Unelmahäät 2024
Parit julkaistu
Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2561)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiiih olin joskus salilla samaan aikaan kuin Miika ja hän on vielä komeampi luonnossa 😍
Tule tänne Miika, mä pidän susta huolta! Oon timmi, voidaan käydä yhdessä salilla 😘
Tuo pullea justiina on köyttänyt miikan suhteeseen iäksi. On lapsi, ovat naimisissa. Ei se uskalla lähteä
Mutta edellinen mies sitten lopulta uskalsi... En katsonut alusta asti, mutta kävikö ilmi, miksi oltiin päädytty eroon edellisestä suhteesta, josta oli tämä vanhin lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka joku olisikin yksinkertainen ajatusmaailmaltaan niin parisuhteessa pitäisi kuitenkin molempien olla samalla viivalla ja kunnioittaa toinen toistaan, puutteista huolimatta.
Ohjelmassa nähty tylytys on kauheaa ja vielä hirveämpää on, että toinen nolataan ja painetaan maan rakoon muiden edessä. Huonoa esimerkkiä myös lapsille.
Näitä räväköitä -minä olen pomo!- naisia en itse naisena ymmärrä. Onnellisten, pitkien liittojen salaisuudeksi usein mainitaan puolisoiden välinen tasa-arvo ja kunnioitus. Tällä käytöksellä tämä nainen kuvittelee liiton kestävän pitkäänkin?
Näkeekö jotkut miehet tuollaisissa naisissa jonkinsortin huolenpitäjän?
En tiedä, mutta olen nähnyt hieman vastaavaa.
Tykkäävät siitä, että joku on pomo?
Itse usein just kilttejä ja rauhallisia miehiä, akka päsmäri.
Kerrankin niin, että pluskokoisella morsiamelle hääpuku ei ollut liian pieni.
Vierailija kirjoitti:
Tämän formaatin morsiamen prototyyppejä ovat mauttomasti tatuoidut ylipainoiset röökiä ja lonkeroa vetävät rötisijät ja sulhaset puolestaan omaa tahtoa vailla olevia perässä vedettäviä vässyköitä, jotka entinen akka on lennättänyt pellolle. Ja molemmilla muutama kersa "aiemmista suhteista" ja yksi yhteinen rakkauden hedelmä. Nyt nämä unelmaparit haluavat jakaa "ainutlaatuisen" rakkaustarinansa jokaista kiusallista yksityiskohtaa myöten suurelle yleisölle. Mutta mikäpäs siinä, kun "viimein kaikki on hyvin".
Nämä on just näitä painajaispariskuntia. Tällainen suhde on itselleni juuri sellainen painajainen, en ikinä halua tällaisia suhteita mitä tässä ohjelmassa näkyy... Mammat vie ja miehen tehtävä on tehdä niin kuin rouva sanoo.
Ja aina tätä ohjelmaa katsoessa tulee fiilis, et ihanaa kun olen sinkku. Et jos tämän ohjelman "tehtävä" on saada kateelliseksi pariskunnista, perheestä ja häistä niin ainakin itsellä se vaikutus on päinvastainen.
siinä käy yleensä silleen kun matamille tulee vässykkä koska voi kontrolloida. Itsevarmaa miestä matami ei voi kontrolloida joten ne miehet loistaa poissaoloillaan tän tyylisissä suhteissa...mutuilua.
Tuollaisia parisuhteita on Suomi täynnä. Nämä Justiinat eivät varmaan itse tajua. Toisaalta mies vaikutti tossuna olemiseen ihan tyytyväiseltä.
Reeta on vissiin lihonut aika runsaasti, ehkä joskus ulkonäöt ovat olleet enemmän samalla tasolla...
Siis kauhee ja ilkeä akka miestänsä kohtaan! Ei tuu kestää onko toi muikkeli 40v vai vanhempi kenties??
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia parisuhteita on Suomi täynnä. Nämä Justiinat eivät varmaan itse tajua. Toisaalta mies vaikutti tossuna olemiseen ihan tyytyväiseltä.
