Maajussille morsian official 2024
Katso lähetysajat : Maajussille morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4037)
Onkohan Vappu rietastellut kartanoissa kuvausporukan kanssa 🤔
No eihän keharin kanssa yhteen meno ole laissa kiellettyä! Kelalta löytyy kyllä tukea siihen, myös Etelä-Savoon!
Katsoin vasta nyt ryhmätreffit-jakson jälkeen ensimmäisen jakson eli maajussien esittelyjakson. Olipa paljastavaa, Pekka ja hänen elämänsä vaikuttivat tylsiltä. Hän elää jo kuin vanha mies. 😅 Saisi olla kiitollinen jokaiselle kiinnostuneelle naiselle. Ihmettelen, miten kehtasi kohdella ketään itsestään kiinnostunutta noin kuin hän kohteli Viiviä. Toinen on nähnyt valtavasti vaivaa hänen eteensä, tullut rohkeasti televisioon asti ja tuossa on kiitos: edes silmiin ei katsota. Kertoo aika paljon ihmisestä muutenkin, hänen sosiaalisesta älykkyydestään jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla tykkää selkeästi Jasperista. Jasper on vahvoilla
Jasperista tulee kyllä vahvat paha poika-vibat. Puhuikin vihjailevasti, että on aika rauhoittua. Ja se katse oli lähinnä pelottava ja pistävä, ei lämpöä.
Kummallista että ihmiset on noin ennakkoluuloisia ja tuomitsevia ihmisiä kohtaan joilla ei oo pikeepaitaa päällä ja muutenkin omanlainen tyyli.
Nuoriso voi esim olla elänyt villiä elämää ja rampata baareissa.
Minusta Jasper vaikutti fiksulta ja järkevältä tyypiltä, joka on valmis sitoutumaan ja asettumaan.
Ja ne silmät! Ellen olisi 10v vanhempi kuin hän, niin nappaisin hänet itselleni
Minusta Jasper vaikutti kylmältä ja jopa hankalalta tyypiltä. Viis tauonneista tai silmistä.
Toivon, että Sinä joka vastasit "lässyn lässyn läpäti lää" et koskaan sairastu esim. kilpirauhasen vajaatoimintaan, joka aiheuttaa nopeaa painon nousua, vaikka kuinka liikkuisit ja söisit terveellisesti.
Koska jos menisit valittamaan siitä lääkärille, et saisikaan lääkereseptiä, vaan lääkäri toteaisi sinulle "Voi kuule, lässyn lässyn läpäti lää!"
Vierailija kirjoitti:
Kummallista että ihmiset on noin ennakkoluuloisia ja tuomitsevia ihmisiä kohtaan joilla ei oo pikeepaitaa päällä ja muutenkin omanlainen tyyli.
Nuoriso voi esim olla elänyt villiä elämää ja rampata baareissa.
Minusta Jasper vaikutti fiksulta ja järkevältä tyypiltä, joka on valmis sitoutumaan ja asettumaan.
Ja ne silmät! Ellen olisi 10v vanhempi kuin hän, niin nappaisin hänet itselleni
Nyt on kyllä aikamoista. :D Itse kyllä tykkään persoonallisista ihmisistä enemmän kuin massaan hukkuvista. Silti en ymmärrä tuollaisten bad boy -tyyppisten miesten hehkutusta. Jotain uhkaavaa hänessä, tarkoitan varsinkin olemusta, kalseutta ja hymyilemättömyyttä. Enemmänkin tulee mieleen, että missä vaiheessa esim. saisi turpaan tuontyyppiseltä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä nimitellään isokokoisia naisia, mutta ei miehiä? Isokokoisten miesten luonteita, tekoja ja puheita vain käydään läpi. Ulkonäköä ei ruodita. Ei sillä että tarvisikaan, ihmettelen vain, mitä kaikkea pssskkaaaa naiset saavat kuulla ja lukea ulkomuodostaan!
En ole kommentoinut kenenkään ulkonäköä, mutta voisin kuvitella, että mikäli ulosantikaan ei ole kaksista... Katos kun nää miespullukat (hyi en haluaisin käyttää tällaista sanaa) on monesti näissä ohjelmissa myös nallekarhumaisen lupsakoita. Ja kuka sellaiselle haluais vihotella.
Ainakin Jennin (Kaikki tarinat -jaksoissa) yksi ehdokas on miespullukka eikä mitään erikoista hänessä henkiselläkään puolella. Amiksen käynyt ja siinä se. Niin lihava, että silmätkin muurautuneet melkein umpeen. Käy enemmänkin sääliksi, laihduttaa pitäisi nopeasti ennen terveysongelmia (ellei niitä ole jo). -eri
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vasta nyt ryhmätreffit-jakson jälkeen ensimmäisen jakson eli maajussien esittelyjakson. Olipa paljastavaa, Pekka ja hänen elämänsä vaikuttivat tylsiltä. Hän elää jo kuin vanha mies. 😅 Saisi olla kiitollinen jokaiselle kiinnostuneelle naiselle. Ihmettelen, miten kehtasi kohdella ketään itsestään kiinnostunutta noin kuin hän kohteli Viiviä. Toinen on nähnyt valtavasti vaivaa hänen eteensä, tullut rohkeasti televisioon asti ja tuossa on kiitos: edes silmiin ei katsota. Kertoo aika paljon ihmisestä muutenkin, hänen sosiaalisesta älykkyydestään jne.
Pekka itse oli jossain esittelyssä kehunut olevansa älykäs.
Sami nosti kyllä paljon pisteitään. Niin positiivinen ja mukavanoloinen mies ja miten hän kohtelee naisia!
Viivin saama kohtelu maajussiltaan oli t örk eää. Voiko enää selvemmin tyyppi osoittaa et ei kiinnosta pätkääkään. Vois opetella peruskohteliaisuutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poris v*ttuilu on välittämist!
Parempi sitten, että pariudutte keskenään. Vai olisiko niin, että Pekka ei siedäkään itse samanlaista käytöstä ja sen vuoksi on pitänyt laajentaa reviiriä. Hankalan oloinen tyyppi, jonka voi olla parempi olla yksinään. Semmoinen änkyrä äijänkäppyrä.
Juuri tällaisia porilaiset ovat. V***uilevat mutta eivät siedä yhtään sitä toiselta. Heti herneet syvällä nenässä. Porin puskaradio Facessa on hyvä esimerkki porilaisuudesta. Äkkiä tulee paha olo, ja pois!
Ihmettelin, että Viivi kuitenkin lähti Pekan tilalle. Itse en kyllä olisi lähtenyt ja kiinnostus loppunut siihen ankeiden treffien jälkeen.
Itse en edes tavallisilla tinder-treffeillä kehtaisi käyttäytyä noin tökerösti kuin Pekka, jos treffikumppani ei miellytä. Mitä se kertoo Pekasta, että käyttäytyi noin tökerösti televisiossa?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin, että Viivi kuitenkin lähti Pekan tilalle. Itse en kyllä olisi lähtenyt ja kiinnostus loppunut siihen ankeiden treffien jälkeen.
Ok. Viivi oli varmasti keskittynyt jännittämään tilannetta ja treffien onnistumista, eikä huomannut kuinka nuivasti Pekka suhtautui häneen. Kiva nyt jälkikäteen nähdä kuinka p a s k a s t i Pekka käyttäytyi häntä kohtaan, tuohan on julkista nöyryyttämistäkin. Pekka sanoi etsivänsä "aikuista naista". Kannattaisi sitten itse käyttäytyä kuin kypsä, fiksu ja kohtelias AIKUINEN. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Viivi oli varmasti keskittynyt jännittämään tilannetta ja treffien onnistumista, eikä huomannut kuinka nuivasti Pekka suhtautui häneen. Kiva nyt jälkikäteen nähdä kuinka p a s k a s t i Pekka käyttäytyi häntä kohtaan, tuohan on julkista nöyryyttämistäkin. Pekka sanoi etsivänsä "aikuista naista". Kannattaisi sitten itse käyttäytyä kuin kypsä, fiksu ja kohtelias AIKUINEN. 😁
Jaa-a. Naisena on kokemusta siitä, että kun olet edes perusystävällinen "väärälle" tyypille, saatat saada hänestä sitkeän "fanin" ja riippakiven aivan liian pitkäksi aikaa, koska hän kuvittelee, että ystävällisyys tarkoittaa kiinnostusta. En usko, että tilanne on yhtään erilainen toisin päin käännettynä. Pekka ehkä pelkää, että jos on liian ystävällinen Viiville, niin antaa vääriä signaaleja ja Viivi luulee, että hän on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Viivi on epätoivoinen... kunpa edes jollekin kelpaisi...
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes tavallisilla tinder-treffeillä kehtaisi käyttäytyä noin tökerösti kuin Pekka, jos treffikumppani ei miellytä. Mitä se kertoo Pekasta, että käyttäytyi noin tökerösti televisiossa?
Kertoo, että on tullut siihen ikään, ettei jaksa enää teeskennellä eikä esittää yhtään mitään. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Piste.
Miksi puolustelette Pekan käytöstä? Epäkohtelias mikä epäkohtelias. Ei se selittelemällä muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viivi on epätoivoinen... kunpa edes jollekin kelpaisi...
Aivan varmasti kelpaa jollekin.