Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hetero, miksi pelkäät homoja?

Vierailija
06.02.2024 |

Homothan ovat poissa tieltäsi eikä kilpaile samoista kiinnostuksen kohteista. Eikö pitäisi olla tyytyväinen?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En inhoa homoja, mutta en halua viettää aikaa heidän seurassa. Lesbojen kanssa voi viettää aikaa, vaikka inhoan heitä. Olen ihan normaali heteromies.

Häh? 😂

Vierailija
22/47 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää vaan halveksun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka työntyy toisen miehen perä reikään on pelottava! 

Vierailija
24/47 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En inhoa homoja, mutta en halua viettää aikaa heidän seurassa. Lesbojen kanssa voi viettää aikaa, vaikka inhoan heitä. Olen ihan normaali heteromies.

Et ole normaali, vaan pelkäät sitä mahdollisuutta, että saatat ollakin sisimmältäsi homo. 🤡

Vierailija
25/47 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi rupee ehdottelemaan joitain. 

Vierailija
26/47 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommostelu on kuin vegeilyä. Pieni porukka sekoilee ja vaatii muita hyväksymään ja pitävät itseään esillä ko. "meriiteillä" mikä ei todellisuudessa kiinnosta ketään mutta kun vähemmistöt yrittävät tehdä sekoilustaan normaalia.

Vierailija
27/47 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää paskaakaan. Silti pidän siitä etäisyyttä mahdollisuuksien mukaan.

Vierailija
28/47 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinarokko. Hommoilijoiden tauti.

Vierailija
29/47 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, äänestän parasta. 

Vierailija
30/47 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka työntyy toisen miehen perä reikään on pelottava! 

Ja pelkästään sille ajatukselle sitten laukesit ;D

-winner-

Vierailija
31/47 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ehkä pelottaa kun joillakin on selvästi epäsopiva kumppani, mutta mitäs se asia mulle kuuluu kenen kanssa kukin seurustelee. On varmasti mukavia ja avarakatseisia ihmisiä heissä. Mutta on myös sitten ehkä toisenlaisia. Kuten muissakin ihmisissä on ja osa aivopestyjä johonkin mihin ei ehkä kannata mennä.

Vierailija
32/47 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä yhtään heteroa joka pelkäisi homoja. Homoja halveksivia heteroita tunnen paljonkin.

Usein halveksunnan taustalla on omat epävarmuudet. Se taas voi johtaa pelkoon. Jos ihminen on sinut itsensä kanssa, ei silloin toisen seksuaalisuus ahdista. 

Jep. Olen todella epävarma itsestäni, jopa peloissani, kun halveksin pedofiileja. Jos olisin sinut itseni kanssa, silloin ei heidän seksuaalisuutensa ahdistaisi. 

Vierailija
33/47 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää homoja, mutta en myöskään hyväksy heitä. 

Jumala loi miehen ja naisen  elämään yhdessä. Ja onhan se ilman muuta luonnollisemman oloista, jos pari on vain mies ja nainen. 

Arvostan perinteitä. Minun arvomaailmaani ei mahdu homo pari, ei  koskaan,

enkä halua edes homojen kanssa koskaan ystävystyä.

Minulle tulee joskus homopareista niin syvä inho, että meinaa yrjöt päästä.

Vierailija
34/47 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pelkää vaan halveksun.

Ihan samoin.

Vierailija
35/47 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä hiiriäkään pelkää, vaikka ne ovat iljettäviä enkä sen takia halua niitä lähelle.

Vierailija
36/47 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommostelu on kuin vegeilyä. Pieni porukka sekoilee ja vaatii muita hyväksymään ja pitävät itseään esillä ko. "meriiteillä" mikä ei todellisuudessa kiinnosta ketään mutta kun vähemmistöt yrittävät tehdä sekoilustaan normaalia.

Siellä joku tunkee just makkaralerssiä suuhunsa ja selittää, ettei siinä mitään ihmeellistä ole, vaikka kurkkuun saakka solahtaa purematta. Valkoinen lihaasyövä hetero saa tehdä ihan mitä vaan ;D

-winner-

Vierailija
37/47 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän homoja sairaina. Minun nuoruudessa homot ovat olleet sairaita. Mutta täytyy sanoa, että ei minun nuoruudessa  ollut edes homoja.

Kuulin että  sellaisia miehiä olisi vankilassa, en tiedä oliko. Mutta en koskaan ole nuoruudessa törmännyt homoon, enkä keneltäkään kuullut, että niitä missään edes olisi.

Vierailija
38/47 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole normaali, vaan pelkäät sitä mahdollisuutta, että saatat ollakin sisimmältäsi homo. 🤡

Olen homo, enkä halua viettää aikaani heteroiden seurassa. Pelkään sitä mahdollisuutta, että saatan olla sisimmältäni hetero.

Vierailija
39/47 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pelkää, hehän on poissa tavaramarkkinoilta

Vierailija
40/47 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää niitä, inhoan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän