Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet Iittalan brändiuudistuksesta?

Vierailija
06.02.2024 |

https://yle.fi/a/74-20073121

Elikkä keltainen uusi logo vanhan tilalle ja i-tarrat poistuvat laseista.

Mielestäni tuo on mukava logo ja lasit nyt tunnistaa harjaantunut Iittalaksi ilman tarrojakin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikki hyvä ja toimiva loppuu? Tilalle yli-innokkaan amk-suunnittelijan silmät kiiluen kehittelemä uudistus. Kansa ei kaipaa uudistuksia vaan perinteen vaalimista ja jatkuvuutta, tuttuutta.

Punanen i-tarra on ikoninen ja mirleenjäävä, perinteet kunniaan!

Vierailija
2/8 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne tarrat laseissa käytössä aika faux pas. Vai pitääkö sitä todistaa että hei katsokaa olen kunnon aikuinen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minusta epäonnistunut muutos. Logossa näyttää lukevan II TT ALA

Vierailija
4/8 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun tarrat poistuu, niitä on joskus ollut hankala raaputtaa pois.

Vierailija
5/8 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minusta epäonnistunut muutos. Logossa näyttää lukevan II TT ALA

Minusta se on juuri sen takia aika onnistunut, rytmikäs ja kirjasintyyppi on kuitenkin lievästi vintagea.

Ap

Vierailija
6/8 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu maailma suosii jatkuvuutta. Suomi suosii kummallisia villejä kokeiluja. Tuostakin varmaan joku mainostoimisto laskuttanut kaksin käsin. Postikin oli hetken itella, kunnes heräsivät ja huomasivat, että hei, mehän ollaankin posti ja jaetaan postia.

Muuttaako nuo Italian ja Ranskan designyritykset jatkuvasti ikonisia liiketunnuksiaan? Eikö? Miksei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin yhteistyökuvio olisi ollut riittävä ja parempi kuin brändin täysi romuttaminen

Vierailija
8/8 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muu maailma suosii jatkuvuutta. Suomi suosii kummallisia villejä kokeiluja. Tuostakin varmaan joku mainostoimisto laskuttanut kaksin käsin. Postikin oli hetken itella, kunnes heräsivät ja huomasivat, että hei, mehän ollaankin posti ja jaetaan postia.

Muuttaako nuo Italian ja Ranskan designyritykset jatkuvasti ikonisia liiketunnuksiaan? Eikö? Miksei?

Kyllä muuttavat. Esim. muodissa Yves Saint Laurent on Saint Laurent nykyään ja Chloen logo on juuri hieman muuttunut.