Suomalaisten ylipäällikköehdokkaat eivät tienneet Suomen pohjoisinta yksikköä eilisessä IL-tentissä
Tätä suomalaiset äänestää. Sitä saat mitä tilaa ja ansaitsee.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa pohjoisin yksikkö? Varuskuntaa? Joukko-osastoa? Millä tasolla? Itsekään ole nyt ihan varma vaikka olen reservin luutnantti ja kerrannut ihan ahkeraan. Veikkaisin Sodankylän jääkäriprikaattia mutta saattaa siellä olla vielä joku osasto pohjoisempana.
Venäjän trollia noi tarkoittaa. Käännöskoneella vedetty aloitus taas.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa pohjoisin yksikkö? Varuskuntaa? Joukko-osastoa? Millä tasolla? Itsekään ole nyt ihan varma vaikka olen reservin luutnantti ja kerrannut ihan ahkeraan. Veikkaisin Sodankylän jääkäriprikaattia mutta saattaa siellä olla vielä joku osasto pohjoisempana.
No varmaan ihan sitä perusyksikköä, eli Ivalon rajajääkärikomppaniaa. Tietäisit mitä perusyksikkö tarkoittaa jos olisit käynyt intin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan ihan sitä perusyksikköä, eli Ivalon rajajääkärikomppaniaa. Tietäisit mitä perusyksikkö tarkoittaa jos olisit käynyt intin.
Piti nyt tarkistaa itsekin Googlella, pohjoisin joukko-osasto on tuo Sodankylä mutta pohjoisin perusyksikkö on tuo Ivalo. Omana aikanani puhuttiin komppaniasta ylipäätään.
T. Muinaisjäänne