Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko naisia jotka eivät ole pettäneet

Vierailija
06.02.2024 |

ei seksiä suudelmia avioliitossa ollessa ulkopuolisen kanssa?

oletko eronnut vai vielä liitossa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pettänyt jokaisessa pitkässä suhteessani joita 3. Myös tässä avioliitossani, joka jatkuu hyvänä yhä.

Myös kaikki mun miehet ovat pettäneet, edellinen oikein urakalla. Nykyinen mies kai vain kerran.

Enpä kutsuisi tuollaista hyväksi liitoksi. Kurjia rakkeja kaikki pettäjät. Kulkevat munat ja pillut edellä. Aivottomia dildoja.

Vierailija
22/29 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Respeckt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt ystäviä enkä miestä. Mutta kaikki ystävät ja mieskin on pettänyt minua. Usko tässä sitten vielä ihmisiin...

Vierailija
24/29 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pettänyt jokaisessa pitkässä suhteessani joita 3. Myös tässä avioliitossani, joka jatkuu hyvänä yhä.

Myös kaikki mun miehet ovat pettäneet, edellinen oikein urakalla. Nykyinen mies kai vain kerran.

Enpä kutsuisi tuollaista hyväksi liitoksi. Kurjia rakkeja kaikki pettäjät. Kulkevat munat ja pillut edellä. Aivottomia dildoja.

Kaikkea ei voi tässä kertoa. Mutta aina on ensin minut petetty pahimman kerran. Sitten päätinkin kostaa.. sitä saa mitä tilaa! Myös miehet..

Vierailija
25/29 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt aviomiestäni. Naimisissa ollaan oltu 21 vuotta ja yhdessä 28 vuotta. Tilaisuuksia olisi ollut, mutta ei. En halua pettää ihmistä, jota rakastan. 

Tietääkseni mieskään ei ole pettänyt minua. 

Vierailija
26/29 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole väliä, mitä nainen tekee, kunhan palaa kotiin ilman tauteja. Mutta en naisia tuntevana usko olevan naisia, jotka eivät olisi vieraan perään. Ja se on totta. Ihan turha valehdella.

Vierailija
27/29 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt. 20 v yhdessä nyt.

Vierailija
28/29 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että yksi työkaverini ei ole pettänyt. Muut tuntemani naiset (ehkä äitiäni lukuunottamatta) ovat tietääkseni pettäneet.

Toivon, että tuo työkaverini pettäisi ja yritän olla silloin paikalla.

Vierailija
29/29 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sellaisia enää ole