Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei luoja mä en jaksa enää näitä pakkasia!

Vierailija
07.02.2024 |

Taas tiedossa lisää työtä, kun saa olla huolissaan lämmityksestä, vesiputkista, auton hyytymisestä ja ihan vaan siitä että kaikki on niin paljon paskamaisempaa kun on kylmä! 

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkanut vanhemmiten ajatuksen tasolla miettiä, jos muuttaisi johonkin lämpimään maahan, kun ei vain jaksa aina tätä talven kylmää, pimeää jäistä sinnittelyä. Lumi itsessään ihan ok, mutta, sitten kun se muuttuu vaaralliseksi jääksi. Varmaan vaikuttaa myös mieli alaankin, kun ei viikkoihin ole nähnyt aurinkoa, että vasta nyt lähempänä kevättä piristää, kun aurinko alkanut ilmestyä.

Vierailija
62/74 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ihana ilma. Kävin juuri aamukävelyllä pirteässä pakkassäässä. Eikä tarvitse enää liukastella.

sut pitäis laittaa tähä ihanaa ilmaa ulkotöihin 8 tunniks

Kylmyys on vain pukeutumiskysymys. Laita tarpeeksi merinovilla kerroksia tai pilkkihaalarit ja kommandopipo niin ei tule kylmä.

vastaus tuli varmaa sohvalta olevalla työttömältä.noni lähen nautiskelee

Tsemppiä. Simo Häyhä makasi 40 asteen pakkasessa lumihangessa kaikki päivät varsin alkeellisissa varusteissa ja silti pysyi pyssy kädessä.

hyvä sieltä koti sohvalta on selittää.onneks tukia leikataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elekee valittako, on tulossa mittaushistorian lämpimin talvi. 

Vierailija
64/74 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse aina kestää, mutta aina kovilla pakkasilla sydän särkyy kodittomien kissojen vuoksi. Ja ehkä vähän asunnottomien ihmistenkin vuoksi.

Vierailija
65/74 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ensiviikolla lauhtuu kun on se sähkölakko. Ehkä jää vähän rahaa leipäänkin pörssisähköläisenä.

Vierailija
66/74 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ensiviikolla lauhtuu kun on se sähkölakko. Ehkä jää vähän rahaa leipäänkin pörssisähköläisenä.

No ton Veksilinkin mukaan lauhtuminen on suhteellista. Teillä voi olla vain vähän pakkasta . Suuressa osassa maata sitä en edelleen 15 astetta ja dilleen.

Vierailija
67/74 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkanut vanhemmiten ajatuksen tasolla miettiä, jos muuttaisi johonkin lämpimään maahan, kun ei vain jaksa aina tätä talven kylmää, pimeää jäistä sinnittelyä. Lumi itsessään ihan ok, mutta, sitten kun se muuttuu vaaralliseksi jääksi. Varmaan vaikuttaa myös mieli alaankin, kun ei viikkoihin ole nähnyt aurinkoa, että vasta nyt lähempänä kevättä piristää, kun aurinko alkanut ilmestyä.

Mun on varmaan pakko muuttaa. Iho ei kestä tätä ilmastoa enää, kun ikää on yli 40.

Vierailija
68/74 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on varmaan pakko muuttaa. Iho ei kestä tätä ilmastoa enää, kun ikää on yli 40.

Näin se menee. Olin Caracadissa Venezuelassa töissä. Lämpötila on aina 25-28 astetta ja vuodenaikoja ei ole. Upeeta!

Vierailija
69/74 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin pakkanen, kun se välikeli tuossa aiemmin, kun käydään plussalla ja yöllä jäätyy kadut luistinradaksi. Ja ennen kuin joku huomauttaa, niin mulla on nastat.

Vierailija
70/74 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästi Suomi 

Vierailija
71/74 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko täältä on päästä pois, niin jumalattoman pitkä ja kylmä talvi taas, ei näitä jaksa enää!

Vierailija
72/74 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Olen niin kyllästynyt näihin aina vain kylmempiin talviin. Siihen vielä kesät joista suurimman osan aikaa ei tiedä onko lokakuu vai heinäkuu. Ei tarvitsisi mennä Etelä-Ruotsia pidemmälle niin tämä paska helpottaisi huomattavasti 

Vierailija
73/74 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jälleen -25 ja tuntuu kuin -37, sanoo puhelin. Tuulen vaikutus lisää pakkasen purevuutta. Ihan kamalaa eikä loppua näy.

Vierailija
74/74 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko täältä on päästä pois, niin jumalattoman pitkä ja kylmä talvi taas, ei näitä jaksa enää!

Fugessa esim nyt on mukavan lämmintä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan