Mtv:ssa klo 20 kaksintaistelu/vaalikeskustelu
Kommentit (898)
Vierailija kirjoitti:
Lupaako Stubb nuo vaalimainoksensa asiat samalla tavalla kuin lupasi aikanaan ettei koulutusleikkauksia tule?
Hänhän myös lupasi vaalivalvojaisissaan käyvänsä rehdin ja kunnioittavan kampanjan. Ja nyt sitten kuitenkin viljelee iltalehdissä vitsejä munansaannista, koska ilmeisesti seksuaalinen suuntautuminen on ainoa kulma jolla hän uskoo mahdollisuuksiinsa voittaa Haaviston.
Nolo jätkä, johon ei voi luottaa.
Haaviston pisteet laskee koko ajan. Ei pysty aloittamaan yhtään vastausta ilman minä-minä aloitusta.
"Lupaan olla läsnä ja välittää.."
Tuota Stubukka on hokenut koko kampanjansa ajan. Häivyttää siten koulukiusaajuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Sana kuin yhdessä toisessa TV-tentissä. Haaviston aggressiiviset julkkismuidet hyökkää kysymyksellä Stubbin kimppuun. Stubbin tavallistet kansalaiset kysyy rakentavia ja arvostavia kysymyksiä Haavistolta.
Kertoo myös paljon, kun Haaviston pyydettiin sanomaan mikä häntä ja Stubbia yhdistää, Haavisto kertoi mikä erottaa. Antaa itsestään riidanhaluisen ja vihamielisen kuvan.
Toinen ulkoministeriölähde pitää Haavistoa itsepäisenä ja jyräävänä.
Hän ei halua kuulla sellaisia mielipiteitä, faktoista puhumattakaan, jotka eivät edesauta hänen tavoitettaan, lähde kritisoi.
Sillä on kiiltokuva, kiltti ja hyvä Pekka, ja toinen puoli, joka ei vastaa oikein ollenkaan julkikuvaa, kolmas ulkoministeriölähde katsoo.
is
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo juontaja puoluellinen kun stuppille tulee koko ajan vaikeampia ja ilkeämpiä kysymyksiä?
Haavisto on heikompi jo taustaltaankin siksi ei henno valitettavasti kysyä edes rehellisesti kovia kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Annoin ääneni jo Stubbille ja hyvä niin. Hän on paras Suomelle.
Älä sitten valita, kun kohta huomaat että ei ole, vaan viimeinen naula vähääkään itsenäisen Suomen arkkuun.. Etkö ole yhtään ottanut selvää mitä väkeä tuo globalisti edustaa, huhhuh.
Fiksusti Stubb otti mukaan myös Pohjois-Suomen, ei pelkkää Itä-Suomea.
Moyä? Sanoioo Stubb jotain motonet ja Olvi hengestä itä-Suomeen liittyen?!
Stubbi väläytti ilkeää koulukiusaajapuoltaan kun alkoi lasketella valeita. Pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Haavisto on sivari, eikä ole vannonut sotilasvalaa.
Poikien äitinä tiedän, mitä sotilasvala tarkoittaa.
En voisi koskaan äänestää presidenttiä, joka ei ole vaannonut sotilasvalaa tai antanut sotilasvakuutusta.
Haavisto suoritti sen sijaan sivarin lasten psykiatrian osastolla.
wikipediasta sotilasvalan teksti kaikille vielä muistutukseksi:
Valan teksti
Joukko toistaa vain lihavoidut osat.
Minä N.N. lupaan ja vakuutan
(valassa) kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan edessä,
(vakuutuksessa) kunniani ja omantuntoni kautta,
olevani Suomen valtakunnan luotettava ja uskollinen kansalainen. Tahdon palvella maatani rehellisesti sekä parhaan kykyni mukaan etsiä ja edistää sen hyötyä ja parasta.
Minä tahdon kaikkialla ja kaikissa
Minunkin poikani ovat vannoneet sotilasvalan ja äänestivät Haavistoa, samoin minä annoin ääneni Haavistolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaako Stubb nuo vaalimainoksensa asiat samalla tavalla kuin lupasi aikanaan ettei koulutusleikkauksia tule?
Varmaan samalla tavalla kuin Marin, että "rahaa on" ja "velka häviää itsestään".
Sdp:läiset kannattaa harmaahaavistoa.
Vierailija kirjoitti:
Haaviston pisteet laskee koko ajan. Ei pysty aloittamaan yhtään vastausta ilman minä-minä aloitusta.
Tämä on niin totta. Stubb puhuu suoraan asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Haavistolla oli oikeen h-glubiin sopiva musiikkivalinta. Yööök.
Siinähän yökkäilet. Kumma kyllä, olet kuitenkin nähtävästi käynyt h-glubissa kuuntelemassa, koska tiedät ;D
-winner-
Äänestän sunnuntaina Haavistoa vaikka kampanjan suunnittelu meni alusta alkaen vituralleen, mutta sehän ei ole Haaviston vika. Kansalaisvaltuuskunta oli huono idea, kuka valopää lienee keksinyt.
Korvista nousee jo savu kuunnellessa näitä tenttejä. Onneksi loppuvat kohta
Mitä Ponsse-henkeä on Itä-Suomessa? Ponsse on Vieremältä.
lasten psykyatrisella osastolla Haavisto on sivarinsa suorittanut, siinä meille armeijan ylipäällikkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sana kuin yhdessä toisessa TV-tentissä. Haaviston aggressiiviset julkkismuidet hyökkää kysymyksellä Stubbin kimppuun. Stubbin tavallistet kansalaiset kysyy rakentavia ja arvostavia kysymyksiä Haavistolta.
Kertoo myös paljon, kun Haaviston pyydettiin sanomaan mikä häntä ja Stubbia yhdistää, Haavisto kertoi mikä erottaa. Antaa itsestään riidanhaluisen ja vihamielisen kuvan.
Toinen ulkoministeriölähde pitää Haavistoa itsepäisenä ja jyräävänä.
Hän ei halua kuulla sellaisia mielipiteitä, faktoista puhumattakaan, jotka eivät edesauta hänen tavoitettaan, lähde kritisoi.
Sillä on kiiltokuva, kiltti ja hyvä Pekka, ja toinen puoli, joka ei vastaa oikein ollenkaan julkikuvaa, kolmas ulkoministeriölähde katsoo.
Älä spämmää koko ajan tuota samaa. Keksi jotain positiivista omasta ehdokkaastasi. Ihme haukkumista ja henkilökohtaisuuksiin menemistä stubbin kannattajilta.
is
Vierailija kirjoitti:
"Lupaan olla läsnä ja välittää.."
Tuota Stubukka on hokenut koko kampanjansa ajan. Häivyttää siten koulukiusaajuuttaan.
On kyllä niin äitelää paskaa tuo stubbin soopa, että pitää ihan diabeteslääke ottaa.
Varmaan samalla tavalla kuin Marin, että "rahaa on" ja "velka häviää itsestään".