Unelmahäät 2024
Parit julkaistu
Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2561)
Mitkä lokinpaskat sisäsilmänsyrjässä...
Hauskoja tapauksia nämä toisella tai kolmannella kierroksilla naimisiin menevät, jotka kehuvat puolisonsa maasta taivaisiin. Ei siinä, ei heidän onni ole minulta pois, mutta en voi olla ajattelematta sitä, ovatko exätkin aikoinaan saaneet kuulla samanlaisia superlatiiveja. "Nyt vasta minä olen onnellinen, maailman kaunein nainen" jne.
Mistä oikein katsotte ohjelmaa? Maxiin se ei ainakaan koskaan ilmestynyt.
Onko noi jotain viiskymppisiä? Vanhan näköisiä viiskymppisiä vai huijaako televisio?
Vierailija kirjoitti:
Mistä oikein katsotte ohjelmaa? Maxiin se ei ainakaan koskaan ilmestynyt.
TV5 kanavaltahan tuo tulee joka maanantai.
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja tapauksia nämä toisella tai kolmannella kierroksilla naimisiin menevät, jotka kehuvat puolisonsa maasta taivaisiin. Ei siinä, ei heidän onni ole minulta pois, mutta en voi olla ajattelematta sitä, ovatko exätkin aikoinaan saaneet kuulla samanlaisia superlatiiveja. "Nyt vasta minä olen onnellinen, maailman kaunein nainen" jne.
No pitäisikö sitä sitten sanoa, että ihan karmea ukko/eukko mutta mennään nyt sitte naimisiin?
Eikö se ole kiva, että elämässä voi rakastua toisenkin kerran?
Morsian 45v. ja sulhanen 42v.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä nämä olivat?
Muistaakseni 43-45.
Arto 42 v. Ja Karoliina 45 v. Arto nuoren näköinen, Karoliina n. 55 v. Näköinen
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan, näilläkin useampi kierros takana ja nekin suhteet ovat jostain syystä päättyneet. Tuskin ihan syyttä ja nyt on taas niin ihanaa ja upeaa. Mutta pinnat siitä, että nämä ovat selvinpäin ym. Muuten meno on kyllä taas ihan silkkaa "unelmahäätä", molemmilla kierroksessa taas se ties se kuinka mones "oikea".
Kaksospojat Kari ja Tapio. Ei kait siinä.
Liikaa ottanut aurinkoa, iho ihmeellisen värinen ja todella ryppyinen. On tainnut aurinkovoiteen käyttö unohtua.
Äh, jäi eka pätkä näkemättä. Kauanko tapaamisesta kului kihlaukseen ja häihin? Ymmärsin että kahden viikon kuluttua tapaamisesta otettiin sielunkumppani-tatskat ja oltiin reissussa jo.
Vierailija kirjoitti:
Kaksospojat Kari ja Tapio. Ei kait siinä.
What? :D Kummalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pitäisikö sitä sitten sanoa, että ihan karmea ukko/eukko mutta mennään nyt sitte naimisiin?
Eikö se ole kiva, että elämässä voi rakastua toisenkin kerran?
Ohis, mutta miksei voi sanoa vaikka että löytyi onni vielä kerran? Miksi täytyy aina jotenkin lytätä sen entinen suhde tai liitto?
Vierailija kirjoitti:
Äh, jäi eka pätkä näkemättä. Kauanko tapaamisesta kului kihlaukseen ja häihin? Ymmärsin että kahden viikon kuluttua tapaamisesta otettiin sielunkumppani-tatskat ja oltiin reissussa jo.
Mä olin lasten isän kanssa tokalla tapaamisella viikon reissussa ja kolmannella muutettiin yhteen. Yhdessä oltiin 20v.
Mustamaalauskampanja oli yhteen aikaan. Taisi olla oma lehmä ojassa