Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rantaloma lokakuun lopulla, suosittele kohdetta

Vierailija
07.02.2024 |

Hei,

Katselin Aurinkomatkojen sivuilta pakettimatkoja Kanarialle (lähinnä Teneriffa kiinnosti) syyslomalla eli meillä lokakuun toiseksi viimeinen viikko), mutta vasta marraskuun alusta oli myynnissä matkoja. Olen käsittänyt, että myös syyslomalla sinne monet suuntaavat vai olenko kuitenkin väärässä ollut?

Olisiko vaihtoehtoisesti joku muu kohde, jota voisit suositella, missä olisi lämmintä tuohon aikaan vuodesta? Turkki ja Bulgaria eivät kiinnosta, mutta entä Espanja, Kreikan joku kohde? Millaisia kokemuksia etenkin Mallorcasta, Kreetasta tai Rodoksesta?

Toiveissa oli monipuolinen kohde, jossa hyvät rannat, muutakin näkemistä kuin uima-allas tai biitsi, vireä kohde, muttei mikään biletysmesta. Perheeseemme kuuluu lapset 12 ja 13 vuotta. 

Kiitos vinkeistä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti Turkki on melkeinpä ainoita kohteita suhteellisen lähellä minne tuohon aikaan kannattaa mennä.

Vierailija
2/6 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai? Lämmintä on varmasti ja paljon tekemistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjäreborgilla on parempi tarjonta teneriffan matkoja.

Vierailija
4/6 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypros oli ihanan lämmin lokakuussa.

Sisilia ilman muuta, Sardinia

Vierailija
5/6 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyprokselle itse lähdössä syyslomalla. Siellä näyttää olevan ainakin vielä lokakuussa aurinkoista ja helteistä ja merivesikin ihanan lämmintä. Turkki tietty toinen. Teneriffakin menettelee. KapVerde kiinnostaisi myös, mutta suoraa lentoa sinne ei ole.

Vierailija
6/6 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Kreikassa marraskuussa ja siellä oli yllättävän lämmin, yli 25 astetta. Sinne voisin mennä jos on matkoja silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi