Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei hölkkääjät, millaisia vauhteja ja matkoja hölkkäätte?

Vierailija
07.02.2024 |

Ja kuinka monta kertaa viikossa? Teetkö muita treenejä? Minä hölkkään 2-3 kertaa viikossa keskimäärin 5-6 km lenkkejä ja keskivauhdilla 9 km/h. Olen tällainen hupihölkkääjä vain. Hölkkään lähinnä painonhallinnan vuoksi. Teen 1-2 kertaa viikossa kevyttä kuntosalitreeniä, en mitenkään hulluna rehkien.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan hölkkää?

Vierailija
2/7 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölkkäsin noin 5 kertaa viikossa 10km / h vauhdilla. Opin vauhdin kuntosalin juoksumatolla. Pudotin painoa ja kyllä se kunto siitä nousi pikku hiljaa. Treenasin sitten kuntosali laitteilla muutenkin.

Kun aloitin niin jaksoin vaan juosta 5 minsaa kerralla ja sitten pidin 10 minsaa taukoa ja juoksin vielä 5 minsaa. Kuukauden päästä juoksin jo 7-8 minsaa putkeen. Siitä pikku hiljaa jaksoin aina pidempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä 10-11km.

Vierailija
4/7 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hölkkäsin ennen vähän enemmän mutta lopetin sen koska halusin lihasmassaa enemmän ja juokseminen tiputtaa mun painoa ihan älyttömästi, pitäis syödä ihan kokoajan ja paljon enkä jaksa. 

Nyt ennen kesää olen aikeissa aloittaa taas. Muutama kerta viikossa on sellanen perus. 

Juoksen aina sen mitä jaksan, sitten kävelen hetken ja taas juoksen, sellasta vaihtoa kokoajan. 

Oon mies

Vierailija
5/7 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juoksen vähän vaihtelevasti, mutta tavallisesti noin 40 kilometriä viikossa. Vauhti on aina päivän mukaan. Toisina päivinä mennään ihan rauhassa 10 km/h ja toisina sitten taas juoksen niin paljon kuin jaloista pääsen (ei nyt niin paljon sekään, ehkä 18 km/h). Ihan omaksi ilokseni kirmailen.

M43

Vierailija
6/7 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 x 4 - 8 km/viikko, vauhti 8,5 km/tunnissa, tällä paino pysyy kurissa, vatsa litteänä ja mieli parempana. 

Vierailija
7/7 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 km / päivä.

Kokemuksen kautta huomannut, ettei se määrä vaan laatu. Mutta se on yksilöllistä. Pysyypä polvet ehjinä, mieli kunnossa ja masu loitolla näinkin.