onko naisia jotka eivät ole pettäneet
ei seksiä suudelmia avioliitossa ollessa ulkopuolisen kanssa?
oletko eronnut vai vielä liitossa?
Kommentit (29)
En ole pettänyt parisuhteessa ollessa. Nyt kyllä mahdollistan erään vanhemman miehen pettämisen, mutta mä olen sinkku enkä petä ketään.
Minä. Mahdollisuuksia olisi ollut, mutta kiinnostusta ei.
Oletko mies vai nainen?
Missä tapaatte? Harrastatte seksiä tämän vanhemman miehen kanssa? Minkä ikäisiä olette?
Vierailija kirjoitti:
En ole pettänyt parisuhteessa ollessa. Nyt kyllä mahdollistan erään vanhemman miehen pettämisen, mutta mä olen sinkku enkä petä ketään.
Olen pettänyt jokaista poikaystävää. Olen pettänyt myös niitä joiden kanssa olen pettäny. Koska....mitä väliä?
Missä tapaatte? Harrastatte seksiä tämän vanhemman miehen kanssa? Minkä ikäisiä olette?
Yleensä tapaamme miehen kotona koska miehen puoliso asuu viikot muualla töiden vuoksi. Totta kai meillä on seksiä. Mähän kirjoitin, että mahdollistan pettämisen. Mä olen +40 ja mies on 17 vuotta vanhempi.
Tutkimusten mukaan jotain 30% naisista pettää elämänsä aikana ainakin kerran. Tai siis ei välttämättä petä mutta harrastaa seksiä jonkun muun kuin vakinaisen kumppanin kanssa. Suurin osa näistä tekee niin vain 1-3 kertaa.
Olen pettänyt jokaisessa pitkässä suhteessani joita 3. Myös tässä avioliitossani, joka jatkuu hyvänä yhä.
Myös kaikki mun miehet ovat pettäneet, edellinen oikein urakalla. Nykyinen mies kai vain kerran.
En ole koskaan pettänyt. Olen ollut monogamisessa suhteessa, sekä myös semiavoimessa suhteessa (=vieraissa sai käydä tiettyjä sääntöjä noudattaen).
Mä en ole pettänyt koskaan. Ei jaksa. Koska sitä saisi omaa aikaa ja rauhaa jos pitäisi vielä parisuhteenn ulkopuolellakin olla jonku ukon kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole pettänyt koskaan. Ei jaksa. Koska sitä saisi omaa aikaa ja rauhaa jos pitäisi vielä parisuhteenn ulkopuolellakin olla jonku ukon kanssa?
Tämä.
Onko se pettämistä, jos kukaan ei saa tietää? Ei kai puun kaatumisesta kuulu ääntä, jos kukaan ei ole kuulemassa. Näin ollen en ole ikinä pettänyt.
Itseäsi petät, jos varatun kanssa vehtaat.
Vierailija kirjoitti:
Itseäsi petät, jos varatun kanssa vehtaat.
Miten mä petän itseäni kun vehtaan varatun kanssa? Kyse on pelkästä seksistä ja hyvästä sellaisesta.
En ole pettänyt koskaan. Joitakin lyhyitä suhteita nuorena, avioliitossa liki 30 vuotta. Mutta nyt saattaisin pettää, jos sopiva tilaisuus tulisi erään ihmisen kanssa. Tai todennäköisesti panikoisin, mutta mieli tekisi.
En ole pettänyt. Jos harvoin ja ei vaikuta meidän seksiin, mieheni on puolestaan antanut luvan mennä muihin miehiin.
Voisi joskus harkita?
N44
Tottakai on. Yhdenillan hoidot eivät yleensä ehdi pettämään.
En ole pettänyt koskaan eikä ole ollut edes kiusausta pettää. Onnellisessa liitossa eletty jo 38 vuotta.
Tässä yksi, joka ei ole pettänyt eikä petä. En rakastettua enkä ystävää. Miksi hitossa pettäisin ja itsekunnioitukseni menettäisin. Olen leski, joka nyt vajaan 4 vuoden suhteessa ihanan miehen kanssa.
Eikö avoliitossa/seurustellessa pettämistä lasketa pettämiseksi?