Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmahäät 2024

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2561)

Vierailija
2281/2561 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaanko näin että ymmärtääkseni kun oli vielä exän kanssa yhdessä niin Arto pyöritti 2 muuta naista samaan aikaan kuvioissa joista ensimmäisen kanssa teki tuon lapsen ja toisessa tapauksessa exä käräytti kun oli tuon toisen naisen kanssa jossain saunalla..

Vierailija
2282/2561 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi Tervon juhlapaikka enää toiminnassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/2561 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulhanen sanoi monte-radallakin naiselle, että voitat kaikki aina turvan mitalla kun olet kaunein :) 

Vierailija
2284/2561 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mustamaalauskampanjassa olla jotain perää, kun tänne on heti riennetty jatkamaan pahanpuhumista paikkakuntalisten toimesta näköjään. Morsiamen aiempien avioliittojen määrästäkin liikkunut kylähuhuja, jotka ihan tuulesta temmattuja.

Vierailija
2285/2561 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh eipähän nämä muut asiat meille katsojille kuuluu. Katsojien kuuluu katsoa häät ja ne oli hienot ja kivasti tehdyt. Yksityisasiat setvii sitten jokainen itse omilla tahoillaan.

No niinpä! Mutta siellä pikkukylillä ollaan helkatin uteliaita ja pahansuopia. Been there, seen that!

Vierailija
2286/2561 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, että kypsyyköhän vaimo ajanmittaan kaikkiin noihin miehensä letkautuksiin ja sutkautuksiin? Meneehän ne vielä alkuun, mutta entäpä 40 vuotta? 

Vierailija
2287/2561 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappihan se vasta vallaton huumorniekka olikin! 

Vierailija
2288/2561 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sulhasella oli aika hyvä lauluääni ja myös rohkeus vetää se kappale televisiossa ja kaikkien vieraiden edessä. Morsian liikuttui eli ohjelmanumero osui kohteeseen.

Vierailija
2289/2561 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa mustamaalauskampanjassa olla jotain perää, kun tänne on heti riennetty jatkamaan pahanpuhumista paikkakuntalisten toimesta näköjään. Morsiamen aiempien avioliittojen määrästäkin liikkunut kylähuhuja, jotka ihan tuulesta temmattuja.

Täällä on kerrottu mm. sulhasella olevan kolmaskin lapsi ja että ilmeisesti pettämistä ollut kuvioissa. Onko se mustamaalaamista? Eikös mustamaalaamista ole se, että esitetään virheellisiä väittämiä?

Vierailija
2290/2561 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kerrottu mm. sulhasella olevan kolmaskin lapsi ja että ilmeisesti pettämistä ollut kuvioissa. Onko se mustamaalaamista? Eikös mustamaalaamista ole se, että esitetään virheellisiä väittämiä?

Tiedätkö, on fiksuutta ymmärtää, että kaikilla on menneisyys. Mitä saat, kun pengot ja levität täällä ihmisten yksityisasioita? Mielestäni olet ilkeä tai yksinkertainen tai sekä että!

Vierailija
2291/2561 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, on fiksuutta ymmärtää, että kaikilla on menneisyys. Mitä saat, kun pengot ja levität täällä ihmisten yksityisasioita? Mielestäni olet ilkeä tai yksinkertainen tai sekä että!

Miksi kukaan, joka ei halua yksityisaisioitaan leviteltävän, hakeutuu tähän ohjelmaan? Eiköhän se ole yleisesti tiedossa, että kaikki mehukkaat juorut kaivetaan, jopa lehdistön toimesta. 

Vierailija
2292/2561 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh eipähän nämä muut asiat meille katsojille kuuluu. Katsojien kuuluu katsoa häät ja ne oli hienot ja kivasti tehdyt. Yksityisasiat setvii sitten jokainen itse omilla tahoillaan.

Ei kuulu, mutta vihkipari teki ohjelmassa sen virheen, että lähti itse ruotimaan menneitä asioita televisiossa. Jokaisella meillä on oma menneisyytemme, halusimme tai emme. Mutta jos siitä omasta menneisyydestään lähtee puhumaan jotain, ja vielä syyllistäen melko suoraan exiä (ohjelmassa sanottiin "nainen Arton menneisyydestä"), niin silloin pitää ymmärtää, että keskustelua syntyy. Voisin kuvitella olevani aika tuohtunut, jos minun exäni selittäisi pettämisestä narahtamisen jälkeen televisiossa, että minä olen tässä se ilkeä mustamaalaaja. 

