Gallup: Päästäisitkö miehesi kaveriporukalla ulkomaille?
Kommentit (28)
voisin hyvin kuvitella että tuo lähtisi vaikka jotain urheilutapahtumaa katsomaan.
Nyt kun ei perheellä ole varaa matkustaa minnekään, ei mene mies eikä vaimo.
En todellakaan tykkäisi ajatuksesta, että lähtisi yksin, koska siihen menisi matkarahat, jotka voisin myös minä käyttää. Tai siis taloudellinen tilanteemme on äippävapaan vuoksi sellainen, että en innostuisi siitä, että yksi perheenjäsen käyttää ison summan rahaa itseensä.
Onpas hankalasti selitetty!
Ajattelen kuitenkin et se on tärkeää et pääsee joskus kunnolla lepäämään. Meillä siis kaksi lasta ja ei olla vielä kaksin reisuun päästy kun ei ole hoitajaa. Mies käy n kerran vuodessa pikku reissulla kavereittensa kanssa. vastavuoroisesti mies päästää myös minua yksin. Sanoo kyllä usein et lähde vaikka kylpylään tai kaverin kanssa jonnekin. Olen siis kotiäiti jo 4 vuotta ja tietää et ei se aina niin helppoa ole. Pääsen varmaan enemmän kuin mieheni ja mieheni ei koskaan valita rahasta koska uskoo et se tekee minulle hyvää. Pideämme kyllä aina huolta et lähdemme lastenkin kanssa lomalla pari kertaa vuosi.
koska jos vain mulla olis lomaa ja miehellä ei, haluaisin itse tehdä lomallani jotain muuta kun olla kotona. eikös se loma vähän sitä varten ole.
Molemmilla sellainen reissu tiedossa, mikä ei toista kiinnosta, eli mennään sit erikseen :) Kummalakin olis mahku lähtee toisen mukaan halutessaan...
Vierailija:
Mun työkavereista 1 kahdeksasta " päästäisi" miehensä reissuun. Auttakee!
Joko ihan skitsoja ämmiä tai sitten miehet niin kusipäitä että niihin ei voi luottaa. Mä en pystyis elämään suhteessa, jossa en voisi " päästää" puolisoa ulkomaille.
olemme aikuisia molemmat ja vastuussa itse valinnoistamme
miten voisin kieltääkään?
Rauhanturvaajaksi on lähdössä toista kertaa. Itse olen käynyt myös vaihtoreissun yksin suhteemme aikana ja töitä on tehty eri puolilla Suomea. Ei se auta kun luottaa.