä yksin (sopii luonteelleni), työlle on tarpeeksi aikaa, kukaan ei kyttää niskan takana, ja saan itse suunnitella työjärjestykseni. Palkka on huono, mutta SILLÄ EI OLE VÄLIÄ kun olen päässy

Oi että. Itse mietin onko tuo edes mahdollista. Ihana kuulla, että jollain on onnistunut. Meillä muillakin on siis toivoa.

- uupunut varhaiskeski-ikäinen