Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö kirjaa seksikerroista?

Vierailija
06.02.2024 |

Onko teillä tapana kirjata jonnekin että oli seksiä? Teettekö tilastoja?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihan jo sen takia että tiedän miten vähän sitä seksiä on että ei ole vaan minun kuvitelma....

Sama. Aloin joskus käyttämään appia johon voi merkitä seksikerrat kun alkoi ärsyttämään vaimon kuvitelmat meidän seksielämän aktiivisuudesta. Seksiä on kuulemma keskiverrosti. Mutta en ymmärrä miksi elämää pitää suorittaa keskivertaisesti? 

vaimo ei kai enää muista et olen joskus vuosia sitten ladannut sovelluksen. Nyt varmaan suuttuisi jos asia tulisi uudelleen puheeksi. Hänellä kun tuntuu olevan tavoitteena pyrkiä harrastamaan seksiä mahdollisimman vähän. 

Vierailija
22/27 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, yhdynnät ja seksin aikana saamani orgasmit kirjaan samaan kalenteriin kuukautisten ja painon kanssa. Haluan seurata, ettei seksielämämme pääse nahistumaan huomaamatta ja samalla tarkkailla, ettei aiemmat orgasmiongelmani ala taas vaivata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioni mukaan mennään jossain 6500 paremmalla puolen pitkässä parisuhteessa. Voi olla alakanttiinkin, kun ei nuorena kiinnittänyt huomiota ekoina vuosikymmeninä kun seksiä oli niin monta kertaa viikossa, ettei tarvinnut laskea. 

Vierailija
24/27 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin parikymmentä vuotta sitten uuden, todella ihanan kumppanin, tuli laitettua taskuallakkaan ylös monesko tapaaminen ja monesko yhdyntä suhteen alusta. Mutta kun tuli noin 1500 tapaamista täyteen ja noin 3000 yhdyntää, lopetin, kun se oli niin tasaista. Viikolla tapaamisessa 1-2 kertaa illassa ja viikonloppuna sitten hurjasteltiin.Vuodessa oli yli 200 yhdyntää vuodesta toiseen. Tosin olen ajatellut alkaa taas kirjanpidon, kun näyttää siltä, että miehen ikä vähentää seksiä, vaikka se onkin yhtä hyvää kuin alussa, joskus jopa parempaakin.

Vierailija
25/27 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tapasin parikymmentä vuotta sitten uuden, todella ihanan kumppanin, tuli laitettua taskuallakkaan ylös monesko tapaaminen ja monesko yhdyntä suhteen alusta. Mutta kun tuli noin 1500 tapaamista täyteen ja noin 3000 yhdyntää, lopetin, kun se oli niin tasaista. Viikolla tapaamisessa 1-2 kertaa illassa ja viikonloppuna sitten hurjasteltiin.Vuodessa oli yli 200 yhdyntää vuodesta toiseen. Tosin olen ajatellut alkaa taas kirjanpidon, kun näyttää siltä, että miehen ikä vähentää seksiä, vaikka se onkin yhtä hyvää kuin alussa, joskus jopa parempaakin.

Äläs nyt ole niin vaatimaton! Eikö niitä kertoja ollut kuitenkin se 5 ihanjokakerta! Kyllä niitä yhdyntojä kumminkin tuli se 400/ vuosi vähintään! Ihanaaseksiäihanjokapäivä. Ja mieskin on niin ihana, päinvastoin kuin kaikilla muilla naisilla, jotka vaan panee ja panee.

Vierailija
26/27 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä! Exceliin on tullut aina merkittyä seksikerrat. Ja myös vähän sitä, että minkätyyppistä seksiä ollut. Esim. sitomisleikkejä harrastettiin vaimon kanssa viime vuonna 12 kertaa. Keskiarvoja ja kaavioita voisi laatia ja on laadittukin. Oon kokenut erittäin hyvänä tämän, koska jos ei mitään tilastointia olisi, niin varmasti muistaisi väärin.

M45

Vierailija
27/27 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä! Exceliin on tullut aina merkittyä seksikerrat. Ja myös vähän sitä, että minkätyyppistä seksiä ollut. Esim. sitomisleikkejä harrastettiin vaimon kanssa viime vuonna 12 kertaa. Keskiarvoja ja kaavioita voisi laatia ja on laadittukin. Oon kokenut erittäin hyvänä tämän, koska jos ei mitään tilastointia olisi, niin varmasti muistaisi väärin.

M45

sama harrastus täällä, 10 vuotta takana :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme