Mitä mieltä olet Iittalan brändiuudistuksesta?
Elikkä keltainen uusi logo vanhan tilalle ja i-tarrat poistuvat laseista.
Mielestäni tuo on mukava logo ja lasit nyt tunnistaa harjaantunut Iittalaksi ilman tarrojakin.
Kommentit (8)
Onhan ne tarrat laseissa käytössä aika faux pas. Vai pitääkö sitä todistaa että hei katsokaa olen kunnon aikuinen.
Ap
Ainakin minusta epäonnistunut muutos. Logossa näyttää lukevan II TT ALA
Hyvä kun tarrat poistuu, niitä on joskus ollut hankala raaputtaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minusta epäonnistunut muutos. Logossa näyttää lukevan II TT ALA
Minusta se on juuri sen takia aika onnistunut, rytmikäs ja kirjasintyyppi on kuitenkin lievästi vintagea.
Ap
Muu maailma suosii jatkuvuutta. Suomi suosii kummallisia villejä kokeiluja. Tuostakin varmaan joku mainostoimisto laskuttanut kaksin käsin. Postikin oli hetken itella, kunnes heräsivät ja huomasivat, että hei, mehän ollaankin posti ja jaetaan postia.
Muuttaako nuo Italian ja Ranskan designyritykset jatkuvasti ikonisia liiketunnuksiaan? Eikö? Miksei?
Jokin yhteistyökuvio olisi ollut riittävä ja parempi kuin brändin täysi romuttaminen
Vierailija kirjoitti:
Muu maailma suosii jatkuvuutta. Suomi suosii kummallisia villejä kokeiluja. Tuostakin varmaan joku mainostoimisto laskuttanut kaksin käsin. Postikin oli hetken itella, kunnes heräsivät ja huomasivat, että hei, mehän ollaankin posti ja jaetaan postia.
Muuttaako nuo Italian ja Ranskan designyritykset jatkuvasti ikonisia liiketunnuksiaan? Eikö? Miksei?
Kyllä muuttavat. Esim. muodissa Yves Saint Laurent on Saint Laurent nykyään ja Chloen logo on juuri hieman muuttunut.
Miks kaikki hyvä ja toimiva loppuu? Tilalle yli-innokkaan amk-suunnittelijan silmät kiiluen kehittelemä uudistus. Kansa ei kaipaa uudistuksia vaan perinteen vaalimista ja jatkuvuutta, tuttuutta.
Punanen i-tarra on ikoninen ja mirleenjäävä, perinteet kunniaan!