Olisivat olleet asiasta hiljaa niin mitään ongelmaa ei olisi ollut. Kyräily ei ollut mitenkään merkittävässä osassa suhteen syntyä, että se olisi ollut pakko kertoa.

Vierailija
2293/2561 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu, mutta vihkipari teki ohjelmassa sen virheen, että lähti itse ruotimaan menneitä asioita televisiossa. Jokaisella meillä on oma menneisyytemme, halusimme tai emme. Mutta jos siitä omasta menneisyydestään lähtee puhumaan jotain, ja vielä syyllistäen melko suoraan exiä (ohjelmassa sanottiin "nainen Arton menneisyydestä"), niin silloin pitää ymmärtää, että keskustelua syntyy. Voisin kuvitella olevani aika tuohtunut, jos minun exäni selittäisi pettämisestä narahtamisen jälkeen televisiossa, että minä olen tässä se ilkeä mustamaalaaja. 

Olisivat olleet asiasta hiljaa niin mitään ongelmaa ei olisi ollut. Kyräily ei ollut mitenkään merkittävässä osassa suh

Eli heistä saa puhua pahaa mutta puolustautua ei saa?

Vierailija
2294/2561 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisivat olleet asiasta hiljaa niin mitään ongelmaa ei olisi ollut. Kyräily ei ollut mitenkään merkittävässä osassa suh

Silloin tuskin olisivat päässeet ohjelmaan. Joka parilla hakiessaan näyttää pitävän ilmoittaa jokin kriisiä/keskustelua/ongelmia ennustava asia. Sellaisia tähän ohjelmaan vaan valitaan: iso ikäero, goottihäät, sulhanen vienyt morsion bestikseltään, huhuilla yritetty erottaa pari jne. Semmosia ne tänne vaan valitsee. Ihme, että Jere ja se vaalee tyttö pääsivät mukaan.

Vierailija
2295/2561 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa rakastun aina ensin ulkonäköön, et rakastau VAAN ihastut, sisimpään rakastutaan. Pöljä mies.

Vierailija
2296/2561 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älköön makee pariskunta. 

Emäntä kuulemma on kotona pelkissä stringeissä, kaikki kait sen tietää.

Onkohan silloinkin kun oma 17v poika ja miehen 9v pojat on paikalla.

Kiva mennä kyläileen.

Varmaan tolla miehellä on omaisuutta ni nainen pistää kaikki peliin että pääsee jaolle.

Toisin päin tuo omaisuuspuoli.

Ei ole toisinpäin. Mies varakkaampi. 

Vierailija
2297/2561 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että tuotanto on kaivanut draamaa, ja kokenut, että se pitää tuoda draamankaareksi jaksoon. Että lopussa voi sanoa Viimein kaikki on hyvin. 

Vierailija
2298/2561 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla 45 v. Miten voi olla noin ryppyinen

Ihmisten iho ikääntyy eri tahtiin. Ja rypyistä huolimatta mies pitää kauniina

Ei pidä paikkaansa, se tosin pitää, että esim. aurinko ja tupakka lisäävät ryppyjä radikaalisti.

Vierailija
2299/2561 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulhasen laulu morsiammelle oli liikuttava. Kauniisti ajateltu ja koskettava kappale.

Kari Tapio oli kotoisin Suonenjoelta. Kappale oli hänen, Kuin Taivaisiin. Ilmiselvästi sulhanen pitää Kari Tapion musiikista. Hienoa! 

Vaikka itse on selvä Tauski!

Oliko kaksosten nimi Kari ja Tapio, taidettiin sanoa:)

Vierailija
2300/2561 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mitään mutta häiritsi paljon kun tyyppi ei sanonut mitään muuta puolta vaimostaan kuin kauneus. Yksi kerta ois riittänyt. Vaimo kuitenkin sanoi oikeita asioita miehestä. Ei vaikuta maailman Luotettavammalle miehelle. Toivottavasti olen väärässä. Paha asia oli morsiamen morsiuskimppu, liljoja, hautakukkia.... Vanha enne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi