Onko imartelevaa jos suhun ihastuisi joku, jolla on jo hyvännäköinen puoliso?
Ihailu imartelee varmaan aina, mutta jos ihastujalla on jo valmiiksi komea tai kaunis puoliso kotona?
Vai aiheuttaako mustasukkaisuutta?
Vai voiko ihastunut alkaa jopa aidosti kiinnostaa tässä tapauksessa??
Kommentit (51)
No ei imartelisi.Ihan ihmeellinen kysymyskin.
No onpas tylsää sakkia...?! Musta se olisi tosi imartelevaa, jos muhun ihastuneella henkilöllä olisi hyvännäköinen kumppani. Se nostaisi omaakin ns. tasoa. :D
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi tuollaisen lainkaan mukaan. En lähde varatun henkilön kanssa minkäänlaiseen lähemmän tuttavuuden tekoon.
Ei tässä olla lähdössä mihinkään mukaan...vaan ihan teoreettinen kysymys....
Ei. Tulisi lähinnä vaivaantunut ja erittäin epämiellyttävä olo. Ällöttävä ukko, kun kuvittelee muidenkin moraalin olevan iilimadon tasoa.
No ei imartelisi. Suosittelisin optikolle hakeutumista. Olen mukava tyyppi mutta ulkonäkö ei vuosiin ole ketään kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
No onpas tylsää sakkia...?! Musta se olisi tosi imartelevaa, jos muhun ihastuneella henkilöllä olisi hyvännäköinen kumppani. Se nostaisi omaakin ns. tasoa. :D
Oletko sellainen aito oman elämän pissis?
Lähinnä ihmetyttää, kun en ole koskaan ollut kaunis ja nyt olen vielä vanhakin. Mitä ihmettä hän minussa näkee?
En ymmärtänyt oikein. Mieluummin se ihastuja saisi olla hyvännäköinen kuin hänen puolisonsa.
M
Vierailija kirjoitti:
Ei nostaisi paitsi ehkä siten, ettei kyseiseen pokaajaan olisi muuten mahdollisuuksia. Ylimääräiseksi sitten kelpaisi, ainakin hetken. ;)
Ihastuksia tulee ja menee... tässä tapauksessa menee jos miettii AP:n moraalia ja arvoja...
Eli nainen todellakin arvottaa miehen sen perusteella, että minkä näköinen hänen kumppaninsa on. Ilmankos saan naisilta todella paljon katseita objektiivisesti kauniin siskoni seurassa, mutta vähemmän tyttöystäväni seurassa (joka tietenkin on maailman kaunein nainen minun silmissäni)
Ei. Uskottomat ihmiset ovat pohjasakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako ns. taso samaa kuin arkikielen sana taso?
Olen aikoinaan p*nnut tuollaista naista. Hän olisi halunnut enemmän, mutta tajusin ettei syy hänen ihastumiselleen ollut se, että minä olen niin mahtava vaan se, että hänellä meni huonosti miehensä kanssa ja minä toin lohtua tilanteeseen.
Tarjosin hänelle hetken aikaa sellaista, mitä hän olisi halunnut omalta mieheltään, muttei saanut koska syyt Y ja X. Sen ei kuitenkaan tarvinnut olla nimenomaan minä, vaan kuka tahansa joka antaisi enemmän kuin hänen oma miehensä.
Toivottavasti hän sai suhteensa setvittyä. Lopetin yhteydenpidon kun tajusin, että olen vain laastari valtavaan ja alati laajenevaan haavaan.
Aika seko aloitus. Ei tajua mitään ihmissuhteista. Vetovoima on monimutkainen asia.
Ei. Olisi kiusallista, en kaipaa kenenkään ihastumisia. En myöskään arvostaisi piirun vertaa varattua, joka toisi ihastuksensa esiin.
Ihastuisi mieluummin henkilö joka haluaisi olla kanssani rehellisesti ja aidosti sitoutuen
En lähtisi tuollaisen lainkaan mukaan. En lähde varatun henkilön kanssa minkäänlaiseen lähemmän tuttavuuden tekoon.