Reeta on vissiin lihonut aika runsaasti, ehkä joskus ulkonäöt ovat olleet enemmän samalla tasolla...
No enpä usko, että lihomisella niin suuresti vaikutusta, että samaa tasoa olleet... tuo mieshän on niin hyvännäköinen ja miellyttävä katsella.
On kyllä oikea namu tuo mies. Eikä kiroile eikä polta eikä ole juntti kuten kaikki satuhäissä jne.
Katson uusintana juuri.. eipä sanoja tälle vastapari-pariskunnalle. Toivottavasti katsovat tämän heidän UNELMAhäitä esittelevän jakson yhdessä ja erikseen, näkevät miten ei tule toimia; ei alistaa ja ilkeillä EIKÄ jäädä mykkänä tossun alle! Molemmilla ryhdistäytymisen paikka ihan toden teolla, olette lapsillenne ne tärkeimmät esimerkit, muistakaa se.
ps Miikka on hottis ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä usko, että lihomisella niin suuresti vaikutusta, että samaa tasoa olleet... tuo mieshän on niin hyvännäköinen ja miellyttävä katsella.
Ihan tavallinen mies, mutta salilla käynyt ja normaalipainoinen.
Reeta, pysy valitsemallasi uralla, kondiittoriksi sinusta omasta luulostasi huolimatta ei ole.
Samaa ihmettelin, sulhanen sai hoitaa lapset ja emäntä löllötteli kotona kaadon kanssa.
Nyt olevinaan koulutettu pariskunta. Ei mikään normikallu, mutta tuo mummorouva on huonokäytöksinen hirviö! Järkyttävää, miten haukkuu miestään koko ajan!
Tuota käytöstä on seuraamassa kaksi kasvavaa lasta. Oppivatko hekin, että muita saa kohdella huonosti? Vai pilkkaakohan tää Reeta lapsiaankin?
Karmiva jakso.
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö jotkut miehet tuollaisissa naisissa jonkinsortin huolenpitäjän?
En tiedä, mutta olen nähnyt hieman vastaavaa.
Tykkäävät siitä, että joku on pomo?
Itse usein just kilttejä ja rauhallisia miehiä, akka päsmäri.
Tämä taitaa olla totta. Tiedän eräänkin rauhallisen ja hiukan hitaan miehen, ihan siis viiisaan, mutta on hidastempoinen. Vaimo on pomottaja ja pahantuulinen usein ja vielä kiukkuinenkin. Mies on itse kertonut ja tietää sen muutkin. Sitten miltei hymy huulilla myhäillen ja jotenkin itsestäänselvänä asiana kertoilee, että emäntä taas sitä ja emäntä taas tätä, moitti tai ei kelvannut. Emäntä oli pahalla päällä ja sanoi, että...ja mieshän tekee mitä emäntä sanoo. Ihan kuin olisi tyytyväinenkin, että ei tarvi kuin tehdä miten emäntä sanoo. En vaan kyllä tajua.
Todella hyvännäköinen sulhanen!
Kirkuva tenava pilasi sitten vihkimisen. Olisi pitänyt viedä ulos kirkosta karjumaan. Todella ajattelematonta.
Jotenkin jäi sellainen olo, että morsian häpäisi häissä sulhasen.
Tuo käytös on juuri tyypillistä, kuten morsiamen puheessa. Välillä pyydellään anteeksi ja vedotaan toisen hyvään luonteeseen. Siten saadaan toinen taas uskomaan, että ei kai tuo nyt niin paha ihminen ole kun anteeksikin pyytelee ja sanoo arvostavansa. Sitten taas jatketaan samaan malliin, mikään ei ole muuttunut. Tuolla keinoin murretaan toisen kyky lähteä. Jos olisi koko ajan huonoa, niin toinen pystyisi lähtemään. Mutta kiltti, rehellinen ja siihen pieneenkin hyvään uskova ihminen saadaan jäämään.