Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämpö mitattuna kainalosta digitaalimittarilla 36,7. Korvakuumemittarilla 38,3. Kumpi antaa oikeamman kuvan?

Vierailija
07.02.2024 |

Aikuisesta kyse.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ihon pinnalta mitattuna koskaan näytä kuumetta, vaikka olisi kuinka sairas olo. Mitä enemmän oikeaa kuumetta on, sitä matalampaa alilä.pöä ihomittaus minulla näyttää. Olen siksi alkanut mitata sen alapäästä. Saa vapaasti nauraa. Se on kuitenkin helppoa näin naisena ja saa varman tuloksen joka kerta. 

Vierailija
22/24 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräsuolesta saa oikean tuloksen.

Ei saa. Ulostetta tms, joka vääristää. Lisäksi on vanhanaikaista ja vaarallista mitata peräsuolesta.

Korva on paras. Sairaalassa voidaan mitata verenkierrosta, ruokatorvesta ja virtsarakosta esim leikkauksen aikana tai tehohoidossa. On ydinlämpö. Mutta korvasta mitattuna on lähellä ydinlämpötilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda patterit molempiin ja mittaa uudestaan 

Vierailija
24/24 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta korvamittarin mukaan selvä kuume, tuskin kellään tuo on terveenä normaali lämpö korvasta 

Itse lopetin korvasta mittaamisen kun aina antaa lukemaksi vähintään 37,5. Kun samaan aikaan mittaa kainalosta, niin lukema on 25,8. Taitaa olla niin että korvissa on aina ainakin itsellä lämpöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme