Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian official 2024

Vierailija
07.02.2024 |

Here we go! Uudet maajussit julkistettu

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4037)

Vierailija
2861/4037 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne katosi Samin kiinnostus Heiniin?

Vierailija
2862/4037 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto huomannut, että tulossa on katastrofaalisen huono kausi ja käskenyt Vappua patistamaan Samulia soittamaan tälle Kristalle, jos vaikka siitä nyt sitten saataisiin pari.

Pientä draaman kaarta saatiin rakennettua, mutta kehno loppu lopulta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2863/4037 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se on jännä kun ei edes tutustuta (ei ne tuolla paljon kahdestaan aikaa vietä, varmaan vain nuo lyhyet treffit), joten mikä ihme se on kun ei tunteita vielä ole. Ilmeisesti pitäisi olla jotakin palavaa rakkautta heti joillekin.

Vierailija
2864/4037 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että ystäviä..  pascat ne ole missään tekemisissä jatkossa.

Nauratti sama. Mitä ihmeen syytä noilla olis enää ikinä tavata tai muutenkaan pitää yhteyttä? 😄

Kiian sanoin: "Joo." 

Vierailija
2865/4037 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka näytti herkkyytensä, oli koko ajan nenäkin punaisena kun pidätteli kyyneleitä. Laulu teki mieheen suuren vaikutuksen, onkohan äitinsä laulanut aikoinaan, se voi jäädä pienen pojan mieleen. Tiedän kokemuksesta kun pikkutyttönä kuuntelin äitin hyräilyä, se toi kotoisan, turvallisen olon.

Reetta osasi vetää oikeasta narusta. Hän tiesi Pekan oleva viereisessä huoneessa, kun alkoi laulamaan ja lettujakin psistoi. Päätä taas keikutteli ja vääntelehti treffeillä. Reetta haluaa tulla voittajana maaliin. On sitten toinen asia tuleeko mitään pysyvämpää . Reetta ei noin naisten kesken vaikuttanut kovinkaan leppoisalta ja se arki näkyy vielä Pekallekkin

.

No sittenhän vakka löytää kantensa, kun Pekkakin on leppoisa kuin viulun kieli.

Vierailija
2866/4037 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaperuna-poika oli pahalla tuulella ja tuli käytöstapojen taso esille sieltä hauskuuttajaroolin takaa.

Vierailija
2867/4037 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa nythän mä vasta hoksasin että olen katsonut viikon edellä tätä sarjaa, enpä ollut tajunnut että meillä on joku kanavatilaus. Ihmettelinkin kun porukka täällä keskustelussa oli vähän eri taajuudella aiemmilla viikoilla. No, eipä tuossa mitään nähtävää ollut koko kaudessa, nyt varmaan voidaan olla siitä yhtä mieltä. 😄

Vierailija
2868/4037 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taustalla varmasti musta hevonen eli morsio ohjelman ulkopuolelta. Sanonut tietysti ettei tule ohjelmaan ja suhde jo alkanut ennen farmiviikkoa. Kuka tietää.

Vierailija
2869/4037 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon silmistä näki, että nyt ei oltu ihan täysin rehellisiä. Taustalla on jotain muuta, mutta ohjelma oli pakko vetää läpi.

Vierailija
2870/4037 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon silmistä näki, että nyt ei oltu ihan täysin rehellisiä. Taustalla on jotain muuta, mutta ohjelma oli pakko vetää läpi.

Samin silmistä*

Vierailija
2871/4037 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oikein tunsin sen Heinin pettymyksen ja surun kun Sami sanoi treffeillä, että jotain puuttuu. Olen itse deittaillut paljon ja kuullut monesti nuo samat sanat. Ihan sydämessä vihlaisi, kun eläydyin niin vahvasti tuohon tilanteeseen, ja muistui ne omatkin kokemukset mieleen. Kyllä se sattuu kuulla tuollaista, kun itse on kiinnostunut toisesta.

Vierailija
2872/4037 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetta on ihme venkoilija.

Vierailija
2873/4037 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelet. Miksi sun on niin vaikea uskoa, että voi ihan oikeasti olla, ettei vaan tykkää kummastakaan ilman että on ketään muuta.

Vierailija
2874/4037 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami: Dodii.

Minä: En ollutkaan kuullut dodiitä 1990-luvun jälkeen.

Vierailija
2875/4037 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuso on ihana! Ihmettelin suuresti kun Milla sanoi ettei tunne vetoa, itse taas nauran tahattomasti Juuson jutuille kotisohvalla 

Vierailija
2876/4037 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelen. Menikö Samilla pupu pöksyyn ja nyt kukaan eii enää kiinnostakaan. 

Vierailija
2877/4037 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena, Reetta tuntuu vähän pelottavalta naiselta. Tuli sellainen fiilis, että jännittäisin olla tämän seurassa ja sanoa ajatuksiani ääneen, ei varmaan sellaista pulppuavaa puhetta naiselta naiselle tulisi. 

Vierailija
2878/4037 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka näytti herkkyytensä, oli koko ajan nenäkin punaisena kun pidätteli kyyneleitä. Laulu teki mieheen suuren vaikutuksen, onkohan äitinsä laulanut aikoinaan, se voi jäädä pienen pojan mieleen. Tiedän kokemuksesta kun pikkutyttönä kuuntelin äitin hyräilyä, se toi kotoisan, turvallisen olon.

Reetta osasi vetää oikeasta narusta. Hän tiesi Pekan oleva viereisessä huoneessa, kun alkoi laulamaan ja lettujakin psistoi. Päätä taas keikutteli ja vääntelehti treffeillä. Reetta haluaa tulla voittajana maaliin. On sitten toinen asia tuleeko mitään pysyvämpää . Reetta ei noin naisten kesken vaikuttanut kovinkaan leppoisalta ja se arki näkyy vielä Pekallekkin

.

Oli kyllä pahassa aamutokkurassa ja jotenkin ärtyneen oloinen. Kyllä Pekka nyt haksahti väärään naiseen.

Vierailija
2879/4037 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuso on ihana! Ihmettelin suuresti kun Milla sanoi ettei tunne vetoa, itse taas nauran tahattomasti Juuson jutuille kotisohvalla 

Juuso vaikuttaa kyllä mukavalta ja hauskalta. Mutta nyt olisi pitänyt löytyä se vakavampikin puoli ja keskustella tunteella aidosti fiiliksistä, mitä elämältään haluaa ym. Jos vaan aina nauretaan ja vilkutellaan silmiä niin tulee helposti tunne että ei etsi mitään vakavaa, on vaan naisten naurattaja. Olisi pitänyt tehdä niinkuin Kalle, hän vakavoitui ja puhui oikeasti tunteella tulevaisuudesta ja tunteista. Ei mennyt pelkäksi nauramiseksi koko homma.

Vierailija
2880/4037 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin oli aiemmin fiilis Juusosta symppiksenä miehenä. Mutta taisi Millan puheista paljastua, että heittääkin "setämiesläppää", Millahan sanoi myös että puheliain miehistä, toisin sanoen syyllinen tuollaisen läpän heittoon. Kyllähän  jostain "Jyrin kyrvästäkin" puhui. Milla kyllästynyt tuollaiseen ja niin olisin itsekin, henk.koht. pidän älykkäämmästä huumorista kuin jostain alapääjutuista.