Unelmahäät 2024
Parit julkaistu
Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2561)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, jäi eka pätkä näkemättä. Kauanko tapaamisesta kului kihlaukseen ja häihin? Ymmärsin että kahden viikon kuluttua tapaamisesta otettiin sielunkumppani-tatskat ja oltiin reissussa jo.
Mä olin lasten isän kanssa tokalla tapaamisella viikon reissussa ja kolmannella muutettiin yhteen. Yhdessä oltiin 20v.
Oletko siis tuo Unelmahäät-morsian?
Vierailija kirjoitti:
Äh, jäi eka pätkä näkemättä. Kauanko tapaamisesta kului kihlaukseen ja häihin? Ymmärsin että kahden viikon kuluttua tapaamisesta otettiin sielunkumppani-tatskat ja oltiin reissussa jo.
Ei kait hirveän kauan, kun 2022 olivat tavanneet tinderin kautta ja eikös nämä ole viime vuonna kuvattu? Panivat toki heti ensi näkemällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin lasten isän kanssa tokalla tapaamisella viikon reissussa ja kolmannella muutettiin yhteen. Yhdessä oltiin 20v.
En minä sitä kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tavanneet lokakuussa -22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja tapauksia nämä toisella tai kolmannella kierroksilla naimisiin menevät, jotka kehuvat puolisonsa maasta taivaisiin. Ei siinä, ei heidän onni ole minulta pois, mutta en voi olla ajattelematta sitä, ovatko exätkin aikoinaan saaneet kuulla samanlaisia superlatiiveja. "Nyt vasta minä olen onnellinen, maailman kaunein nainen" jne.
No pitäisikö sitä sitten sanoa, että ihan karmea ukko/eukko mutta mennään nyt sitte naimisiin?
Eikö se ole kiva, että elämässä voi rakastua toisenkin kerran?
Niin että ainoat vaihtoehdot ovat joko puolison ylikehuminen tai lyttääminen? Mitään välimallia ei ole.
Paitsi että näille tapauksille vaihtoehdot tuntuvat olevan tasan nämä kaksi ääripäätä. Sehän tuli jo jaksossakin ilmi. Vielä kehutaan maasta taivaisiin, mutta miltähän jutut näyttävät muutaman vuoden päästä? Tuleekohan Karoliinastakin "nainen menneisyydestä, joka haluaa mustamaalata"? Tänään taivas, huomenna helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis tuo Unelmahäät-morsian?
Se oli tuolle arvostelijalle, että joskus asiat voi tapahtua nopeastikin ja siinä ei ole mitään pahaa
Kysyikö sulhanen, että onhan valkoviini holitonta?? Alkoholi maistunut ennen?
En tajua; kun on rakastunut ja suht normaali pari, heistä yritetään väkisin etsiä jotain vikaa ja haukuttavaa. Ja kun on todella känninen white trash -pari, huudetaan ettei koskaan enää tuollaisia pareja, miksei koskaan näytetä ihan tavallisia pareja ja häitä?? Minusta tämän päiväinen pari on söpö ja toisiinsa rakastunut, antakaa heidän nauttia onnestaan!
Vierailija kirjoitti:
En tajua; kun on rakastunut ja suht normaali pari, heistä yritetään väkisin etsiä jotain vikaa ja haukuttavaa. Ja kun on todella känninen white trash -pari, huudetaan ettei koskaan enää tuollaisia pareja, miksei koskaan näytetä ihan tavallisia pareja ja häitä?? Minusta tämän päiväinen pari on söpö ja toisiinsa rakastunut, antakaa heidän nauttia onnestaan!
Juuri näin
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja🤦🤦🤦🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavanneet lokakuussa -22
Kiitos.
Alkaa ärsyttää tuo miten keekoillaan jonain johtajana, eukko laitettuna korkkareissaan päsmäilemässä siellä mielenterveys-ja muiden osatyökykyisten keskellä ja huomatkaa kaikki miten hän tekee tätä työtä, koska hänellä on sydän täyttä kultaa. Ukko makeileva klisee kultaisine ranne- ja kaulaketjuineen...Ukolla myös seksi koko ajan mielessä, häissäkin piti jo tuijottaa vaimon hääpuvun rinnuksen sisään silmät pullollaan. Seksillä tuo nainen tuota suhdetta pitääkin koossa.:D
Violetti väri, katumuksen väri teemana häissä. Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa ärsyttää tuo miten keekoillaan jonain johtajana, eukko laitettuna korkkareissaan päsmäilemässä siellä mielenterveys-ja muiden osatyökykyisten keskellä ja huomatkaa kaikki miten hän tekee tätä työtä, koska hänellä on sydän täyttä kultaa. Ukko makeileva klisee kultaisine ranne- ja kaulaketjuineen...Ukolla myös seksi koko ajan mielessä, häissäkin piti jo tuijottaa vaimon hääpuvun rinnuksen sisään silmät pullollaan. Seksillä tuo nainen tuota suhdetta pitääkin koossa.:D
No johan on päätelmät :D
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan täällä ole heitä mitenkään estämässä nauttimasta? Antaa nauttia vuan!
Vierailija kirjoitti:
Tai yksinkertaisesti siksi, ettei tarvitse etsiä ja hakea sitä vikaa.
Minusta reipas ja kivan oloinen pariskunta. Kukaan ei vedä röökiä, kisko tölkkitolkulla alkoholia tai kiroile kuin turjan lappalainen
Karoliinan ajoasu montessa eli raviratsastuksessa on jo vuosia ollut violetti. Eli ymmärrettävä värivalinta.
On heillä ihan huumoriakin, sillai vaikuttaa kivalta. Mutta on tuo mies kyllä kovasti seksin perään. Vähän raskas siinä mielessä jotenki.
Runsas auringon ottaminen vanhentaa isoa.