Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaisitko kumppanistasi jos paljastuisi että hän on hedelmätön?

Vierailija
06.02.2024 |

Hedelmätön = Ei voi saada biologisia lapsia

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä vastauksia.

Vierailija
22/56 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni erosi nuoruudenaikaisesta tyttöystävästään. Oli tosin muitakin eroavaisuuksia elämänkatsomuksessa, mutta tuo oli isossa osassa. Mies on aina halunnut lapsia. 

Erosivat sovussa ja olen tuon exän tavannutkin, fiksu ja miellyttävä nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lisääntymiskyvyttömyys on hyvä juttu, koska en halua lapsia. Juhlisimme asiaa nussimalla kovasti.

Vierailija
24/56 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ensin on hyvä parisuhde ja lapset tulee toisena. Maailma on täynnä lapsia jotka kaipaavat kotia ja hyviä vanhempia. En edes halua omia lapsia pahaan maailmaan, hyvän puolison kanssa voi adoptoida.

Vierailija
25/56 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttäisin itseäni ja purskahtaisin itkuun. Ehkä menisin sen jälkeen meikkaamaan kylpyhuoneeseen  tai peniksensuurennnosleikkaukseen.

Vierailija
26/56 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pohtisimme yhdessä haluammeko kuitenkin yrittää saada lapsen minun sukusoluillani ja luovutetuilla sukusoluilla vai olemmeko tyytyväisiä ilman lapsia.

Vierailija
27/56 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin niin onnellinen. Ei tarvitsisi huolehtia ehkäisystä, sen kun jörnittäisiin menemään.

Vierailija
28/56 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hedelmättömyyden vuoksi mutta toki eroaisin ja äkkiä jos tuo osoittaituisi persuksi tai muulla tavoin psykopaatiksi sekä sekopääksi.

Vierailija
29/56 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni erosi nuoruudenaikaisesta tyttöystävästään. Oli tosin muitakin eroavaisuuksia elämänkatsomuksessa, mutta tuo oli isossa osassa. Mies on aina halunnut lapsia. 

Erosivat sovussa ja olen tuon exän tavannutkin, fiksu ja miellyttävä nainen.

On kuin vastapuoli omalle kokemuksellani, eli uusi kumppani kenet exä löysi oli myös varsin miellyttävä, ja olen myös onnellinen, että exä sai, mitä elämässään toivoi.

Itsekin olen nykyisin parisuhteessa ja elän itseni näköistä elämää, joten kaikille taisi kyllä oikein hyvin - jopa ehkä teillekin, jos emme ole me ;)

Vierailija
30/56 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Jos olisin henkilö, joka haluaisi lapsia ja olisi siinä iässä, että niitä tekisi niin tottakai eroaisin. Lapset ovat niin iso osa elämää, ettei niistä voi luopua kumppanin takia varsinkin, kun et voi tietää esim tulevaisuudesta ja siitä, että pettääkö se kumppani sua vai jättääkö muutaman vuoden jälkeen. Niistä omista haaveista tulevaisuuden suhteen ei tule koskaan luopua jonkun toisen henkilön takia, koska on hyvin mahdollista, että se toinen henkilö ei luovu omista haaveistaan sinun takia ja jos olet tiellä, niin sinä olet se joka lähdet ja jäät tyhjän päälle.

Kaverini teki puolisonsa kanssa sopimuksen, että ovulaation aikaan etsii viriileimmän näköisen miehen ja harrastaa suojaamatonta seksiä hotellihuoneessa. He eivät koe tuota pettämisenä. Eivät ainakaan myönnä sitä. Kertakäyttömiehestä oli iloa vuosikymmeniksi, koska kaverini tuli raskaaksi eikä saanut sukupuolitauteja. Heistä tuli onnellinen perhe.

Vierailija
31/56 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikää ja lapsia jo niin paljon, ettei hedelmällisyydellä ole merkitystä.

Nykyisen kumppanini (lasteni isän) kanssa ryhdyin parisuhteeseen ihan puhtaasti siksi, koska viihdymme toistemme seurassa, ja ymmärrämme toistemme omituisuuksia. Ei lähtökohtaisestikaan ollut itsestään selvää, että voisimme saada yhteisiä biologisia lapsia. Joten hedelmättömyys ei olisi missään vaiheessa ollut syy erota.

Vierailija
32/56 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eronnut, koska menin naimisiin miehen enkä siittiön kanssa

Saimme kaksoset luovutussiittiöiden avulla.

Vierailija
33/56 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. On muitakin vaihtoehtoja. Hedelmöityshoidossa voi käyttää lahjasoluja jos naisella on kohtu. Muuten on etsittävä ratkaisu muualta.

Miksei joku haluaisi vaikka kumppanin veljen spermaa kun geenit ovat melkein samat, jos oma mies olisi hedelmätön? Tai muun luovuttajan.

Vierailija
34/56 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluaisin kyllä lapsia, mutta en kenenkään toisen kanssa.

Vierailija
35/56 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että mä löysin sitä sissyä pallehin 👊

Antaisin tosimiesten hedelmöittää mut

Tämä.

Todellakin varaisin siltä istumalta parin viikon loman gambiaan.

Olo olisi kuin omenalla; punaiset posket ja siemenet sisällä.

N22HKI 

Vierailija
36/56 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myytti. Jos kumppani on hedelmätön, olosuhteet ovat liian stressaavat tai muuten vääränlaiset. Mutta joo eroaisin, kertoo että suhde perustuu luonnottomille arvoille ja kroppa sanoo EI

Vierailija
37/56 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
38/56 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. On muitakin vaihtoehtoja. Hedelmöityshoidossa voi käyttää lahjasoluja jos naisella on kohtu. Muuten on etsittävä ratkaisu muualta.

Miksei joku haluaisi vaikka kumppanin veljen spermaa kun geenit ovat melkein samat, jos oma mies olisi hedelmätön? Tai muun luovuttajan.

Sepä se 

Kun nykynaisilla ei nykyään välttämättä ole kohtua, eikä vulvaa, on vain päivittäin vaihtuva kokemus sukupuolesta.

Mikäs sitten eteen lapsihaaveissa?

Vierailija
39/56 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterkka on vahva plussa. Itsellänikin on. 

Vierailija
40/56 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myytti. Jos kumppani on hedelmätön, olosuhteet ovat liian stressaavat tai muuten vääränlaiset. Mutta joo eroaisin, kertoo että suhde perustuu luonnottomille arvoille ja kroppa sanoo EI

Taas löytyy joku aivan puusta tipahtanut. Olosuhteet?

Jos kyse on vain olosuhteista, niiden muuttaminen kannattaa tietysti tehdä ensimmäiseksi.

Jos vesi jäätyy nollassa, onko kyseessä "arvo"? Millaisia arvoja hedelmällisyyteen liittyy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi