Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmahäät 2024

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2561)

Vierailija
61/2561 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jösses, mikä hirveä nainen. Ei pienintäkään kunnioitusta toista ihmistä kohtaan. En kestäisi päivääkään edes ystävänä. Täynnä itseään. 

Vierailija
62/2561 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos toi on ollut VIELÄKIN ilkeämpi aiemmin kuin nyt niin en osaa edes kuvitella. Hänhän on nytkin ihan hirveä, kuin pahin koulukiusaaja koskaan. Nälvii, haukkuu, tylyttää. Ymmärtääkö tuo Miika edes, ilmeistä kyllä huomaa että ne tölväisyt välillä tuntuu mutta ei vaan osaa tai uskalla näpäyttää takaisin? Henkistä väkivaltaa kieltämättä. Kamala, JÄRKYTTÄVÄ nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/2561 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tuo mies katselee tuollaista käytöstä naiselta :( Ja ai että naurattaa kun nainen nälvi, että hän sitten ajaa kakun sinne juhlapaikalle ettei sille kakulle tapahdu mitään. No päällimmäinen osa kakusta vähän heilahti, mutta ei se haitannutkaan mitään, kun oli oma vika. Varmaan olisi haukkunut miehen lyttyyn jos mies olisi aiheuttanut sen.

Vierailija
64/2561 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo nainen raskaana? 

OLI raskaana .. mut kilot jäi. 

Vierailija
65/2561 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiiih olin joskus salilla samaan aikaan kuin Miika ja hän on vielä komeampi luonnossa 😍

Tule tänne Miika,  mä pidän susta huolta! Oon timmi, voidaan käydä yhdessä salilla 😘

Vierailija
66/2561 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuo vaimoke alkaa kohdella miestä arvostavasti ja kunnioittavasti eikä mollata koko ajan toisten läsnäollessa. Sitä on kiusallista läsnäolevienkin katsoa. Ei kaikke käyttätymistä voi laittaa sen piikkiin, kun minä nyt olen tempperamenttinen ja niiiiin fiksu. Tosin mies suostuu olemaan sellainen lapanen. Mutta ehkä jossain vaiheessa rohkaistuu sanomaan, että nyt riittää! Puhu minulle ja minusta kunnioittavasti, ystävällisesti ja asiaalisesti. Ellet, kiitti, tämä riitti.

Vierailija
67/2561 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo topakka täti tietää!! 

Ei tartte polkea kakkua leikatessa varma juttu muutenkin.

Ihan joka lauseessa antaa ymmärtää osaavansa ja ymmärtävänsä kaiken paljon paremmin kuin puoliso, joka ei mielestään ymmärrä yhtään mitään. 

Vierailija
68/2561 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeta tullut tänne alapeukuttamaan.

Vierailija
69/2561 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä liitto tulee päättymään eroon kunhan mies saa kasvatettua itsetuntoa sen verran, että pääsee tästä öö..ensirakkaudestaan ylitse. Reeta jää ihmettelemään että mitä kävi-

Kyllä, ero tulee ja alta aikayksikön. Miten tuo kiltti, pehmomies on haksahtanut tähän rumaan järkyttävään päällepäsmäri "Justiinaan." Säälin miestä.

Koska miehille on iät ajat syötetty hassun hauskaa ajatusta, että mitään ei uskalla tehdä tai sanoa ettei nainen suutu. Nainen määrää kaapin paikan ja mies vikisee. Varovasti voi joskus kysäistä pääseekö poikien kanssa käymään yhdellä kaljalla. Yleensä vastaus on mykkäkoulu.

Epävarma mies lankeaa tuollaiseen"vahvaan" naisen. Joka alkuu ohjailee suhteen oikeaan suuntaan ja järjestää kaiken. Sitten parin vuoden päästä huomaa olevansa parin muksun isä, maksamassa asuntolainaa ja elämässä täysin perheelleen munankuorilla kävellen ettei vaimo vaan suutu.

Vierailija
70/2561 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus mikä justiina..pyörittelee silmiään miehelleen ja joka käänteessä mollaa miestään..pitää itseään myös tyylitajuisempana ku miehensä...melkonen tantta tyyli 30veellä..säälin tota miestä

Vierailija
71/2561 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miika kuitenkin insinööri joten niin tyhmä ei voi olla kuin morsian olettaa. Morsian kaunis ja hoikka seurusteluvaiheen valokuvissa jotka välillä vilahtavat ohjelmassa. Olisiko tämä toinen raskaus tuonut kilot ja välinpitämättömyyden ulkonäön suhteen? 

Vierailija
72/2561 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sulhohan hyvässä kunnossa, eukko niin tarvis kun vaan voi olla. 

Sekä myöskin aika ikävä luonteeltaan 🙄

Vierailija
73/2561 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi morsian toheloi itse noiden kakkujensa kanssa. En uskalla edes ajatella, miten miehen olisi käynyt vastaavissa vahingoissa. 

Vierailija
74/2561 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies senkun hymyilee 

Tottunut raukka tuohon alistamiseen. Miika avaa silmät! 

Vierailija
75/2561 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oiiih olin joskus salilla samaan aikaan kuin Miika ja hän on vielä komeampi luonnossa 😍

Tule tänne Miika,  mä pidän susta huolta! Oon timmi, voidaan käydä yhdessä salilla 😘

Tuo pullea justiina on köyttänyt miikan suhteeseen iäksi. On lapsi, ovat naimisissa. Ei se uskalla lähteä

Vierailija
76/2561 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet haluaa tuollaisia naisia?!? Tuo tuntuu olevan se niiden unelma.

Hiljainen, kiltti, laihanpuoleinen nainen - ei mitään vientiä, ei kelpaa kellekään! 

Sit nämä rääväsuut "pluskokoiset" pyörittää parhaillaan useampaa miestä, päivääkään ei tarvitse sinkkuna olla! Vievät komeimmat päältä. 

Selittäiskö joku mies, miksi tämä on näin? 

Vierailija
77/2561 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oli tuolla rouvalla jo yksi vaikea ero takana?

Tässäkö tulossa toinen ero?

Ei ole rakkautta lytätä toista koko ajan.

Vierailija
78/2561 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tyylillä se puolison oma-aloitteisuus ja tekeminen tapetaan kun mikään ei mene ikinä oikein ja toisen tyylillä. Sitten itketään vuosien päästä kun mies ei tee mitään.

Ehkä ohjelman katsominen avaa molempien silmiä. Ainakin toivon niin.

Vierailija
79/2561 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kaulin puuttuu justiinalta. Onkohan paljon ystäviä justiinalla. Av-mammat vapaat  äkkiä Kuopijoon ja pelastamaan Miika.

Vierailija
80/2561 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa ja alistamista. Ajatuksella mies ei uskalla koskaan jättää minua, kun teen hänestä täysin mitättömän ja osaamattoman. Narsistin käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi