Hetero, miksi pelkäät homoja?
Homothan ovat poissa tieltäsi eikä kilpaile samoista kiinnostuksen kohteista. Eikö pitäisi olla tyytyväinen?
Kommentit (47)
Gay-miehet imartelevat itseään ajattelemalla että heterot pelkäävät hom oja. En usko sitä. Ehkä kyseessä on enemmänkin vastenmielisyyden tunne ajatuksesta miehestä seksikumppanina.
90-vuotias isäni puolusti heidän avioliitto-oikeuttaan kovasti mutta samalla ilmaisi säälinsä heitä kohtaan, kun heidän täytyy tyytyä miesvartaloon seksissä, kun naisvartalo on hänen mielestään niin kaunis. :)
En tiedä yhtään heteroa joka pelkäisi homoja. Homoja halveksivia heteroita tunnen paljonkin.
En pelkää homoja eikä mua vois vähempää kiinnostaa, mitä ja kenen kanssa ihmiset sängyssä puuhaavat, kunhan se on vapaaehtoista.
Mutta viimeksi tänään laitoin seurakunnan palautelootaan lapun, jossa kerroin vapaaehtoistyöntekijän solvanneen läsnäollessani homoseksuaaleja suureen ääneen.
Se on perustuslain ja rikoslain mukaan syrjintärikos. Jeesuksen opetuksen mukaan "synnitön heittäköön ensimmäisen kiven" ja tuo henkiö itse sekä hyväksikäyttää muita ja yhteiskuntaa että näpistelee.
Mulla on ikävä homoksi tiedettyä ystävääni, jota en ole nähnyt kuukausiin. Hän muutti ja oli tuolloin tiettävästi töissä. Toivon että on saanut jatkaa määräaikaistyössään ja kuivilla. Ja toivon myös, että löytää itselleen rakkaan ihmisen, jonka kanssa elämä olisi vakaata. Aiempi on-off-suhde teki hänet epävakaaksi ja masensi silloin kun meni sukset ristiin kumppanin kanssa. Jukka yritti itsemurhaakin, koska oli niin epätoivoisen yksin.
En tiedä hänen puhelinnumeroaan enkä osoitettaan ja olen sillä tavoin hyvänpäiväntuttu vaan, mutta Jukka on kiva ihminen ja tosiaan olisi kiva kuulla hänestä. (nimi muutettu)
Vierailija kirjoitti:
Gay-miehet imartelevat itseään ajattelemalla että heterot pelkäävät hom oja. En usko sitä. Ehkä kyseessä on enemmänkin vastenmielisyyden tunne ajatuksesta miehestä seksikumppanina.
90-vuotias isäni puolusti heidän avioliitto-oikeuttaan kovasti mutta samalla ilmaisi säälinsä heitä kohtaan, kun heidän täytyy tyytyä miesvartaloon seksissä, kun naisvartalo on hänen mielestään niin kaunis. :)
Kauneus on katsojan silmässä. Minusta miehet on kauniita, koska olen heteronainen. Osaan kyllä sen verran asettua homon nahkoihin, että tajuan asian olevan aivan sama heidän ihaillessaan oman sukupuolensa vartaloita. Onneksi en ole saanut kasvatusta, jossa luontaista moraaliani olisi väkisin väännetty siihen suuntaan, että katsoisin oikeudekseni tuomita homoseksuaalisuuden.
Koska ihminen on paljon enemmän kuin ulkonäkö ja sukupuoli, pidän julmana, typeränä ja pinnallisena seksuaalivähemmistöihin kohdistuvaa vihaa, solvaamista ja oman suuntautumisen nostoa muiden yläpuolelle normiksi.
Niillä on silti yksi etu. Kukaan ei tule raskaaksi.
En pelkää ho.moja. Toivon vaan, että lopettaisivat pahan tekemisen itselleen ja muille
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ajatellaan lisääntymismielessä seksiä, mitähän se oikeasti on, niin onhan se sama kun että sikaa panisi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään heteroa joka pelkäisi homoja. Homoja halveksivia heteroita tunnen paljonkin.
Usein halveksunnan taustalla on omat epävarmuudet. Se taas voi johtaa pelkoon. Jos ihminen on sinut itsensä kanssa, ei silloin toisen seksuaalisuus ahdista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ajatellaan lisääntymismielessä seksiä, mitähän se oikeasti on, niin onhan se sama kun että sikaa panisi.
Niin no, tätä en juuri aivan jaksa ymmärtää.
Että miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että miksi?
Ehkä siihen sikaankin voi rakastua?
Vierailija kirjoitti:
En pelkää homoja eikä mua vois vähempää kiinnostaa, mitä ja kenen kanssa ihmiset sängyssä puuhaavat, kunhan se on vapaaehtoista.
Mutta viimeksi tänään laitoin seurakunnan palautelootaan lapun, jossa kerroin vapaaehtoistyöntekijän solvanneen läsnäollessani homoseksuaaleja suureen ääneen.
Se on perustuslain ja rikoslain mukaan syrjintärikos. Jeesuksen opetuksen mukaan "synnitön heittäköön ensimmäisen kiven" ja tuo henkiö itse sekä hyväksikäyttää muita ja yhteiskuntaa että näpistelee.
Tunnen paljon, hyvin paljon heteroita, joita nimenomaan kiinnostaa toisten ihmisten sänkypuuhat ja heitä se nimenomaan kiihottaa seksuaalisesti ajatella mitä siellä puuhataan.
Ketjun ylis-incelijonnet eivät tunnetusti saa naista. Animelle vaan tumputtavat.
Siksi heitä harmittaa, kun naiset äänestävät Pekkaa ja persulogiikalla homo vie heiltä naiset.
-winner-
En inhoa homoja, mutta en halua viettää aikaa heidän seurassa. Lesbojen kanssa voi viettää aikaa, vaikka inhoan heitä. Olen ihan normaali heteromies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että miksi?
Siis miksi? Monia ihmisiä kiihottaa seksuaalisesti tirkistely ja he ajattelevat, että se on jotenkin heiltä pois jos siellä makkarissa tapahtuukin jotain muuta tai ei tapahdu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen paljon, hyvin paljon heteroita, joita nimenomaan kiinnostaa toisten ihmisten sänkypuuhat ja heitä se nimenomaan kiihottaa seksuaalisesti ajatella mitä siellä puuhataan.
Seiska on edelleen printattu julkaisu, eikä pelkkä web-sivu ihan tämän takia.
-winner-
Homo, miksi väität heterojen pelkäävän sinua? Onko se joku voimafantasia sinulle?
En suhtaudu mitenkään tunteella homoihin yksilöihin mutta politiikka usein ärsyttää. Ne vähemmistötaktiikat.