Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapinlahden metsästysrikokset ja yhteisön hyväksyntä

Vierailija
05.02.2024 |

Onko mahdollista elää Lapinlahdella tietämättä törkeistä metsästysrikoksista ja siitä keitä metsästäjät on? Mitä tapahtuu nyt kun osa on avannut suunsa? Hirveätä kostamista niinkö, kun huvittelutappamiseen puututtiin?

Kommentit (193)

Vierailija
1/193 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista ja jopa todennäköistä elää tietämättä tuosta.

Vierailija
2/193 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa julmuutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/193 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sukulaisia tuolla, eivät tienneet mitään asiasta ennenkuin lukivat siitä lehdestä.

Vierailija
4/193 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan siellä on jo uhattu eräskin nainen ta ppaa ja haudata koirineen samaan monttuun niiden salametsästettyjen raatojen kanssa.

Ihan sairasta porukkaa. 

Vierailija
5/193 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on salametsästetty? Se hevonen vai minkä raadon joku koiran pissattaja löysi?

Vierailija
6/193 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotoisin Pohjois-Savosta, mutta en Lapinlahdelta. Miehet siellä ovat juuri tuommoisia ja siksi minulla ei miestä olekaan. Ovat läpeensä pahoja.

Vierailija
7/193 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on salametsästetty? Se hevonen vai minkä raadon joku koiran pissattaja löysi?

Esim. ilveksiä.

Vierailija
8/193 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat niitä, joita ei voi ihmisiksi kutsua.

Vierailija
9/193 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea mahdollista, joutsenia, ilveksiä jne.

Vierailija
10/193 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan siellä on jo uhattu eräskin nainen ta ppaa ja haudata koirineen samaan monttuun niiden salametsästettyjen raatojen kanssa.

Ihan sairasta porukkaa. 

Juuri täsmälleen jotain tällaista voi odottaa. Jotenkin tiesi miten tämmöiset ihmiset ajattelee ja toimii. Oksettavaa.

Vierailija
11/193 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilveksiä, susia, ahmoja, nyljetty eläimiä. Yritetty karhuja tappaa. Joutsenia ja kaikkea mahdollista.

"Kovia äijiä". Multa tulee kans ihan just oksu.

Vierailija
12/193 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta porukkaa. 

Juuri täsmälleen jotain tällaista voi odottaa. Jotenkin tiesi miten tämmöiset ihmiset ajattelee ja toimii. Oksettavaa.

Asuin Pohjois-Savossa kerrostalossa. Siellä "tavallinen" perheenisä tuli uhkailemaan ampumisella. En juo, en polta, en huudata musiikkia jne. Miehillä on Savossa aivot pahasti vinksallaan. En tiedä sieltä yhtään normaalijärkistä miestä. Viinan ylikäyttö on siellä aina ollut yleistä ja sekoilu sen mukaista.

Vierailija
13/193 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nämä miehet nauraa se nauru on paskainen röhönauru. Ja mitä pirullisempaa huumoria sitä suurempi röhönauru.

Vierailija
14/193 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi h...tti

Vierailija
15/193 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laajalti ihmiset on tienneet tästä, niinkö? Vaimot tietää missä ja mitä oma rakas mies öisin saalistaa?

Vierailija
16/193 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten joku on uskaltanut lähteä omalla nimellä paikakunnan tapoja vastaan nousemaan? Joutuu varmaan muuttamaan. Ja hupitappaminen jatkuu?

Vierailija
17/193 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essayah on niiden puolella, kovin on vaisut kannanotot.

Vierailija
18/193 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kotoisin Pohjois-Savosta, mutta en Lapinlahdelta. Miehet siellä ovat juuri tuommoisia ja siksi minulla ei miestä olekaan. Ovat läpeensä pahoja.

No eipä nyt sentään liioitella.

Vierailija
19/193 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Essayah on niiden puolella, kovin on vaisut kannanotot.

Sietämätön nainen. Arvot hoi!

Vierailija
20/193 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan ymmärtäny miks ihmiset laittaa Facebookkiin kuvia kun on ampunut jonkun eläimen, siis metsästystä harrastavat. Mulla on muutamia tuttuja

Onko se oikeasti niin kovaa olla haulikko kädessä ja ampua eläin mikä ei saa edes tilaisuutta koittaa tapella takaisin??

Ennen nää asiat sentään tehtiin kunnioituksen kautta, eläin metsästiin ruuan takia ja sen eteen tehtiin oikeasti töitä. 

Facebookissa levis myös yks suosittu video missä mies "demonstroi" miten kaloja kannattaa kalastaa purosta, hän ampuu haulikolla varmaan 100 kertaa siihen, kalat saa sätkyn ja kuolee ja tulee pinnalle. Ihmiset oikeasti hurras tälle.