MasterChef Suomi 2024 OFFICIAL
Kommentit (263)
Eiköhän voitto mene Iinalle kun jossain välikommentissa oli että voittaja on joka on kehittynyt kauden aikana eniten. Marita osaava toki myös.
Olispa finaalissa vegaaniannos mutta tuskin koska Valio... Mutta mielummin jotain muuta kuin lihaa tai kalaa, mereneläviäkin olisi voinut käyttää enemmän kun niitä on ollut tarjolla.
Kamala rekkalesbon kampaus Helenalla eilisessä 7.5. jaksossa.
Pleittaukset liian keskeisessä roolissa. Vain maun pitäisi ratkaista kokkiohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Kauheen vähän kommentteja ohjelmasta. Olisin halunnut Pilvin finaaliin, tippui epäreilusti nyt Iinan parina kuunteluoppilaana. Kummallinen tehtävä, näin saatiin miesedustustakin finaaliin.
Viihdeohjelmahan tämä lopulta vaan on. Olihan sekin kisa jossa Jan ja Rami putosivat varsin kuono ja epäreilu, saattaisi ainakin toinen olla muuten vielä mukana.
Helena on selvästi naisten puolella. Vaihtoon!
Vierailija kirjoitti:
Kauheen vähän kommentteja ohjelmasta. Olisin halunnut Pilvin finaaliin, tippui epäreilusti nyt Iinan parina kuunteluoppilaana. Kummallinen tehtävä, näin saatiin miesedustustakin finaaliin.
Pilvin ei olis kuulunut olla edes semifinaaleissa.
Ohjelmaa seuranneet, niin onko niitä toisintoja, eli pitää yrittää jäljentää valmis annos, yleensä jälkiruoka, vielä paljon ohjelmassa, vai onko niitä vähennetty ja annettu enemmän kilpailijoiden mielikuvitukselle sijaa?
Itse olen seurannut pari kolme ensimmäistä kautta, niin siinä niitä toisintoja oli hirveästi ja oikeastaan aika vähän niitä haasteita että tuomarit sanovat että kokkailu on vaapata, mutta esim, proteiinin on oltava annoksessa pääosassa, mutta muuten saa kokata mitä haluaa, ajan puitteissa.
Minusta ne toisinnot ovat tylsiä haasteita verrattuna siihen että olisi vaikka haaste missä on vaikka kala pääosassa, mutta siitä saa tehdä mitä sielu sietää kunhan annoksessa tosiaan on se kala siinä pääosassa.
Minusta nämä, missä kilpailijat saavat käyttää mielikuvitusta luovuutta rakentaa vaikka lihapalan ympärille annos, ovat paljon mielenkiintoisempia kuin ne jossa Pekka Terävä tms, vieraileva kokki tuo paikalle jälkiruuan ja kilpailijoiden on yritettävä väkertää samanlainen annos.
Minä toivon, että se Marita voittaisi. Iina on kyllä myös yllättävän hyviä annoksia saanut aikaan, huolimatta siitä että usein touhu näyttää melkoiselta koheltamiselta. Mutta Maritalla on selvästi iän ja kokemuksen tuomaa hyvää rauhallisuutta ja varmuutta.
Toivottavasti finaalissa ei ole ikäsyrjintää tuomareiden taholta. Iina ei saa pleittauksella voittoa viedä!
En katso Aihisen ja sen naistuomarin takia.
Vierailija kirjoitti:
En katso Aihisen ja sen naistuomarin takia.
Aihinen on just paras.
Vierailija kirjoitti:
Iina kertoi, että häntä on kiusattu ulkonäön takia. Ei kiusata häntä enää täällä, jooko? Osaa kokkaamisen, mikä on tärkeintä tässä kilpailussa.
No nuo ankkahuulet on saatu ainakin aikaan botoksillakarseet.
Antti pääsi Maritan siivellä finaaliin. Olisikohan osannut kokata ilman toisen neuvoja? Pilvi tai Jose olisi kuulunut finaaliin.
Olen katsonut näitä vähän viiveellä. Aika huono taso kokeilla, en ole Suomen Master chefejä juuri katsonut, kun Australian versiot olen katsonut kaikki. Näistä kukaan ei pääsisi siellä läpi, joskin vertailu on tietenkin epäreilua.
Ihmettelen myös tehtäviä yms. Massaman curry maistelu, siinä oli parsakaalia. Olen syönyt Thaimaassa lukemattomat määrät massamania, eri puolilla Thaimaata, missään ei ole koskaan ollut parsakaalia. Massaman on mun lemppari, se on aina ensimmäinen ruoka jonka syön siellä heti ensimmäisenä iltana.
Voitto Iinalle, nuori ihminen hyötyy siitä. Hän voi saada mahdollisuuden siirtyä töihin ruoka-alalle. Tietenkin finaalin ratkaisee siinä valmistetut annokset. Toivon kaikille onnistumista, sitä on kiva katsoa, kun valmistuu upeita annoksia.
Vierailija kirjoitti:
Voitto Iinalle, nuori ihminen hyötyy siitä. Hän voi saada mahdollisuuden siirtyä töihin ruoka-alalle. Tietenkin finaalin ratkaisee siinä valmistetut annokset. Toivon kaikille onnistumista, sitä on kiva katsoa, kun valmistuu upeita annoksia.
Ei kenenkään tarvitse voittaa iän perusteella. Jos Iina on pätevä, niin hän kyllä saa työmahdollisuuksia alalle ilman voittoakin. Voitto finaalin parhaimmalle, huolimatta iästä tai sukupuolesta.
Iina on "matkailualalla" . Aika erikoista. Työtön taisi olla. Nykyään prismassa töissä