Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi kumppani ei ymmärrä ja suuttuu herkästi.

Vierailija
06.02.2024 |

Eli vanhasta suhteesta on lapsi. Maailmatilanne on mitä on ja olen tehnyt selustaan säästöjä+muita suunnitelmia, että pojalla ja hänen äidillä olisi asiat hyvin. Nykyinen kumppani näki paperit tähän liittyen ja sai kauheat raivarit. En häpeä pätkääkään sitä, että ajattelen poikaa ja sitä, että hänellä olisi äiti kunnossa ja terveenä jos minulle sattuisi jotain. En ymmärrä tuota raivoamista yhtään. Pojan etua ajattelen täysin. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneet palstayyhoot kuvittelivat tietenkin heti olevansa tuo ex, reaktioista päätellen :D

Kiinnostaisi kuulla enemmän näistä järjestelyistä, exän roolista ap:n elämässä ja nykyisen suhteen vakavuudesta.

Vierailija
22/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eronneet palstayyhoot kuvittelivat tietenkin heti olevansa tuo ex, reaktioista päätellen :D

Kiinnostaisi kuulla enemmän näistä järjestelyistä, exän roolista ap:n elämässä ja nykyisen suhteen vakavuudesta.

Taisit lukea kommentit vain yhdellä silmällä. Näkemyksiä oli sekä puolesta, että vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, Siinä on vivahde-eroja miten lapsen parasta ajatellaan. Olin suhteessa, jossa lapsi meni kaiken edelle. Jos oli esim. treffit sovittu ja lapsi/exä sanoi, että lapsi tulee äitiviikolla isälle, treffit peruuntui. Esim. mihen ex halusi bilettämään omalla lapsiviikollaan, isä oli lapsenvahtina ja perui omat menonsa. Ei puhettakaan, että ex jättäisi biletyksen väliin tai hommaisi muun lapsenvahdin. Samoin lapsen varjolla exää piti palvella milloin mitenkin.

Minulla on omiakin lapsia, mutta ei olisi käynyt mielessäkään tehdä omalle exälle noin. Ja siksi kun minulla on omiakin lapsia, tiesin, ettei lapsen edun toteutuminen vaadi exän hyysäämistä.

Jos uuden puolison haluaa pitää, hänenkin pitää tulla kuulluksi ja huomioiduksi.

Kirjoituksesi perusteella on toki mahdotonta tietää onko tällaisesta kyse vai onko uusi puoliso kohtuuton. Et anna tarpeeksi tietoa.