Unelmahäät 2024
Parit julkaistu
Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2561)
Muija jätti yhteisen lapsen häitä edeltäväksi yöksi sulhasen hoitoon! Haloo! Ei päässy Miika karkuun viime hetkillä...
Onko, Reetta, kiva lukea näitä kommentteja?
Tuo penska on koko ajan pahantuulisen näköinen ja tietysti kirkossa parkuu.
Perinteinen persoonallisuushäiriö. Yllättäen elämä on "perseestä" kun siinä vaan mystisesti sattuu ja tapahtuu! Kumma juttu!
Kuka tietää mitä tapahtui eka suhteessa? Saiko siinä ukko tarpeekseen?
Miika hymyilee, on iloinen ja tiukassa kunnossa. Reeta mulkosilmäinen ja myrtsi-ilmeinen keski-ikäiseltä huonokuntoiselta näyttävä tanttara. Hyvin epäsopusuhtainen pari.
Julkisuustyrkky Janne Lahti ja morsmaikku ovat _tässäkin_. Suomen surkein kuski, Salkkareitten taustanäyttelijät ja Apulannan kestofanit.
Miten voi rasauttaa näin paljon, kun nuo kaksi tunkevat itteään joka helvetin paikkaan.
Miten katsoi miestään alttarilla.
Miksi tuolta justiinalta puuttuu hiuksia alaosasta? Oudon näköistä
Morsiamella ilkeän luonteen lisäksi jotenkin tyhjä lasittunut katse silmissä. Ahdistava tapaus.
Eikö todella voi huutavaa kakaraa viedä kirkon eteiseen??! Pilaa koko ainutkertaisen vihkimisen. Kuka tuosta nauttii. Mummo tunkee väenväkisin tuttia rääkyvän piltin suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Miten katsoi miestään alttarilla.
Hullun kiilto silmissä: "mä sain sen nalkkiin."
Mitä minä juuri katsoin? Miten ihmeessä tuo kiltti, lämmin, ihana ja komea mies on päätynyt pariutumaan tuon kammottavan naisen kanssa.
Yksi epäsopisuhtaisimmista pariskunnista mitä olen koskaan nähnyt.
Miika on mukavan oloinen, hyvännäköinen, hyvät tavat ja hermot omaava, Reeta on...
Loistava loppu, kun sulhanen nauraa, että morsiamella oli karvaisin ja hikisin käsivarsi.
Jos tämä morsian lukee näitä viestejä niin....lopeta tuo kammottava käytös. Käytöksesi ei tee hyvää kenellekään. Pöyristyttävää. Niin mukavan oloinen mies ja joutuu kammottavan Käytöksesi kohteeksi. Myös lapset kärsivät tavastasi jolla kohtelet miestäsi
Vierailija kirjoitti:
Onko, Reetta, kiva lukea näitä kommentteja?
Hän on Reeta!
Miten tuo nainen kehtaa!